Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: SAAKO BOSS GT-10:stä HYVIÄ SOUNDEJA??
1
RippeRitchie
29.08.2013 13:02:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkohan tuosta myllystä mitään mahdollisuuksia saada hyviä, pehmeitä, lämpöisiä, Satrianimaisia/Morsemaisia särösoundeja ilmoille styrkkarin kautta? Oon kokeillut jo vaikka minkälaisia asetuksia ja lopputulos ei ole vielä kertaakaan miellyttänyt. Menee hermot. Ennen omistin GT-8:n, ja siitä sain todella upeat soundit ulos, mutta tästä helvetinkoneesta en ole likimainkaan vastaavia löytänyt.
 
Midrange
29.08.2013 13:42:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä, mutta olen tuollaista ajatellut joskus ostaa, jos halvalla lähtee. Ota yhteyttä jos haluat omastasi eroon hintapyynnön kera.
 
20% soittamista ja 80% muusikoiden.nettiä
Jeszse
29.08.2013 14:21:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KAI SIITÄ SAA JOS JAKSAA RUUVATA.
 
Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats
LaMotta
29.08.2013 15:52:44 (muokattu 29.08.2013 15:52:56)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos foorumin hakukoneessa olisi mitään järkeä, tuosta efektistä löytyisi vaikka kuinka paljon juttua.
 
Hyviä särösoundeja en itse siitä onnistunut kaivamaan.
 
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
pappasfin
29.08.2013 16:10:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

RippeRitchie: Onkohan tuosta myllystä mitään mahdollisuuksia saada hyviä, pehmeitä, lämpöisiä, Satrianimaisia/Morsemaisia särösoundeja ilmoille styrkkarin kautta? Oon kokeillut jo vaikka minkälaisia asetuksia ja lopputulos ei ole vielä kertaakaan miellyttänyt. Menee hermot. Ennen omistin GT-8:n, ja siitä sain todella upeat soundit ulos, mutta tästä helvetinkoneesta en ole likimainkaan vastaavia löytänyt.
 
Mulla on ollut GT8 ja sitten sen jälkeen vähän aikaa GT10 ja painiskelin samojen juttujen kanssa, GT8 minäkin sain paljon paremmat soundit pihalle.
 
Heitin sen GT10 myyden ja tilalle hankin 11R eli Elevern Rack eikä ole tarvinnut katua pätkääkään kun soundit löytyy älyttömän paljon helpommin ja ne ovat vieläpä paremmat. Särösoundit on ihan toista luokkaa kuin noissa kahessa bossin vehkeessä (vaikka ei nekään huonoja ole jos osaa säätää, tosin itelläkin siis GT10 oli pettymys). Lisäksi Elevern Rack on hyvin putkivehkeen dynamiikan omaava laite mikä oli ainakin minulle yllätys, samaa dynamiikkaa ei Bossista lähde, tosin GT100 en ole testannut olenkaa joten siitä en tiedä.
 
Yritä ruuvata jos jaksat, mutta jos et niin sitten vaan katsot itsellesi paremmin sopivan laitteen ja kenties testaat Eleven Rackin (tosin se ei ole lattia vehje mutta siihen saa midi-lankun kiinni).
 
Mutta onnea soundin metsästykseen ;-)
 
PappaSFin
mattim
29.08.2013 16:39:14 (muokattu 29.08.2013 16:41:15)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LaMotta: Jos foorumin hakukoneessa olisi mitään järkeä, tuosta efektistä löytyisi vaikka kuinka paljon juttua.
 
Hyviä särösoundeja en itse siitä onnistunut kaivamaan.

 
Kokeiles tämmöstä vaikka guugelissa; site:muusikoiden.net GT-8
 
.
phiit
29.08.2013 16:54:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mattim: Kokeiles tämmöstä vaikka guugelissa; site:muusikoiden.net GT-8
 
Tuskin tuo auttaa kysyjää kun täysin eri laitos
 
kosoha-7
30.08.2013 02:52:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://cms.rolandus.com/assets/media/pdf/GT_10ts.pdf
 
Mulla on nykyään gt100 ja laitoin sen marsun efektiloopin returniin ja kyllä lähtee hienot rähinät, kunhan laitteen output on oikein. Saattaisi toimia ihan parhaiten, jos sillä ohjaisi pelkkää päätettä suoraan. Jos lyöt sen ihan inputtiin, niin kliiniksi pitää kone säätää ihan ensimmäisenä. Itte säädin sen mahdollisimman tiukaksi ja aika teräväksi ja sitten efektiä peliin, niin kyllä jyrää mallinukset ja hyvin. Voi sitä tietty käyttää vaikka buusterinakin, mutta itte pidän parhaana, kun kone ei kyykytä etuastetta, vaan kaikki tavara saadaan boksin linjasta.
 
epeli
03.09.2013 10:22:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itte oon omistanu GT-3 ja GT-6 ja oon testannu GT-10. Mistään noista en löytäny MULLE käyttökelposta säröä, mutta jos efektimuljua hakee niin ruuvaamalla noista saa mitä tahansa. Tai sitte reitittää vahvistimen etuasteen GT:n efektilooppiin. Käytin tota GT-6:n kanssa ja oli varsin näppärää kun sai helposti sijoteltua sen vahvistimen etuasteen mihin tahansa kohtaan signaaliketjua.
 
Ja lisäks GT-10 oli mun makuun liian muovinen. Pelkäsin että se hajoo.
 
"Squint your eyes to see clearly. Blur reality to make it real"
modsman77
03.09.2013 11:54:39 (muokattu 03.09.2013 11:55:30)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyiskö valmistajan sivuilta käyttäjien tekemiä presettejä?
 
Gaten asetukset kannattaa tsekata.
 
Its not Marshall "classic" sound, its Marshall "high gain".
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «