finowa 29.09.2013 19:18:31 | |
---|
phiit: "Oh well" osaat käyttää youtubea, älä ole uusavuton, sieltähän sitä löytyy materiaalia tältäkin vuodelta vaikka millä mitalla eikä lauluissa ole moitittavaa. Ihmiseltä leikattiin niska kurkun kautta niin se tod näk vaikutti laulukykyyn 3v sitten.. Noniin, kyllähä tuo näyttää paremmin vetävän nykyään, vaikka toi tuskaselta edelleen kuulostaa. Vissiin virekin laskettiin D:hen, mutta sillä ny ei ole väliä. Ainiin ja toivottavasti sun peppukipeys on jo laskenu, vaikka sohasin näinkin ilmeisen arkaan kohtaan : ) http://www.youtube.com/finowa |
haunted 29.09.2013 19:36:09 | |
---|
Basil79: Aika moni varmaan pystyisi, mutta asiaa hankaloittaa se, että yhdelläkään nykybändillä ei ole tuollaisia biisejä. Eiku just ei pysty. Vähintäänkin on pakko silotella kaikki iskut ja nuotit kohdalle. En usko sitäkään että tolla raakuudella, brutaaliudella ja tempoilla irtoo tollanen setti hevimedlia 90%:lta tän päivän poikapändeiltä. Mä oon varmaan vanha ja tyhmä mutta kun vertaa 90-luvun rässilivevetoja (vaikka toi deathi, sepulturan under siege, slayerin intrusion, megadödiksen se warchest ysäri live) näihin 2000-luvun ja varsinki 2010-luvun silkkihanskaliveihin ei voi kun surra. Mun mielestä live on live ja studio on studio. Ja studio-live on studio-live :D "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
phiit 29.09.2013 21:04:46 | |
---|
finowa: Noniin, kyllähä tuo näyttää paremmin vetävän nykyään, vaikka toi tuskaselta edelleen kuulostaa. Vissiin virekin laskettiin D:hen, mutta sillä ny ei ole väliä. Ainiin ja toivottavasti sun peppukipeys on jo laskenu, vaikka sohasin näinkin ilmeisen arkaan kohtaan : ) Voi kuule, tällaset soidinmenot on vaan treeniä sulkijalihaksille ;) |
Metall1n JuudaS 30.09.2013 13:54:13 | |
---|
Mitehän Megadethtillä menee jatkossa, kun toi uusin albumi oli jotenkin laiskan oloinen, ei varmaan palata Peace Sellsin ja Countdown to Extictionin aikoihin? "Long Live Rock 'N' Roll", Rainbow |
Regalis Apertura 30.09.2013 18:38:31 | |
---|
Juu vähän epäilen että Countdownin tyyliin ei pahemmin palata milloinkaan... Ne ajat olivat silloin ja nyt on nyt. Kaikki wanhenee (jopa Mustainekin;)) väkisinkin. |
haunted 30.09.2013 19:09:53 | |
---|
Regalis Apertura: Juu vähän epäilen että Countdownin tyyliin ei pahemmin palata milloinkaan... Ne ajat olivat silloin ja nyt on nyt. Kaikki wanhenee (jopa Mustainekin;)) väkisinkin. Kaikki vanhenee paitsi Hoglani ja Lombardo. Tai kai neki vanhenee, mutta soitto paranee vaan kokoajan! "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
Veikkaanpa, että seuraava levy on taas sitä tuttua ja turvallista rässiä. Super Collider oli vain uudemman tuotannon paskempi versio Riskistä. There's nothing glorious in dying. Anyone can do it. |
Arkka 01.10.2013 02:23:54 | |
---|
EvilDead: Veikkaanpa, että seuraava levy on taas sitä tuttua ja turvallista rässiä. Super Collider oli vain uudemman tuotannon paskempi versio Riskistä. Ite taas toivoisin, että tulis vaan rohkeemmin just tätä rokkilinjaa. Tosin pidän SC:sta. Rässi on erittäin jees, mutta ne rässimmät uudemman tuotannon levyt ei oo mulle iskeneet. Tärkeintä olis tehdä hyviä biisejä, ei se genre oo niin justiinsa. |
Regalis Apertura 01.10.2013 20:30:52 | |
---|
Aivan. Tässä se peruspointti. Biisit. Nimenomaan ne toimivat biisit tehtävä ensin ja sitten lisättävä rässiä/rokkia sen mukaan mikä niihin sopii... |
jesteri 01.10.2013 20:41:27 | |
---|
Hyvä jos ovat pudottaneet virettä. Daven minnihiirifalsettia ei tule ikävä. Olihan se laulu esim. Tornado of soulsissa aika järkyttävää... |
Ruutukunkku 02.10.2013 09:38:13 | |
---|
EvilDead: Super Collider oli vain uudemman tuotannon paskempi versio Riskistä. Jos näin, niin sitten tuo uusi levy on kyllä varmasti ihan sontaa! En ole vielä ehtinyt tutustumaan. Mutta Risk ainakin on ihan kauhea. Ja kyllä - sille on annettu lukematon määrä mahdollisuuksia. En aina ymmärrä puhetta siitä, että pitäisi palata johonkin "vanhaan". Tainno toisaalta ymmärrän toisaalta en. Mutta jos bändi yhdessätuumin oikeen päättää, että mennääs studioon ja tehdään vittu RIP 2, niin kyllähän lopputuloksen tietää jo ennalta. Paskaa se tulisi olemaan. Sellaista väkisin punnattua. Ei se vaan toimi niin. Aika muuttuu ja ihmiset sen mukana. Joillakin se biisikynä laulaa ilosesti vuodesta toiseen, joillakin on tarve mennä aina kokeilemaan välillä jotain uusia suuntia, mutta väkisin et voi ruveta tekemään jotain, mikä silloin joskus kasarilla oli se juttu. I'm sorry Dave |
Ruutukunkku 02.10.2013 09:39:26 (muokattu 02.10.2013 09:40:21) | |
---|
.... ja asiasta toiseen: Friedman pitää saada takasin justiinsa!! I'm sorry Dave |
phiit 02.10.2013 10:05:03 (muokattu 02.10.2013 10:43:34) | |
---|
Ruutukunkku: .... ja asiasta toiseen: Friedman pitää saada takasin justiinsa!! Samaa mieltä, tai edes Pitrelli.. nää viimeset tilulilumiehet on kuitenki aika munattomia loppupeleissä ja ei ole pahemmin TSHF (vaikka Polandia nyt turha kuvitellakaan enää takas) oikeen mitään säväyttäviä sooloja tullu. Broderick on helvetin taitava teknisesti mutta aika yhtä mauton ja hajuton kuin Drover rummuissa :( ..nää on alkanu ärsyttämään kyllä enemmän ja enemmän. Friedmanissa ja Menzassa oli totuus |
Ruutukunkku 02.10.2013 10:41:20 | |
---|
phiit: Broderick on helvetin taitava teknisesti mutta aika yhtä mauton ja hajuton kuin Drover rummuissa Pelkästään Megadethin soittajia kuuntelemalla ja vertailemalla voidaan loistavasti kiteyttää se, kuinka loppuunsa hiottu tekniikka ei ole mitään, jos fiilis puuttuu. I'm sorry Dave |
Regalis Apertura 02.10.2013 11:06:38 | |
---|
Vähän 2-piippuinen juttu tuo muusikoiden keskinäinen vertailu. Yhteisymmärrystä tuskin saadaan aikaiseksi maailman loppuun mennessä;)... Jonkun mielestä esim. Broderick on paras Mega-tiluttaja, toisen mielestä taas Friedman jne. No Mustainehan se päättää kuka hänen bändissään tiluttaa herran itsensä lisäksi. Joku tykkää ja joku taas ei. Näin kitaristina itsekin arvostan kyllä molempia vaikka ovatkin erilaisia soittotekniikaltaan. |
haunted 02.10.2013 11:33:57 | |
---|
phiit: Samaa mieltä, tai edes Pitrelli.. Pitrelli / DeGrasso kombo oli tosi hyvä ja munava. The world needs a hero on mun MD kirjois vähintäänkin hyvä levy, hyvillä saundeilla ja tiukasti vedetyillä biiseillä. Motopsychos tulee vähä vaaleenpunasta vaahtoo suusta, mutta seki menee sillain puoliks huumorilla alas. Parempi se levynä on kun nuo uudemmat yhteensä. "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
Ruutukunkku 02.10.2013 11:50:14 (muokattu 02.10.2013 11:51:07) | |
---|
Regalis Apertura: Vähän 2-piippuinen juttu tuo muusikoiden keskinäinen vertailu. Yhteisymmärrystä tuskin saadaan aikaiseksi maailman loppuun mennessä;) Nojuu, vähän ontuva tuo meikäläisen elämänkatsomus tuossa edellisessä viestissä. :) Mutta mielestäni Friedman toi myös sävellyksellistä syvyyttä ja omaleimaisuutta bändiin. Extinctionilta lähtien nuo akustiset näppäilyväliosat/siirtymät olivat suorastaan tavaramerkki noissa biiseissä. Countdown to.., Reckoning Day, Trust.... I'm sorry Dave |
phiit 02.10.2013 12:03:31 | |
---|
haunted: Pitrelli / DeGrasso kombo oli tosi hyvä ja munava. The world needs a hero on mun MD kirjois vähintäänkin hyvä levy, hyvillä saundeilla ja tiukasti vedetyillä biiseillä. Motopsychos tulee vähä vaaleenpunasta vaahtoo suusta, mutta seki menee sillain puoliks huumorilla alas. Parempi se levynä on kun nuo uudemmat yhteensä. Todellaki, iteki aina pitäny tosta levystä ja pidän edelleen, sounditki potkii aika hyvin munille tossa. |
Metall1n JuudaS 07.10.2013 13:35:58 | |
---|
Thirteen(13) on tähän mennessä paras Megadethin albumi jonka oon kuullu. "Long Live Rock 'N' Roll", Rainbow |
Ruutukunkku 07.10.2013 14:30:37 | |
---|
Metall1n JuudaS: Thirteen(13) on tähän mennessä paras Megadethin albumi jonka oon kuullu. Okei. Et siis ole tutustunut vielä 80- ja 90- luvun tuotoksiin. Suosittelen ottamaan työn alle. On todella kovaa kamaa! I'm sorry Dave |