Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Klassinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sellonsoiton yksityisopetusta?
1
little91
16.07.2013 19:46:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moikka.

Olen kiinnostunut sellon soiton aloittamisesta ja haluaisin löytää yksityisopettajan, kun musiikkiopistot eivät enää minun ikäistäni vm.91 äijää suostu opettamaan.

Ongelmana vain että en löydä opettajia lahdesta tai lahden lähialueilta esim. hollola, vääksy, heinola.
Osaisikohan täällä joku hieman auttaa tuon opettajan löytämisessä?

Miksikään virtuoosiksi ei kuitenkaa ole tarkoitus tulla kyseisen soittimen osalta vaan ihan omaksi iloksi soitella :D

Kiitos vastaajille jo etukäteen :)
 
sellisti
16.07.2013 20:10:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs jos veisit sinne konservatorion tai musiikkiopiston - tai vaikka useammankin - seinälle mainoksen jossa kerrot että yksityisopettajaa haetaan..? Lahden alue on kumminkin aika iso, luulisi että esim. ammattiopiskelijoissa olisi halukkaita pienelle lisätienestille. Vai jokos se AMK:n musiikkipuoli sieltä lakkautettiin..?
 
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami
BWV1007
11.10.2013 13:05:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Monilla musiikkiopistoilla on kyllä avoin osasto, jossa iällä ei ole väliä. Itse olen opiskellut musiikkiopistossa aikuisena, ja myös tehnyt tasosuorituksia. Soita musiikkiopiston toimistoon ja kysy.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «