Aihe: Andy McCoy
1 2 3 4 551 52 53 54 55137 138 139 140 141
BigPapa
15.09.2013 20:45:39

aivokuolio: No mitä sitten täällä jankkaat jos artisti kappaleineen ei kuulu millään tavoin sun mielenkiinnon kohteisiin? Logiikkaa kehiin ny äijä!

Hienoa, että olette keksineet ottaa käyttöön sanan logiikka. Nyt kun vielä oppisitte ymmärtämään mitä se tarkoittaa.
Boyakasha
15.09.2013 20:45:57
aivokuolio: No mitä sitten täällä jankkaat jos artisti kappaleineen ei kuulu millään tavoin sun mielenkiinnon kohteisiin? Logiikkaa kehiin ny äijä!

Niin, kuten itsekin jo aiemmin totesin Big Papalle, kannattaa kuunnella enemmän, niin eiköhän ala Hulkon pojan laulut soimaan sinunkin päässäsi ennen pitkää vastustamattomasti. Nautinnollisia kuunteluhetkiä!
aivokuolio
15.09.2013 20:47:25
BigPapa: Hienoa, että olette keksineet ottaa käyttöön sanan logiikka. Nyt kun vielä oppisitte ymmärtämään mitä se tarkoittaa.

Älä ny saivartele vaan totuuden torvi laulamaan!
BigPapa
15.09.2013 20:48:29

Stradlin: Se on ihan sitä sun omaa logiikkaasi. Mun mielestä se ei ole automaattisesti mikään huonouden merkki, jos en muista jonkun artistin biisejä, vaikka sitten olisinkin niitä kuullut joskus mahdollisesti jossain tilanteessa mistä en ihan tarkkaan muutenkaan muista mitään.

On se siinä mielessä merkki jostain, että ei ne kuulemiset ole sitten innostaneet enempään tutustumiseen, tuottaneet sellaista elämystä, että wow, nytpä kuuntelen lisää. Näin on tapahtunut monien muiden ns. hyvien juttujen kohdalla.
moikki
15.09.2013 20:49:54
BigPapa: On se siinä mielessä merkki jostain, että ei ne kuulemiset ole sitten innostaneet enempään tutustumiseen, tuottaneet sellaista elämystä, että wow, nytpä kuuntelen lisää. Näin on tapahtunut monien muiden ns. hyvien juttujen kohdalla.

Ja mulle tämä on tapahtunut andyn ja hanoin kohdalla, meitä kun on täällä joka junaan..
Croowed - Savo Rock n roll
Boyakasha
15.09.2013 20:52:56
BigPapa: Sori, ei voi auttaa.

Sinähän täällä tunnut apua kaipaavan, kun ei hyvä ja omaperäinen rock'n roll -musiikki kelpaa!
Mikko_AAA
15.09.2013 20:53:32
Elikkäs tän logiikan mukaan jos biisit ei kolahda henk kohtasella tasollla. Niin ne on universaalisti paskaa huonoa musaa? :D Ei helvetti. Melkosia musiikin maistereita täällä. Paljon täällä on keski-ikä? 10?

Siinä oiski muuten jollekki säveltäjälle proggis. Tee biisi joka tyydyttää m.netin makuuhuoneraadin. Siinäpäs vasta haaste. :o
BigPapa
15.09.2013 20:54:40

Mikko_AAA: Elikkäs tän logiikan mukaan jos biisit ei kolahda henk kohtasella tasollla. Niin ne on universaalisti paskaa huonoa musaa? :D Ei helvetti. Melkosia musiikin maistereita täällä. Paljon täällä on keski-ikä? 10?

Siinä oiski muuten jollekki säveltäjälle proggis. Tee biisi joka tyydyttää m.netin makuuhuoneraadin. Siinäpäs vasta haaste. :o

Kerro vaikka oma keski-ikäsi ensin.
HXY
15.09.2013 20:55:50

BigPapa: Kerro vaikka oma keski-ikäsi ensin.

Jätkähän provoilee oikeen urakalla. Huono päivä?
"Harold Camping on kokenut maailmanloppujen ennustaja." -Iltalehti
BigPapa
15.09.2013 20:57:56

HXY: Jätkähän provoilee oikeen urakalla. Huono päivä?

https://www.youtube.com/watch?v=D45BnsLs4GM
Stradlin
15.09.2013 20:58:28
BigPapa: On se siinä mielessä merkki jostain, että ei ne kuulemiset ole sitten innostaneet enempään tutustumiseen, tuottaneet sellaista elämystä, että wow, nytpä kuuntelen lisää. Näin on tapahtunut monien muiden ns. hyvien juttujen kohdalla.

Niin, se on merkki siitä että sinä itse et ole kuulemasi perusteella innostunut tutustumaan enempää. En ymmärrä miksei voi vain sanoa noin ja antaa asian olla, vaan täytyy jauhaa täällä vuodesta toiseen samaa mantraa siitä miten sua ei kiinnosta. Melkein tulee sellainen vaikutelma, että sua oikeasti vähän kiinnostaa, en oikein muuten ymmärrä tuollaista toimintaa.

Mulla on muuten käynyt kuvailemallasi tavalla monien artistien kohdalla vähän viiveellä, eli aluksi en ole ollut kiinnostunut ja sitten ehkä vasta vuosien päästä onkin tullut tutustuttua tarkemmin ja huomattua että täähän on ihan jees.
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
Stradlin
15.09.2013 21:00:39
BigPapa: https://www.youtube.com/watch?v=D45BnsLs4GM

No tässä on esimerkki helposti mieleenpainuvasta biisistä, ei tarvinnut kuin kerran kuulla radiosta ja jäi päähän. Kappale ei silti ole mielestäni kovinkaan kummoinen, näin kauniisti sanottuna.
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
Boyakasha
15.09.2013 21:02:14
Stradlin: Mulla on muuten käynyt kuvailemallasi tavalla monien artistien kohdalla vähän viiveellä, eli aluksi en ole ollut kiinnostunut ja sitten ehkä vasta vuosien päästä onkin tullut tutustuttua tarkemmin ja huomattua että täähän on ihan jees.

Minulla kävi niin Sex Pistolsin Never Mind The Bollocksin kanssa. Johonkin 32 ikävuoteen saakka ei kolahtanut, ei sitten millään, kunnes eräänä päivänä räjähti. Tuon jälkeen kyseinen albumi on ollut omassa genressään tyyliin parasta ikinä. Ehkä BigPapaa kohtaa jonakin päivänä vastaavanlainen valaistuminen. Toivotaan niin! :)
BigPapa
15.09.2013 21:03:35

Stradlin: Niin, se on merkki siitä että sinä itse et ole kuulemasi perusteella innostunut tutustumaan enempää. En ymmärrä miksei voi vain sanoa noin ja antaa asian olla, vaan täytyy jauhaa täällä vuodesta toiseen samaa mantraa siitä miten sua ei kiinnosta. Melkein tulee sellainen vaikutelma, että sua oikeasti vähän kiinnostaa, en oikein muuten ymmärrä tuollaista toimintaa.

Mulla on muuten käynyt kuvailemallasi tavalla monien artistien kohdalla vähän viiveellä, eli aluksi en ole ollut kiinnostunut ja sitten ehkä vasta vuosien päästä onkin tullut tutustuttua tarkemmin ja huomattua että täähän on ihan jees.

Vuodesta toiseen? Tulikohan nyt vähän lioiteltua. En tietääkseni tähän ketjuun ole vuosikausia kirjoitellut. Ihmeellinen on tuo tapa vääristellä vähän kaikkea. Eikä yhtään kiinnosta. Mitä tulee tuohon universaaliin paskuuteen - en tiettävästi ole sellaisestakaan maininnut. Tämähän on avoin forumi ymmärtääkseni, johon voi aivan vapaasti ilmaista mielipiteensä,. Kaiketi sen voin tehdä myös minä.
Wradlin
15.09.2013 21:05:30
Mikko_AAA: Melkosia musiikin maistereita täällä.

Mites jos on taiteen maisteri? Saako silloin haistattaa vitut kaikelle? Ja tarkoitan yliopistoa, en mitään korkeeamiksia.
Boyakasha
15.09.2013 21:05:38
Stradlin: No tässä on esimerkki helposti mieleenpainuvasta biisistä, ei tarvinnut kuin kerran kuulla radiosta ja jäi päähän. Kappale ei silti ole mielestäni kovinkaan kummoinen, näin kauniisti sanottuna.

Minä kuulin tämän kappaleen ( http://www.youtube.com/watch?v=pVakeBSlHxQ ) ensi kertaa radiosta n. 7-8 -vuotiaana. Jäi ensikuuntelulla heti päähän. Ja täytyy kyllä sanoa, että sävellys toimii kyllä hienosti edelleen! Kerrassaan mahtava laulu!
BigPapa
15.09.2013 21:05:44 (muokattu 15.09.2013 21:05:56)

Boyakasha: Minulla kävi niin Sex Pistolsin Never Mind The Bollocksin kanssa. Johonkin 32 ikävuoteen saakka ei kolahtanut, ei sitten millään, kunnes eräänä päivänä räjähti. Tuon jälkeen kyseinen albumi on ollut omassa genressään tyyliin parasta ikinä. Ehkä BigPapaa kohtaa jonakin päivänä vastaavanlainen valaistuminen. Toivotaan niin! :)

Mitä tuohon tulee, niin olen soittanut Sex Pistolsia aiva tuoreeltaan keikalla 70-luvun loppupuolella. Taisi olla tämä Anarchy In The UK. Ihmeesti sitä nuitakin muistaa.
sticky fingers
15.09.2013 21:06:50
HXY: Jätkähän provoilee oikeen urakalla. Huono päivä?

hehem. Andyn biisit on enimmäkseen melko geneeristä rokkia, josta tulee hyvää fiiliksen mukaan. Tuossa aiemmin nähdyssä "Andyn hittilistassa" oli pari-kolme biisiä joiden erinomaisuuden minä itse tunnistan, ihmisenä joka seuraa musiikkia ja popkulttuuria ilmiöinä... Jos nuo olisivat poikkeuksellisen erikoisia sävelmiä, niitä varmaan soitettaisiin vieläkin. Joku Tragedy tällainen ehkä onkin, ainakin Suomessa mutta onko sekään muualla? En nyt tarkoita sitten mitään NRJ-soittolistoja, että sellaisolla pitäisi soida, mutta jollain "rockin klassikkolistalla" nuo varmaan olisivat, jos olisivat erityisiä genressään.

Turhaan te Papan niskassa olette - jos ei putoo niin ei putoo.
...
Stradlin
15.09.2013 21:08:49
BigPapa: Vuodesta toiseen? Tulikohan nyt vähän lioiteltua. En tietääkseni tähän ketjuun ole vuosikausia kirjoitellut. Ihmeellinen on tuo tapa vääristellä vähän kaikkea. Eikä yhtään kiinnosta. Mitä tulee tuohon universaaliin paskuuteen - en tiettävästi ole sellaisestakaan maininnut. Tämähän on avoin forumi ymmärtääkseni, johon voi aivan vapaasti ilmaista mielipiteensä,. Kaiketi sen voin tehdä myös minä.

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?plink=9792837#p9792837 "Ei oo yhtään levyä kummaltakaan. Eikä oikein muutenkaan jaksa kiinnostaa."

Tuosta nyt on jo kolmatta vuotta, en jaksanut pidemmälle kaivaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)