Alpha 15.09.2013 21:27:29 (muokattu 15.09.2013 21:27:39) | |
---|
Mari taas edustaa. |
Mule 15.09.2013 22:09:22 | |
---|
Nuo äänestykset: joka ikinen kerta siellä vaihtuu putoajat ja äsken kaikki yhden prosentin sisällä, siis about 33% sisällä - näin siis joka ikinen viikko. kuka uskoo tosissaan että "taas vaihtui johtaja / onpa tiukkaa"? Mihin asti kuluttajaa ja harhaanjohtaa. Joku kuluttajansuojan puolesta katselemaan tätä salaista ääntenlaskutapahtumaa. Revitään Aulis Gerlander eläkepäiviltään tuonne studion nurkkaan. |
Kimmo72 15.09.2013 22:15:23 | |
---|
Anu sais putoo. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Alpha 15.09.2013 22:19:28 | |
---|
Suskin sitten pudottivat. Höh. |
LordWinter 16.09.2013 18:17:04 | |
---|
"Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus |
Karwin 16.09.2013 22:59:01 | |
---|
Elämä on nakki. |
carnation 17.09.2013 19:37:54 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
nappero 17.09.2013 19:44:49 | |
---|
|
Kimmo72 17.09.2013 21:55:20 (muokattu 17.09.2013 21:56:18) | |
---|
Toihan oli ihan odotettavissa kun sillä oli keikkaa buukattuna. Ja Ändylläkin oli se taidenäyttely. Haiskahtaa vähän että oli tietoisesti ainakin noi jampat otettu tonne ihan vaan määräajaksi. nappero: Kyllähän se siltä vaikutti alussakin että nämä oikeat julkkikset on vain ollut talossa houkuttaakseen tilaajia 24/7:lle. Melekosta paskaa. Nii just. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Alpha 17.09.2013 22:27:58 | |
---|
Onneksi tuolla on vielä pari kaunista naista(Sara ja Anne-Mari) ja Kopponem... |
LordWinter 17.09.2013 22:51:44 | |
---|
Eipä täydy tätäkään enää seurata lainkaan. Muutenkin kiinnostus lopahtanut tasaisesti alusta lähtien. Susanna, Claudia, Oranssi, Hauki, Saagim ja Hinuri alkoivat jo vituttaa toden teolla. Toivottavasti Sara tai Kopponen voittaa. Se lihavuudestaan palkittu nainen ja nevahööd matkaopas eivät ole edes mainitsemisen arvoisia. "Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus |
Bonham 17.09.2013 23:38:37 | |
---|
Täähän oli hauska ohjelma - katsoin. Julkkis BB... keitä vitussa noi tyypit on? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
LordWinter 18.09.2013 00:25:08 | |
---|
Big Brotherin kotisivuilla joku nais-ihminen on ilmeisesti ottanut elämäntehtäväkseen kommentoida ekana jokaikiseen BB-uutiseen. Tällä on myös nokkelana tapana kirjoittaa ja-tavut &-merkillä ja on-sanat =-merkillä. Pääni räjähti äsken kun "Mixi piti sitte muita asukke& KIUSATA & HAUKKUA jos izekin oli kovilla. MIXI?" "Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus |
Alpha 18.09.2013 00:43:34 | |
---|
LordWinter: Big Brotherin kotisivuilla joku nais-ihminen on ilmeisesti ottanut elämäntehtäväkseen kommentoida ekana jokaikiseen BB-uutiseen. Tällä on myös nokkelana tapana kirjoittaa ja-tavut &-merkillä ja on-sanat =-merkillä. Pääni räjähti äsken kun "Mixi piti sitte muita asukke& KIUSATA & HAUKKUA jos izekin oli kovilla. MIXI?" On jo useamman vuoden tuota harrastanut. Helvetin ärsyttävä kirjoitustyyli jää kyllä mieleen. |
Alpha: On jo useamman vuoden tuota harrastanut. Helvetin ärsyttävä kirjoitustyyli jää kyllä mieleen. Aijaa :----D, ei helvetti. Liveleakiin oli ladattu tuo Mariannen raivokohtaus ja hörähdin kommentille: "Why is this even on here? Nothing interesting or intelligible happened, 90% of the people on Liveleak have no idea with what Captain Jack Sparrow there is even saying." "Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus |
LordWinter 02.05.2021 18:29:35 | |
---|
Ronn Moss. |
Vaihtovirta 02.05.2021 22:09:57 | |
---|
Alkaa kyllä olemaan sellastan hiihtäjää talossa että pitäisköhän tätä seurata ensimmäistä kertaa sitte ekan kauden.. Sitten vaa ennustamaa kuinka monta muijaa Niäminen ehtii panna paksuksi ennen tippumistaan.. Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |
Tympee Huttunen 02.05.2021 22:38:12 | |
---|
Vaihtovirta: Sitten vaa ennustamaa kuinka monta muijaa Niäminen ehtii panna paksuksi ennen tippumistaan.. Tuli ihan sama mieleen. Saara kyllä uskomattoman kaunis. |
Funkånaut 02.05.2021 22:57:10 | |
---|
Vaihtovirta: Alkaa kyllä olemaan sellastan hiihtäjää talossa että pitäisköhän tätä seurata ensimmäistä kertaa sitte ekan kauden.. Sitten vaa ennustamaa kuinka monta muijaa Niäminen ehtii panna paksuksi ennen tippumistaan.. Jostakin syystä ajatus Niämisen, Rosa Meriläisen sekä Sanna Ukkolan kolmiodraamasta karjututtaa jo etukäteen. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
Vaihtovirta 02.05.2021 23:14:18 | |
---|
Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |