Muistipalapelit on helvetin hyvä. Jokaisessa bändissä pitää olla vähän petrinygårdmaisuutta mukana. |
carnation 19.09.2013 16:14:09 | |
---|
Räkkipeli: Kinastellaanko lisää makuasioista? Kinastellaan tosiasioista. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
timnicebutdim 19.09.2013 16:44:36 (muokattu 20.09.2013 11:35:27) | |
---|
Vielä pitää itkeä tuosta Rajasta... ;) Muistan yhä Q-stock 2007 kun Sm3tanan poijat veivas silloin kaksi uutta, vielä julkaisematonta, biisiä. Toinen oli "Luova Hullu" ja toinen "Tässä on aseeni" (aka Yhdeksän tien päät). Vitti, että oli kovaa settiä ja aattelin nyt tulee kova levy. Pettymys oli suuri sinä päivänä kun ostin albumin ja tuota jälkimmäistä sieltä ei löytynytkään. Onneksi biisi näki päivänvalon Vanhaa paskaa -levyllä. On yhä yksi tykeimmistä Stam1na-ralleista. e. eiku tuo eka oli "sokea hullu" Yrittänyttä ei laiteta, eikä laitettua yritetä. |
Jazkaa 19.09.2013 16:51:10 | |
---|
Räkkipeli: Kinastellaanko lisää makuasioista? Faktoistako pitäis? Ontopic: En kyllä jymmärrä miten Yhdeksän Tien Päät tipahti pois Rajalta. Järkkykova biisi. Useimmilta naisilta saa
kaksi kertaa. Ensin saa
vongata ja sitten saa
jäädä ilman. |
Hetfield 19.09.2013 18:13:09 | |
---|
Jazkaa: Ontopic: En kyllä jymmärrä miten Yhdeksän Tien Päät tipahti pois Rajalta. Järkkykova biisi. Muistaakseni liittyi sanoituksiin, jotka viittaavat kouluampumisiin. Taisi aiheuttaa epäröintiä, eikä niinkään huonon biisin takia pudonnut. Itsekin pidän kyllä ko. rallista ja oli hienoa kuulla se kesällä Ruississa. I quit the band... Now I just play with myself. |
jusbb 19.09.2013 23:29:07 | |
---|
Jazkaa: Faktoistako pitäis? Ontopic: En kyllä jymmärrä miten Yhdeksän Tien Päät tipahti pois Rajalta. Järkkykova biisi. Vanhaa Paskaa -albumin kansilehdessä lukee seuraavaa kyseisen kipaleen kohdalla: Yhtyeen kolmannelta albumilta ylijäänyt, aiemmin julkaisematon kappale. Jokelan koulusurmien johdosta alkuperäinen Tässä on ase -nimi sanoituksineen muuttuivat Yhdeksän tien pääksi kesken studiosessioiden. Liian ajankohtaisena, ehkä yhtyeen synkimpänä tekeleenä biisi jätettiin hyllylle. 20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET |
Räkkipeli 20.09.2013 09:26:52 | |
---|
Mun mielestä Raja on paras levy sitten Atlantiksen jälkeen. Ja olen superonnellinen ettei Yhdeksän Tien Päät päätynyt levylle. |
timnicebutdim 20.09.2013 11:11:30 | |
---|
Yrittänyttä ei laiteta, eikä laitettua yritetä. |
UltimateGreedo 20.09.2013 11:21:43 | |
---|
timnicebutdim: Millaisia ajatuksia herättää? Kolme kirjainta; S Y L Ihan hyvä biisi, ei siinä mitään. |
Emplate 20.09.2013 16:15:56 (muokattu 20.09.2013 16:17:13) | |
---|
|
sticky fingers 21.09.2013 11:15:41 | |
---|
Spirocore: Ensipuraisu Stam1naan taisi allekirjoittaneelle tulla ennen ensimmäistä kokopitkää, mikähän sen EP:n nimi oli jolla oli Peto Rakasti Sinua? Debyytti oli tajunnanräjäyttävää materiaalia ja alkuvoimainen osoitus terävästä riffikynästä, ja UKK taas on mielestäni edelleen hienoin S-ryhmän puserrus. Tunnelma, soolot, sanoitukset ja tuotanto luovat erinomaisuuden kokonaisuuden, jonka kruunaa kieli poskessa ja pilke silmäkulmassa -asenne. Raja oli kliinisempi, jotenkin vähän liian "kiva", ja hienoinen pettymys UKK:n erinomaisuuden jälkeen. Loistavia biisejä, mutta toteutus jäi jotenkin pintapuoliseksi. Sävellykset ovat todella hyviä ja tarttuvia, mutta kokonaisuus tuntuu vähän liiankin laskelmoidulta. Atlantis nosti jälleen pisteitä merkittävästi, sävellystyö ja sanoitukset tuntuvat noudattavan tyylikästä ja loistavaa linjaa. Draaman kaari on katkeamaton ja levy pitä otteessaan