Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Idols 2013
1 2 3 4 5
Bonham
16.09.2013 21:02:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No jo oli väsynyttä.. täysin pystyynkuollutta formaattia piristetään jujutuspätkillä ja Jonen road tripillä.. entistä vähemmän laulua, mutta eihän se olekkaan pääasia.
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Bluesmies
16.09.2013 21:11:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teuvo Lomanin vaimo oli ekan jakson paras.
Tympee Huttunen
17.09.2013 12:10:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bluesmies: Teuvo Lomanin vaimo oli ekan jakson paras.
 
Oli kyllä tosi hyvä. Samoin kuin se aiemmin pitkälle päässyt jamppa.
 
Under the Bridge meni jatkoon huh huh....
 
Osteri
18.09.2013 21:41:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisko joku kertoa mulle mikä on tämän tuomari-Sinin vahvuus arvioida muita laulajia? En ole mistään löytänyt yhtään biisiä jossa hän itse esittäisi omaa laulamisen taitoa ja siksi hieman kyseenalaistan kapasiteetin tällä hetkellä.
Niitä räppejä löytyy kyllä mutta laulamista nyt kyselen.
 
Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita....
Rotuvaari
18.09.2013 22:15:45 (muokattu 18.09.2013 22:16:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osteri: Voisko joku kertoa mulle mikä on tämän tuomari-Sinin vahvuus arvioida muita laulajia? En ole mistään löytänyt yhtään biisiä jossa hän itse esittäisi omaa laulamisen taitoa ja siksi hieman kyseenalaistan kapasiteetin tällä hetkellä.
Niitä räppejä löytyy kyllä mutta laulamista nyt kyselen.

 
Eihän siellä pelekkää laulajaa etitä vaan esiintyjää, pakettia jonka perseeseen voi liimata Poko Recordsin postimerkin kun kolmas levy myy 1500 kappaletta.
 
Syödessään tätä vaatimattomaksi muuttunutta ateriaansa hän katseli korppia puun oksalla ja oli kuulevinaan, kuinka lintu röyhtäisi.
Kimmo72
18.09.2013 22:26:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On niin kammottava tuomaristo että ei pysty kattomaan tällä kertaa.
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Wolfgang
18.09.2013 22:37:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osteri: Voisko joku kertoa mulle mikä on tämän tuomari-Sinin vahvuus arvioida muita laulajia? En ole mistään löytänyt yhtään biisiä jossa hän itse esittäisi omaa laulamisen taitoa ja siksi hieman kyseenalaistan kapasiteetin tällä hetkellä.
Niitä räppejä löytyy kyllä mutta laulamista nyt kyselen.

 
Jos laulutaidottomat arvostelemassa laulua ärsyttää, tämä ketju ei ehkä ole se kaikista paras paikka hengailla...
 
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
käsi
19.09.2013 03:18:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä kaipaan ekojen kausien vittuilua ja ihmisten tiputtelija pilvilinnoista. Jostain syystä. Formaatin viihdearvo laskenut. Ja parempia kilpailuja on tullut. Mitta taidan silti tänäkin vuonna katsella ainakin teatteri viikonloppuun asti.
 
DM
19.09.2013 10:36:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

käsi: Mä kaipaan ekojen kausien vittuilua ja ihmisten tiputtelija pilvilinnoista. Jostain syystä. Formaatin viihdearvo laskenut. Ja parempia kilpailuja on tullut. Mitta taidan silti tänäkin vuonna katsella ainakin teatteri viikonloppuun asti.
 
Tuon takiahan tämän seuraaminen jäi aikoinaan. Tai no en mä niitä vittuiluja kaipaa, mut jumalauta jos kilpailija vetää aivan päin seiniä ja tuomaristo kehuu vaan niin ei oikein pysty olemaan. Joku rohkeampi dumari saattaa uhmata muita ja kritisoida jopa tyyliin "oli kyllä kova veto, mut ehkä ihan pikkasen oli epävirettä siinä kertsin alussa tai saatto olla vaan mun omat korvatkin, jotka oli epävireessä heh".
 
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
LordWinter
19.09.2013 10:48:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wolfgang: Jos laulutaidottomat arvostelemassa laulua ärsyttää, tämä foorumi ei ehkä ole se kaikista paras paikka hengailla...
 
Korjasin.
 
"Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus
Jormaz
19.09.2013 11:30:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei oo varaa arvostella jos ei oo yhtä kammottavaa juurikasvua kuin säbötääshillä.
 
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
lapio
19.09.2013 12:03:38 (muokattu 19.09.2013 12:03:54)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihmetyttää tämä "toi ei osaa laulaa mun mielestä tarpeeks hyvin, ni miten se voi arvioida kenenkään laulua!"-ulina. Voin kertoa, että ihan hyvin voi. En miekään osaa laulaa, mutta tiiän kyllä, kun joku laulaa paskasti. Vai pitäiskö olla käynyt lauluopetusta tai jopa vaikka cvt-opettajan tutkinto ja ehkä vielä mielellään muutama vuosi musiikkitieteitä yliopistolla, että on tarpeeksi pätevä arvioimaan lauloiko vaikka Pertsa 47v karaokessa joutsenlaulun hyvin vai huonosti.
 
Otetaan tällainen hypoteettinen tilanne. Minä ja musiikkitieteilijäystäväni istutaan paikallisessa Japen-pubissa, jossa on karaoke. Pertsa laulaa joutsenlaulun terssin ja 1/4 sävelaskeleen alavireessä mumisten epäselvästi ja laahaten tahtien aloituksissa yhden neljäsosaiskun, kun ei huomaa heti tekstin muuttuneen punaiseksi. Musatieteilijä kommentoi:
"Olipa ihan paskaa, ei saatana mitä persepaskaa."
Vastaan:
"Joo en osaa sanoa, meni täysin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos sekä täysin yli ymmärryksen, koska en itse osaa laulaa, mielestäni Pertsa oli ehkä ihan hyväkin, mutta kun en itse osaa laulaa niin en kyl tiedä!"
Vaihtovirta
19.09.2013 12:17:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös se sävelkorva merkkaa nyt pikkusen enemmän kuin oma lauluääni?
 
Jeszse
19.09.2013 20:52:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Karjuva lihava tyttö omg eiss apua. Ja täysiä jatkoon.
 
Lauri näyttää enemmän naiselta ku Sini.
 
Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats
Bluesmies
19.09.2013 21:35:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä??? Tuo räppäri jatkoon?!?
Wolfgang
26.09.2013 17:18:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miun mielestä se Hockey-mies veti ihan hyvin. Olisivat nyt ainakin kertsin antaneet laulaa.
 
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
JCM
30.09.2013 14:47:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eilen, kun oli sopivasti luppoaikaa, pistin digiboksilta pyörimään tämän kauden ensimmäisen jakson. Ei pystynyt kauaa katsomaan. Muutkin tallettamani jaksot sai samantien poistaa.
 
Ja vika ei niinkään ole koelaulajissa. Tuotanto on kokonaisuudessaan todella vaatimatonta ja viimeistään Sinin kulmakarvat pistää stopin tuon katsomiselle.
 
Sekin pistin silmään, että tuomaristolla on enemmän meikkiä naamassa kuin keskikokoisen kauneussalongin myymälässä.
 
Ei jatkoon.
Wradlin
30.09.2013 15:14:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JCM: Sekin pistin silmään, että tuomaristolla on enemmän meikkiä naamassa kuin keskikokoisen kauneussalongin myymälässä.
 
http://is13.snstatic.fi/img/658/1288381691906.jpeg
 
Point
03.10.2013 20:28:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan helvetin hieno ääni tolla keltapaitasella äijällä kuka veti kitaran kanssa. Pienellä hiomisella aika todella kova tekijä.
 
hjukke
03.10.2013 20:56:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tunetetaanko noita lauluja lähetyksiin vai onko korvani täynnä schmundaa?
 
Muusikoiden net, encylopedicus maxcimus, wiisaiten ciria.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «