Stradlin 05.09.2013 13:05:55 | |
---|
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
kozmik 05.09.2013 14:13:35 | |
---|
"Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
Jormaz 05.09.2013 14:22:46 | |
---|
kozmik: Oliskohan tämä ollut hakusessa? http://funpastimes.com/?p=1243 "nyt on taas se aika vuodesta" Nyt on tosiaan taas se aika vuodesta kun omasta ja äidin mielestä nokkelat kynäniekat tulevat esille BB-vastaisten julistustensa kanssa. Kyllähän BB onkin syvältä perseestä mutta aika lailla samalla viivalla nämä julistajat ovat. Vähän niinkuin mielikuvissaan kovat ja lihaksikkaat "bodaajat" jotka eivät salilla itse edes treenaa vaan tarkkailevat muita ja käyvät jakelemassa tekniikkavinkkejä. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Wolfgang 05.09.2013 14:37:52 | |
---|
Stradlin: Eipä käy kiistäminen, mutta yhteys tähän aiheeseen jäi hieman epäselväksi. No kappas:) Olinkin jo ehtinyt siirtyä pois itse artikkelista ennen linkin copypastettamista. No oikea teksti tänne jo tiensä löysikin. "Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio |
sticky fingers 05.09.2013 19:07:36 (muokattu 05.09.2013 19:07:44) | |
---|
- Mikä mä oon (horoskoopiltani)? Susanna arvuutteli. - Kalkkuna, kuului Andyn salamannopea vastaus. Andy ... |
kozmik: Oliskohan tämä ollut hakusessa? http://funpastimes.com/?p=1243 No jee, olipas siinä varsin syvällistä ja asiantuntemusta huokuvaa pohdintaa. Nyt tiedän olevani idiootti ja että minulle saa olla ilkeä, kunhan sen tekee perustellusti, eli sanomalla minua idiootiksi joka tykkää paskasta. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Funkånaut 05.09.2013 19:57:52 | |
---|
Stradlin: No jee, olipas siinä varsin syvällistä ja asiantuntemusta huokuvaa pohdintaa. Nyt tiedän olevani idiootti ja että minulle saa olla ilkeä, kunhan sen tekee perustellusti, eli sanomalla minua idiootiksi joka tykkää paskasta. Olen melko varma, että tuon pohdinnan kirjoittaja 1. Käyttää fedoraa 2. Omaa kaulaparran http://i.imgur.com/2iMxZ.jpg "What do you think the next happen now?" - Jari "Sporde" Porttila
Kuuntelen tämmöistä |
Kimmo72 05.09.2013 20:49:03 | |
---|
Kimmo72: Eka kerta BB historiassa kun jätän 24/7 ostamatta. Enkä kyllä aio muutenkaan seurata. Paskaa. Otanki sevverta takasin että vois kait tota vähä katella kun Andy siellä luuhaa. Mut koko kautta en jaksa. Viikendinä olis voinu pälyillä kun siellä jotkut pileetkin on. En vaan löytänyt mitään muuta mahista kun ottaa koko kausi. Mitään vuorokauden juttuja ei näkyny. Onks niitä? Alpha? :D Eilen vähä kattelin salaa kun löyty ilmais streami, mut sekään ei enää toimi -_- Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Tawsky 05.09.2013 21:03:27 | |
---|
Funkonaut: Olen melko varma, että tuon pohdinnan kirjoittaja 1. Käyttää fedoraa 2. Omaa kaulaparran http://i.imgur.com/2iMxZ.jpg Mitenköhän tolla jätkällä on aikaa panna niitä kaikkia naisia joita sille tulee? Mahtaa olla pakastinkin aikalailla täpissä. Mä olenkin välillä haaveillut meidän tapaamisesta. Mielikuvissani on välkkynyt Rush, komeita keppejä, neitien juomia ja karjuntaa. -EvilDead |
HXY 05.09.2013 21:05:29 | |
---|
ADEHD: Mitenköhän tolla jätkällä on aikaa panna niitä kaikkia naisia joita sille tulee? Mahtaa olla pakastinkin aikalailla täpissä. Ei kannata vittuilla velholle. "Harold Camping on kokenut maailmanloppujen ennustaja." -Iltalehti |
DM 05.09.2013 21:43:42 | |
---|
kozmik: Oliskohan tämä ollut hakusessa? http://funpastimes.com/?p=1243 Olipas se. Varmasti kirjoittaja oikein naama hiessä tärissyt innostuksesta tuota kirjoittaessaan. Helvetin tiukkaa argumentointia ja oikein yhteiskunnallinen näkökulmakin otettu mukaan. Ainahan näitä huomiota kerjääviä nettiälykköjä puskee esiin kun BB alkaa. Eikö voisi vähän relata. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Secreterial 05.09.2013 22:42:15 | |
---|
Katson juuri elämäni ensimmäistä BB-jaksoa. En tule katsomaan toista. Ainoa kiinnostava juttu tuossa on tosiaan Andy, mutta melko hitaalla tuntuu Andy käyvän. Ohan se kiva kuunnella, kun Andy skulaa vähän omalla kielellä juttuja, mutta ei oikeen nappaa silti. "I never bluff" - Cordell Walker |
M4ss3 m/ 05.09.2013 22:42:55 | |
---|
Vittu shower of shit :D musta ripulihevikitara |
LordWinter 05.09.2013 23:13:55 | |
---|
Reetu ja Claudia ovat suosikkejani ja kaipa se Andykin siinä menee. Sieppi on maailman näkymättömin nainen, Anu myös, Merilä ja Jori turhia jätkiä, se vitun bimboilijapissis pitäs piestä, xl-missi ja indren myös turhia, hintsuilija nyt on vaan niin gay ja säkkinen on vitun säkki. "Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus |
kyseinen 05.09.2013 23:42:22 | |
---|
LordWinter: Reetu ja Claudia ovat suosikkejani ja kaipa se Andykin siinä menee. Sieppi on maailman näkymättömin nainen, Anu myös, Merilä ja Jori turhia jätkiä, se vitun bimboilijapissis pitäs piestä, xl-missi ja indren myös turhia, hintsuilija nyt on vaan niin gay ja säkkinen on vitun säkki. Tässä aika hyvin tiivistettynä. Claudia on vähän 50/60, saahan siitä ulos kaikenlaista, mutta onko se sitten kiinnostavaa, en tiedä. Mariannella on paikkansa ja se on nimenomaan Big Brotherissa. Merilä nyt ekana pois talosta, katsotaan sitten miten homma etenee. Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
obiwan 06.09.2013 23:08:21 | |
---|
Andy FTW. Tää on kyllä mielenkiintosin BB-kausi pitkään aikaan :) |
slowdive 06.09.2013 23:17:20 | |
---|
Vähän kyllä harmittaa kun joutuu kovana BB-inhoajana nyt kuitenkin vähän katteleen. Kyllähän tuo Andy persoonana kiinnostaa. Ainahan se on tietyllä tavalla ujolle & varautuneelleekkin vaikuttanut, ja kännissä se ilmennee sellaisena kusipäisyytenä..(?) Mutta silti tavallaan tiennyt että se on ihan mahoton symppis noin omana itsenään :) Vaan kyllä mää luulen että sen pyrähdyksen pituus tuolla talossa on yhtälailla sovittu kuin ne omat makuuhuoneet ja vessatkin. Nyt myydään "kaksneljäseiskaa" ja koukutetaan tällaisia vastarannan kiiskejä. Kahden viinkon päästä se on jo ihan muualla.. http://www.kaapelitehdas.fi/tapahtumat/2013/andy-mccoy-extravaganza"one good thing about music, when it hits you feel no pain" (bob marley) |
Prophet 06.09.2013 23:28:44 | |
---|
Ensimmäinen kerta, kun tuota sarjaa seuraan. Jos Andy ja Frederik tippuvat, loppui mielenkiinto. Toisaalta voihan sinne tulla vielä uusia, kiinnostavia asukkaita. |
janezki_ 06.09.2013 23:39:15 | |
---|
Sara Sieppi tainnut puhua viimeksi taloon mennessä kun juontaja haastatteli? Höhö, näkyhän siellä tissit tänään. Andy on kyllä hieno mies ja Reetu haluis jo päästä baneem. Mie oon vaan basisti... |
SiwamieS 07.09.2013 02:39:23 | |
---|
Kimmo72: Mut joutuu ottaa koko kauden. Miksei saa otettua vuorokautta niinku ennenki. Nyt olis ollu sopivasti luppoaikaa vähä tiirailla. Saapas otettua, joko tunnin, vuorokauden tai koko hässäkän: http://www.katsomo.fi/?treeId=33011018008 I wanna see movies of my dreams |