alusta loppuun. Nocebo tuntuu edelleen vähän epätasaiselta kokonaisuudelta. Sanokaa vaikka ahdasmieliseksi puritaaniksi, mutta Nomad ei kolise, ei ollenkaan. Toiset hallitsevat kansainvälisen taidemuodon haasteet, toiset eivät. Yritys on ollut kovaa, mutta levy ei ole takertunut soittimeen vanhempien albumien tapaan. Hyviä hetkiä löytyy kuitenkin, esim. Lepositeet, Puolikas Ihminen ja Aivohalvaus nostattavat helposti mieleen lämpimiä muistoja hien ja niskanpyörittelyn lomassa vietetyistä hetkistä. Oma listani (kiinnostaa tahi ei) on seuraavanlainen: 1. UKK 2. Atlantis 3. Debyytti 4. Raja 5. Nocebo Hauskaa, että jotkut muutkin jakaa omat ajatukseni näin kattavasti. Levyistä Nocebon on kieltämättä jäänyt vähällä tutustumiselle ja Atlantistakin olen vain spotifyn kautta pyöritellyt. ... |
kkaarre 24.09.2013 09:59:32 | |
---|
sticky fingers: Hauskaa, että jotkut muutkin jakaa omat ajatukseni näin kattavasti. Levyistä Nocebon on kieltämättä jäänyt vähällä tutustumiselle ja Atlantistakin olen vain spotifyn kautta pyöritellyt. Minkäslaisesta Spotifystä se Atlantis löytyy? Muistaakseni yhteensä kolme biisiä on bändiltä Spotifyssä. Yksi päivä tässä halusin kuulla meinaan sen Yhdeksän tien päät -biisin. Päivä oli ihan kaunis aurinkoinen syyspäivä. Ainoa levy mitä mulla ei ole on meinaan se Vanhaa paskaa. Ei löytynyt ei. Itkin vähäsen. Silloin kun juodaan niin silloin juodaan kaikki. |
nahkalipsi 24.09.2013 10:21:02 | |
---|
Miten olis juutuub? Oikein virallisen videon kera :o Roses are red, violets are blue. All my base are belong to you |
kkaarre 24.09.2013 10:33:17 | |
---|
nahkalipsi: Miten olis juutuub? Oikein virallisen videon kera :o Joo sieltähän se löytyi sitten joo. Silloin kun juodaan niin silloin juodaan kaikki. |
Metall1n JuudaS 24.09.2013 11:27:10 | |
---|
Näin livenä Rakuuna Rockissa, energinen ja villi fiilis, sateesta huolimatta. Pääsin myös juttusille bändin yhen jäsenen kans, harmi kun en muista nimee. En oo hirveesti kuunnellu bändin tuotantoa, viimeisin albumi jonka kuuntelin oli Nocebo, tykästyin bändiin heti. Jatkossa enemmän Stam1naa "Long Live Rock 'N' Roll", Rainbow |
sticky fingers 24.09.2013 12:02:50 | |
---|
Sipesuikka: Minkäslaisesta Spotifystä se Atlantis löytyy? Muistaakseni yhteensä kolme biisiä on bändiltä Spotifyssä. Yksi päivä tässä halusin kuulla meinaan sen Yhdeksän tien päät -biisin. Päivä oli ihan kaunis aurinkoinen syyspäivä. Ainoa levy mitä mulla ei ole on meinaan se Vanhaa paskaa. Ei löytynyt ei. Itkin vähäsen. Hmm... Kyllä mulla vahva mielikuva on siitä, että Atlantis olis jossain vaiheessa Spotifyssakin ollut, mutta mahdollisesti olen sitten tuben kautta sitä pyöritellyt. Silloin ilmestymisensä päivinä tuo oli myös Äxän sivuilla kuunneltavissa jonkin aikaa. ... |
-HP- 01.10.2013 21:58:08 | |
---|
Studioturinoiden mukaan siellä on vaffareista käännelty säröjä pienemmälle kuin viime levyillä. Kamarunkkareita kiinnostaa kuinka ekstentrinen soundi tuosta Hyrden heräteostoksena toimivasta Pyramidi-Jammusta lähtee. Kuka väittää ettei kitara muka ole lyömäsoitin? |
UltimateGreedo 27.11.2013 17:19:33 | |
---|
Ensi vuonna sitten vissiin myös uutta DVD:tä :) |
_Jusa_ 27.11.2013 18:58:00 | |
---|
UltimateGreedo: Ensi vuonna sitten vissiin myös uutta DVD:tä :) Juu ainakin Facebookissa pyydettiin lähettämään kuvia Stam1na aiheisista tatuoinneista dokumenttivideota varten... |
Vainaja 27.11.2013 21:05:36 | |
---|
Jotenkin muistelin että 2012 jurassicissa jotain huutelivat jostain dvd:stä välispiikissä. Olinko liian kännissä vai muistaako joku muukin? ''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!'' |