lapio 02.09.2013 15:16:23 | |
---|
|
Ristus mitä julkkiksia. Ei jatkoon. |
_Petri_ 02.09.2013 15:18:59 | |
---|
Minun mielestäni nuo "julkkikset" voisivat kävellä järveen. Ei tuo ole miesten touhua. PROG OUT WITH YOUR FROG OUT |
lapio 02.09.2013 15:22:26 | |
---|
Ehkä "tavikset" kuitenkin olisivat kiinnostavampia. Julkkikset voivat olla tylsiä jos pelkäävät kasvojen menettämistä. |
Kimmo72 02.09.2013 15:27:21 | |
---|
Eka kerta BB historiassa kun jätän 24/7 ostamatta. Enkä kyllä aio muutenkaan seurata. Paskaa. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
LordWinter 02.09.2013 15:39:44 (muokattu 02.09.2013 16:07:09) | |
---|
lapio:Tekeekö mieli dissailla sarjaa ja sen katsojia? Tekee. Perseestä kaikki. Myönnetään kuitenkin; jos Frederik on talossa niin kiinnostuksen kilpikonnani saattaa tulla hieman ulos kuorestaan. "Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus |
blaekie 02.09.2013 16:05:45 (muokattu 02.09.2013 16:06:02) | |
---|
lapio: ... Julkkikset voivat olla tylsiä jos pelkäävät kasvojen menettämistä. Kyllä mä katon jos sinne tulee Tuksu ja Tauski, sekä Matti ja Mervi Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
Bluesmies 02.09.2013 17:05:04 | |
---|
Ei kiinnosta pätkääkään, en katso sekuntiakaan, mutta ihme, että Alpha ei ole jo kommentoinut ketjua. |
Alpha 02.09.2013 17:19:12 | |
---|
Bluesmies:...mutta ihme, että Alpha ei ole jo kommentoinut ketjua. En ole uskaltanut. Mutta joo...24/7 tuli hommattua hetken mielijohteesta tällekin kaudelle. |
Kimmo72 02.09.2013 17:24:36 | |
---|
Alpha: 24/7 tuli hommattua hetken mielijohteesta tällekin kaudelle. Eissssss... :P Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
MV 02.09.2013 17:37:25 (muokattu 02.09.2013 17:37:36) | |
---|
Niko Saarinen? Ensin tavallisena asukkina ja sitten turhan julkkiksen statuksella, eisssss. |
Bluesmies 02.09.2013 17:55:02 | |
---|
Kimmo72: Eissssss... :P Sanoo mies, joka on hommannut 5 (?) kertaa 24/7:n. |
Murgo 02.09.2013 18:00:56 (muokattu 02.09.2013 18:01:28) | |
---|
MV: Niko Saarinen? Ensin tavallisena asukkina ja sitten turhan julkkiksen statuksella, eisssss. Jotenkin veikkaan että nuo "julkkikset" ovat juuri niitä 7-päivää/BB-tyyppejä eli ns. ammattijulkkiksia, ne jotka tekeävät muutakin kuin ovat julkkiksia, kuten vaikkapa oikeat muusikot yms. esiintyvät taiteilijat, urheilijat jne. ovat todennäköisesti senverran "kiinni" omissa hommissaan ettei liikene paria ylimääräistä kuukautta johonkin BB-touhuun. Itse en katso mutta velipoika katsoo joten siellä käydessä joutuu joskus sietämään tuota. Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
pehko 02.09.2013 18:16:33 (muokattu 02.09.2013 18:21:51) | |
---|
mitä eroa normi BB:hen verrattuna? Talo täynnä tyhjäpäitä, joista puolista osaa yhdistää nimen ja naaman, mutta ei mitään hajua ketä ne oikeasti on. Ajattelin, että Julkkis-BB vois olla ihan jees idea verrattuna siihen vitun ripuliin, mitä normi BB on. Mutta ei... Laittasivat edes jotain mielenkiintosia tyyppejä sinne, eikä näitä Seiskan kansien välistä revittyjä tyhjäpäitä. Ketä oikeasti kiinostais kattoa jotain Johanna Tukiaista? Eikö siitä ämmästä ole saanut jo ihan tarpeeksi muutenkin. Tosin, kukaan itseään kunnioittava muusikko/näyttelijä/kirjailija/kukatahansa tonne tuskin lähtis, koska se tietäis menolippua Seiskaan. Mitä tyhmempää porukkaa sinne laitetaan, sitä enemmän kansa saa vastinetta rahoilleen. Tuskin ketään (muuta) kiinostais seurata esim. järkevää keskustelua ko. paikassa. Sen sijaan että katellaan jotain keski-ikästen ämmien kännistä strippailua siellä. Tästä päästäänkin kysymykseen, että mitä se kertoo kansasta? Joojoo, roomassa jengi sai kiksejä siitä kun jengiä syötettiin leijonille. Sairasta, mutta areenalla olijat sentään tajus mitä vittua tapahtuu. Nämä "julkut" ovat juurikin niin tyhmiä, että tekevät mitä vaan julkisuuden (ja rahan) eteen, vaikka koko helvetin maa nauraakin niille päin naamaa. Eivät vaan tajua sitä. EDIT: en väitä tietäväni ketä taloon on menossa, mutta aloituspostauksessa ollut linkki tuskin ihan kauhean kauas menee totuudesta. |
THE RIPPER 02.09.2013 19:03:28 | |
---|
Olen aina halunnut nähdä tukiaisen alasti suihkussa! ps. taidan jättää katsomatta :) |
Jormaz 02.09.2013 20:26:53 | |
---|
Kuka perkele on edes joku Claudia Eve? Tooodella yllätyksellisiä nimiä. Kukaan ei edes halua Susanna Indreniä sinne mutta luultavasti on väkisin tunkenut mukaan. Ymmärrettävää sikäli että kenellä muulla kuin työttömillä entisillä BB-"tähdillä", Hunkseilla ja Susanna Indrenillä on ylipäänsä mahdollisuus lähteä useaksi viikoksi nolaamaan itsensä. Jussi Parviainen tuonne pitäis saada. Tuksua ei siellä luultavasti nähdä koska on kaikesta päätellen melko yhteistyökyvytön. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Tympee Huttunen 02.09.2013 20:29:32 | |
---|
Jormaz: Jussi Parviainen tuonne pitäis saada. Teuvo Hakkarainen olisi kova lisä. Kenties Tauski Peltonen + Matti Nykänen. Ja monta pulloa kossua. |
Ali 02.09.2013 20:41:56 | |
---|
Aivan mahtavaa. Joutuu kyllä varmaan ensimmäistä kertaa eläissään laittaan ton 24/7:n. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Alfons Åberg 02.09.2013 20:55:06 | |
---|
Tulin ketjuun ilmoittamaan että saatan tirkistelymielessä jakson pari katsella. Tai sitten katson netistä ne suihkupätkät. 31 grams of crank and still kicking. |
Jormaz 02.09.2013 21:18:24 | |
---|
IntriguingMan: Tulin ketjuun ilmoittamaan että saatan tirkistelymielessä jakson pari katsella. Tai sitten katson netistä ne suihkupätkät. Frederik putki paljaana, sitähän tässä on odoteltu. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |