phiit 16.09.2013 09:32:11 | |
---|
Mika Kangas: Mites jos laittaa tilauksen mukaan puhelinnumeron välittyykö se UPSille ja soittavatko ja sopivat toimituksesta? Oon pikapuoliin tilaamassa styrkkaria ja haluaisin sen suoraan himaan ettei tartte mitään kuljetushässäkkää duunista tai postista järjestellä. Toimitusaikoina kun olen töissä ja ovikooditkin tuo oman mausteensa. Itelle on soitellu jos valinnu maksutavaks UPS ennakon, 15 min tarkkuudella saanu sovittua toimitusajan. Mikäli UPS vaan toimittaa sen paketin niin tod näk käyvät korkeintaan rimpauttamassa ovikelloa ja jos/kun ei ole ketään paikalla paketti löytää perille Postin kautta. Jäykkää toimintaa |
Yallup 16.09.2013 11:10:08 | |
---|
sampsa9: No nyt tuli hyvä vinkki! Tähän lahjakorttiasiaan viitaten. Nyt on arvosteltu kamaa täyden 50 e edestä. Lahjakortit ovat voimassa vuoden loppuun. Nyt vaan keksimään jotakin kivaa! "Tosta se taitaa lähteä.." |
mrk 16.09.2013 12:37:26 | |
---|
Lahjakortit tulivat sähköpostiin, 5, 10 ja 35 euroa, eli maksimisumma yhteensä. Nyt pedaaliostoksille :D Kiitos paljon vinkistä, helppoa rahaa pienellä vaivalla. "Short On Long Term Goals" |
Yallup 16.09.2013 13:34:30 | |
---|
Heh, itse tilasin viimeksi kolmea erilaista plektraa (kaikki Dunlop), joista jokaisesta piti keksiä lyhyt tarina. Eka meni ihan ok, toisen kanssa oli jo toistoa. Kolmannen kohdalla väkinäistä vääntöä, ettei mene aivan edellisten kopioinniksi. Jokaisesta tuli kumminkin se vitonen. Muut vehkeet olivat jo yli 100-sanaisia juttuja, joista paukahti kybät. Ai niin, oli siellä paketti kieliä, joista ei jaksanut jaaritella kuin vitosen edestä. "Tosta se taitaa lähteä.." |
Krisse82 18.09.2013 11:33:17 | |
---|
Mistä nämä arviot löytyvät, vai enkö vaan osaa? Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin... |
Krisse82: Mistä nämä arviot löytyvät, vai enkö vaan osaa? Asiakastili -> "arvioi viimeisimmät ostamasi tuotteet" |
Krisse82 18.09.2013 14:03:00 | |
---|
phiit: Asiakastili -> "arvioi viimeisimmät ostamasi tuotteet" Joo tää on selvä, mutta missä noi on luettavissa? Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin... |
phiit 18.09.2013 14:36:12 | |
---|
Krisse82: Joo tää on selvä, mutta missä noi on luettavissa? Mjaa, tuopa onki hyvä kysymys ;) |
Krisse82 18.09.2013 14:58:57 | |
---|
Tuolla sanotaan että, ovat luettavissa tuotesivuilta, mutta en minkään katsomani tuotteen kohdalta moista löytänyt. Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin... |
reaper666 19.09.2013 18:52:42 | |
---|
phiit: Itelle on soitellu jos valinnu maksutavaks UPS ennakon, 15 min tarkkuudella saanu sovittua toimitusajan. Mikäli UPS vaan toimittaa sen paketin niin tod näk käyvät korkeintaan rimpauttamassa ovikelloa ja jos/kun ei ole ketään paikalla paketti löytää perille Postin kautta. Jäykkää toimintaa mulle kävi kerran niin, että oltiin sovittu aika milloin paketti tulee. Niin kellon tarkkuudella oli auto pihassa. no äijä tuli autosta ulos ja rupes takakonttia kaivamaan. Löysi mun paketin, kääntyi ja kaatu maahan ja paketti tippui.. UPS!!!!! Sano kuski.. |
Veksi 19.09.2013 21:29:17 | |
---|
Minä kans arvostelin, mutta annoin pelkkiä tähtiä vaan!? |
Yallup 20.09.2013 08:00:16 | |
---|
Veksi: Minä kans arvostelin, mutta annoin pelkkiä tähtiä vaan!? "Tähdet eivät riitä kertomaan....". heh, siis pitää olla väh. 30 sanaa juttua, että tulee vitonen. Sata sanaa antaa kybän. Kai ne arvostelut tulevat joskus niiden tuotteiden yhteyteen. Varmaan samantapainen sydeemi kuin vaikka Gigantilla. "Tosta se taitaa lähteä.." |
mrk 20.09.2013 20:45:09 (muokattu 20.09.2013 20:45:43) | |
---|
Toimitus tuntuu pelaavan hyvin. Myöhään maanantai-iltana tilaus sisään (lahjakorttikoodit kommenttikenttään kun oli useampi kuin yksi). Tiistaina lähti liikkeelle ja tänään UPS:n lähetti oven takana. Tasaraha käteisenä lähetille ja paketti mulle. Aamupäivällä tuli tekstari, jossa pyysivät soittamaan ja sopimaan toimitusajan tarkemmin. "Short On Long Term Goals" |
Velli 28.09.2013 02:27:03 | |
---|
Väsäilin itsekin laitearvioita ja seuraavana päivänä tuli 50E:n lahjakoodi s-postiin. Tuli vaan mieleen, että onko tuo arvioista palkitseminen kertaluontoinen juttu, vai voiko joka tilauksen yhteydessä kirjoittaa uudet arviot ja saada uudet alennuskoodit? Yritin etsiä tähän vastausta Thomannin sivuilta, mutta en löytänyt palkkioista mitään infoa. |
teukka 30.09.2013 09:12:40 | |
---|
Mä arvostelin Dunlopin flushmountteja mutta ei mitään kiitosta. Mut ne on vieläpä oikeasti hyvät. Saatana :) Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita? |
Dreg 03.10.2013 18:39:14 | |
---|
Thomann käsitteli ja lähetti tilaukseni hyvin ripeästi. Nähtäväksi tosin jää kuinka kauan DHL:n kuljetus kestää tällä kertaa. "Great deeds on a small budget!" |
Loijaa 04.10.2013 14:19:58 (muokattu 04.10.2013 14:22:31) | |
---|
Viime perjantaina tilasin uudet kaiutintolpat - tuon reilut 40e maksaneen millennium-setin - ja eilen tuli lähetys kotiovelle. Huomenna pääsevät käyttöön.. e. Arvioin muutama viikko sitten ihan huvikseni paria ostamaani tuotetta, en tiennyt mitään mistään lahjakorteista. Yllätyin, kun tuli sähköpostia T-kaupalta. Aika jees! we want the world and we want it now |
L.Ruoska 07.10.2013 16:13:14 | |
---|
Hei, saako sieltä lahjakortteja arvostelemalla juttuja mitä on ostanut? Olisin just pistämässä tilausta sisään ja alennus ei tietystikään haitaa :) There was a hole here. It's gone now. |
Seba 07.10.2013 16:38:03 (muokattu 07.10.2013 16:38:22) | |
---|
Leo Lindgren: Hei, saako sieltä lahjakortteja arvostelemalla juttuja mitä on ostanut? Olisin just pistämässä tilausta sisään ja alennus ei tietystikään haitaa :) Kyllä. Arvostelet 10 tuotetta niin saat 50 alennuskoodin Liian läski hipsteriksi. |
L.Ruoska 07.10.2013 17:29:30 | |
---|
Seba: Kyllä. Arvostelet 10 tuotetta niin saat 50 alennuskoodin Jaha, eipä muuta kun takomaan :) Onneksi noita ostoksiakin löytyy arvosteltavaksi :P There was a hole here. It's gone now. |