Generalissimo 07.09.2013 14:54:33 | |
---|
Olen pitäny Mustainea ihan järkevänä kaverina mutta kun luin wikistä miehen uskoontulosta ja kommentteja niin olen kyllä ennemminkin vähän pettynyt: "Mustaine was raised as a Jehovah's Witness34 and is now a born again Christian.35 In 1988, in response to the British government's criticism of homosexuality, Mustaine said: "More power to them. It says in the Bible that men should not lay with men like they lay with women. I mean I don't wanna fuck up and not go to heaven."36 In an answer to a question about Judas Priest having an overt homosexual image, "I don't wanna talk about this. The last thing I need is a bunch of homos picketing us."36 In 2012, on KIRO-FM he was asked if he supports gay marriage and replied: "Well, since I'm not gay, the answer to that would be no."3738 He was then asked if he would support legislation to make gay marriage legal and said, "I'm Christian. The answer to that would be no."37 |
Arkka 07.09.2013 15:07:57 | |
---|
Generalissimo: Olen pitäny Mustainea ihan järkevänä kaverina Eipä sitä tyhmäksikään voi sanoa mutta mun mielestä se on aina ollut kaheli, enkä kyllä kaverin juttuja kovin tosissaan ottaisi. Se on osa sitä minkä takia sitä on hauska seurata. |
Generalissimo 07.09.2013 15:13:46 | |
---|
Arkka: Eipä sitä tyhmäksikään voi sanoa mutta mun mielestä se on aina ollut kaheli, enkä kyllä kaverin juttuja kovin tosissaan ottaisi. Se on osa sitä minkä takia sitä on hauska seurata. Mustaine on kyllä musiikillisesti lahjakas mutta vaikuttaa minun silmissäni nykyään katkeralta fundamentalistilta. Eihän tämmöistä kaveria tietenkään hirveän tosissaan voi ottaa. |
haunted 07.09.2013 21:02:48 | |
---|
Generalissimo: Mustaine on kyllä musiikillisesti lahjakas mutta vaikuttaa minun silmissäni nykyään katkeralta fundamentalistilta. Eihän tämmöistä kaveria tietenkään hirveän tosissaan voi ottaa. Juurikin näin. Väliin jopa vähä hävettää/säälittää sen kommentit ja välispiikit tietyistä aihepiireistä. "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
spiritcrusher 08.09.2013 07:13:55 | |
---|
Jos hän ei perusta homoista jne. niin sen kans meidän on vaan elettävä. Ilmaisunvapauttahan se. |
haunted 08.09.2013 09:12:08 | |
---|
spiritcrusher: Jos hän ei perusta homoista jne. niin sen kans meidän on vaan elettävä. Ilmaisunvapauttahan se. On. Mutta vitun tyhmää höpötystä. "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
Rhapa 08.09.2013 09:26:11 | |
---|
spiritcrusher: Jos hän ei perusta homoista jne. niin sen kans meidän on vaan elettävä. Ilmaisunvapauttahan se. Ei se vähennä pätkääkään sen idioottimaisuutta. |
TTV 08.09.2013 10:07:30 | |
---|
spiritcrusher: Jos hän ei perusta homoista jne. niin sen kans meidän on vaan elettävä. Ilmaisunvapauttahan se. Juurikin näin! Tuossa englannin kielisessä "faktassa" tiivistyy varmaankin 95% ihmiskunnan ajatuksista, joten ei se Dave ihan yksin oo ajatustensa kanssa. Päinvastoin, Davehan kertoo vaan Yes/No vastauksilla mielipiteitään, eikä esim sano vihaavansa jotain porukkaa, mikä on jo useimpiin tahoihin nähden melko pliisu ilmaus. ...Eihän Berlusconikaan tykänny Suomalaisesta ruuasta :D "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
haunted 08.09.2013 10:14:25 | |
---|
TTV: Juurikin näin! Tuossa englannin kielisessä "faktassa" tiivistyy varmaankin 95% ihmiskunnan ajatuksista, joten ei se Dave ihan yksin oo ajatustensa kanssa. Päinvastoin, Davehan kertoo vaan Yes/No vastauksilla mielipiteitään, eikä esim sano vihaavansa jotain porukkaa, mikä on jo useimpiin tahoihin nähden melko pliisu ilmaus. ...Eihän Berlusconikaan tykänny Suomalaisesta ruuasta :D "I don't wanna talk about this. The last thing I need is a bunch of homos picketing us." "Well, since I'm not gay, the answer to that would be no." 12 vuotiaan apinan juttuja nämä, ei pahalla. "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
TTV 08.09.2013 10:36:00 | |
---|
haunted: "I don't wanna talk about this. The last thing I need is a bunch of homos picketing us." "Well, since I'm not gay, the answer to that would be no." 12 vuotiaan apinan juttuja nämä, ei pahalla. Oli ikä ja laji mitä oli, mutta eikö tällainen meuhkaaminen m.netissä ja henkilön haukkuminen idiootiksi mielipiteidensä takia, osoita myös jonkinlaista "ei-älykkyyttä" ? Ei millään pahalla. Dave on julkisuudenhenkilö, jonka imagoon kuuluu olla kiinnostava, että haastattelut ym. myyvät, musiikin lisäksi. Jos hän toteaisi vaan rakastavansa kaikkea koska on harras uskovainen, kukaan ei haastattelua sitä näistä"7 päivää aiheista" eikä Dave sais silloin rahaa. Mut joo, jatkakaa spekulointia, minä laitan Megadethiä soimaan ja keskityn oleelliseen. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
Bobana 08.09.2013 11:05:12 (muokattu 08.09.2013 11:05:45) | |
---|
TTV: Oli ikä ja laji mitä oli, mutta eikö tällainen meuhkaaminen m.netissä ja henkilön haukkuminen idiootiksi mielipiteidensä takia, osoita myös jonkinlaista "ei-älykkyyttä" ? Ei millään pahalla. Ei paljoa enempää voi samaa mieltä olla. Mnetissä eriävien mielipiteiden esittäminen varsinkin tässä asiassa on kiellettyä. Ja mitäs tasa-arvoa se semmoinen on? Eikä eriävän mielipiteen esittäminen välttämättä todellakaan tarkoita sitä että olisi tasa-arvoa vastaan mutta täällä 20-vuotiaiden kaiken elämässään jo nähneiden jeesustelijoiden keskellä ne aina siksi tulkitaan. Edit. typo Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa. |
haunted 08.09.2013 11:46:41 (muokattu 08.09.2013 11:53:31) | |
---|
Joo, ei tässä ketään ole kielletty tekemästä mitään, tottakai saa ja pitää antaa just sellasia haastiksia kun ite haluaa. Jos iältään aikuinen ihminen uskoo satuihin ja tuomitsee esim homot em. satuihin nojaten ja muutenkin perustaa siihen arvomaailmansa, ei heru kauheeta arvostusta minulta. Edit Daven tekemää musaa, varsinkin vanhempaa, tulee sen sijaan arvostettua aika paljonkin :D "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
phiit 09.09.2013 12:19:31 (muokattu 09.09.2013 12:19:48) | |
---|
Vaikka Megadeth on top 3:ssa itellä aina ollutkin ja Davea soittajana/säveltäjänä arvostan suunnattomasti niin onhan se myönnettävä että osa noista kommenteista on ollu aika facepalm tasoa :) Ei se siltikään muuta musaa yhtään sen huonommaksi tai ei-uskottavammaksi. |
Jucciz 09.09.2013 18:24:34 | |
---|
haunted: 12 vuotiaan apinan oikeinkirjoitusta, ei pahalla. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Twinkle 11.09.2013 20:08:37 | |
---|
TTV: Oli ikä ja laji mitä oli, mutta eikö tällainen meuhkaaminen m.netissä ja henkilön haukkuminen idiootiksi mielipiteidensä takia, osoita myös jonkinlaista "ei-älykkyyttä" ? Ei millään pahalla. Ei, ainoa mihin me voidaan perustaa mitään näkemyksiä julkisuuden henkilöstä on sen tekemiset ja sanomiset. Ilmaisu- ja mielipidevapauden perusteella Dave saa olla tykkäämättä homoista, kun taas vastavuoroisesti minä voin pitää Davea halutessani ahdasmielisenä älykääpionä sen vuoksi mitä se tekee ja sanoo. |
Twinkle: Ei, ainoa mihin me voidaan perustaa mitään näkemyksiä julkisuuden henkilöstä on sen tekemiset ja sanomiset. Ilmaisu- ja mielipidevapauden perusteella Dave saa olla tykkäämättä homoista, kun taas vastavuoroisesti minä voin pitää Davea halutessani ahdasmielisenä älykääpionä sen vuoksi mitä se tekee ja sanoo. Juu, tottahan toki voit, mikäli vaan haluat. Ilmaisuvapaus ilmaisee ihmisestä kaikenlaista, hyvässä ja vähemmän hyvässä. Minä ilmaisen kiinnostukseni tulevaan CtE live-Blurayhin ja mahdollisesti rankalla kädellä jälkikäsiteltyihin vokaaleihin. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
zeta 12.09.2013 00:11:26 | |
---|
phiit: Vaikka Megadeth on top 3:ssa itellä aina ollutkin ja Davea soittajana/säveltäjänä arvostan suunnattomasti niin onhan se myönnettävä että osa noista kommenteista on ollu aika facepalm tasoa :) Ei se siltikään muuta musaa yhtään sen huonommaksi tai ei-uskottavammaksi. Valitettavasti hänen näistä born again idiot -tason argumenteista huokuva tyylitajuttomuus on aina ollut läsnä myös Megadethin musiikissa. Okei, Rust in Peace on ihan pätevä levytys tiettyine sudenkuoppineenkin, mutta noin muuten mun kirjoissa ollut aikalaisbändeihin nähden aina jokseenkin yliarvostettu bändi. |
Arkka 12.09.2013 01:06:43 | |
---|
zeta: Valitettavasti hänen näistä born again idiot -tason argumenteista huokuva tyylitajuttomuus on aina ollut läsnä myös Megadethin musiikissa. Okei, Rust in Peace on ihan pätevä levytys tiettyine sudenkuoppineenkin, mutta noin muuten mun kirjoissa ollut aikalaisbändeihin nähden aina jokseenkin yliarvostettu bändi. Mitä ne hyvät bändit on? |
spiritcrusher 12.09.2013 04:51:03 | |
---|
Yliarvostettu :) ? Mielestäni on kyllä ansainnut kannuksensa jo Peace Sell's levyn myötä. Vaikka sitten tekisi nykyisin minkälaista huttua hyvänsä. |
TTV 12.09.2013 06:40:44 | |
---|
zeta: Valitettavasti hänen näistä born again idiot -tason argumenteista huokuva tyylitajuttomuus on aina ollut läsnä myös Megadethin musiikissa. Okei, Rust in Peace on ihan pätevä levytys tiettyine sudenkuoppineenkin, mutta noin muuten mun kirjoissa ollut aikalaisbändeihin nähden aina jokseenkin yliarvostettu bändi. Onneksi "sun kirjat" eivät ole bestsellereitä, joten suuri yleisö ei tiedä Megadethin olevan yliarvostettu ;) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),