Nuages 12.09.2013 14:19:18 | |
---|
Hitto kun Valtakunnanjohtaja meni kuolemaan. Ois aika ässää saada tuonne vähän arjalaista verta. Varmasti toimisi. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi |
Tawsky 12.09.2013 14:20:25 | |
---|
Nuages: Hitto kun Valtakunnanjohtaja meni kuolemaan. Ois aika ässää saada tuonne vähän arjalaista verta. Varmasti toimisi. Mulle ois riittänyt kyllä Seppo Lehtokin. Mä olenkin välillä haaveillut meidän tapaamisesta. Mielikuvissani on välkkynyt Rush, komeita keppejä, neitien juomia ja karjuntaa. -EvilDead |
Antti1997 12.09.2013 15:05:18 | |
---|
Anneli Auer ois kans kova! "Jumalauta mää en enää tajua miten väärä musiikkimaku sulla voi olla saatana vittu." -Qlqnen |
Traditional 12.09.2013 15:12:19 | |
---|
Antti1987: Anneli Auer ois kans kova! 24h kameravalvonta mut silti KRP kusis tutkinnan ku se lahtais kaikki. Jos tähän asentais ITKK:n, niin KAIKKI ongelmat ratkeais-P130|ei tää mikn pursiseura oo, tiätsä -hemmo|Hyvät geenit ja Arskan Kultainen Kuusikko-Karvamammutti |
LordWinter 12.09.2013 15:24:26 | |
---|
Jos joskus tulis (ex-)urheilija-BB niin siellä pitäisi olla ainakin: Matti Nykänen Seppo Räty Harri Olli Jere Karalahti Timo Jutila Kiira Korpi Kimi Räikkönen Jari Porttila "Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus |
Kimmo72 12.09.2013 16:35:39 | |
---|
Eivvvvituuu noita meedioo ja ryssää voi perkele. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Abgrund 12.09.2013 16:49:23 | |
---|
Hitto miten sai veren kiehumaan toi Claudian ja Anun käytös. Kaksi aikuista (?) naista menee tärvelemään toisen maalaaman taulun ja kun Marianne, 19-vuotias tyttö joka tuntee toveruutta Andya kohtaan menee kertomaan, että "sun taideteosta parhaillaan turmellaan sisällä", niin Anu ei pysty kestämään seurauksia vaan rupeaa syyttämään ja sättimään Mariannea vasikoinnista ja Andyn raivokohtauksesta. Aivan täysin käsittämätöntä käytöstä myös tuotantotiimiltä, kun kyseiset naikkoset eivät kuulemma saa minkäänlaista rangaistusta tuosta. Älä ala mulle! |
obiwan 12.09.2013 18:27:51 | |
---|
Andy palas vissii Sunset Boulevardille 80-luvun Losiin ton viimosen rantin aikana. Hyvää settiä. |
Funkånaut 12.09.2013 19:43:39 | |
---|
Putte ja Sporde taloon. "What do you think the next happen now?" - Jari "Sporde" Porttila
Kuuntelen tämmöistä |
Alfons Åberg 12.09.2013 20:57:26 | |
---|
ADEHD: Mulle ois riittänyt kyllä Seppo Lehtokin. Ja Mäenpään Ola. 31 grams of crank and still kicking. |
Tympee Huttunen 12.09.2013 21:08:52 | |
---|
Abgrund: Aivan täysin käsittämätöntä käytöstä myös tuotantotiimiltä, kun kyseiset naikkoset eivät kuulemma saa minkäänlaista rangaistusta tuosta. Toihan on draamaa parhaimmillaan. Andy se siellä kävi käsiksi ja uhkasi väkivallalla. Olihan se taulun tärveleminen typerää, mutta Andyllä eniten pisteet laski. |
Bluesmies 12.09.2013 21:32:43 (muokattu 12.09.2013 21:41:44) | |
---|
|
Prophet 12.09.2013 21:35:25 | |
---|
Vieläkö tuolta näkee pätkän, jossa Andy raivoaa hulluna DJ:lle paskasta musiikista? |
Mule 12.09.2013 22:25:41 | |
---|
Bongasiko joku Andyn lempikappaleen? ps. paska sarja, en katso jne. |
LordWinter 12.09.2013 22:27:51 | |
---|
Mule: Bongasiko joku Andyn lempikappaleen? ps. paska sarja, en katso jne. Third World - Satta Massagana tms "Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus |
Chunga 13.09.2013 09:45:44 | |
---|
Oliko siis andy pyytänyt asukkaita tekemään taululle jotain, ja asukkaat tekivätkin enemmän, vai oliko taulun alunperin tarkoitus olla alusta loppuun andyn luomus? jos jälkimmäinen on kyllä niin urpoa toimintaa että... We've gone full circle. |
ferodoz 13.09.2013 11:01:03 | |
---|
Andystä sai englanniksi paljon paremmin selvää. telaketju.com |
Stradlin 13.09.2013 13:31:37 | |
---|
ferodoz: Andystä sai englanniksi paljon paremmin selvää. Ainahan sen englanti ja ruotsi on olleet selkeämpiä kuin suomi. Ei varmaan tule noissa kielissä se puhevika esiin niin vahvasti. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Abgrund 13.09.2013 14:04:59 | |
---|
Chunga: Oliko siis andy pyytänyt asukkaita tekemään taululle jotain, ja asukkaat tekivätkin enemmän, vai oliko taulun alunperin tarkoitus olla alusta loppuun andyn luomus? jos jälkimmäinen on kyllä niin urpoa toimintaa että... Päivällä Andy halusi jokaiselta asukkaalta sormenjäljen tauluun tiettyihin kohtiin ja sitten myöhemmin illalla / yöllä Anu ja Claudia päätti sorkkia taulua lisää ilman lupaa. Älä ala mulle! |
Susanna varmaan seuraava putoaja. Ihmettelen, jos joku tuota äänestää, kun katsoo että kyseessä on sama ämmä joka salkkareissa POLTTI ISMON TALON SAATANA "Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus |