Aihe: Fender P-bass vai Jazz bass?
1 2 3 4 5
Topiello
19.08.2013 15:37:35
pehko: ei mulla itse aiheeseen mitään, mutta kattelin ton preasaria soittaneen tyypin muita videoita ja on kaveri vissiin släpittäny ennenkin. eisss.

Tuon Slavan takia videon postasin, ihmemies. Voiko enää inspiroivampaa kaveria olla?
Puhumma hänestä myös tuossa alapuolella Positive Grid topicissa, lue.
pehko
19.08.2013 15:38:10
Topiello: Tuon Slavan takia videon postasin, ihmemies. Voiko enää inspiroivampaa kaveria olla?
Puhumma hänestä myös tuossa alapuolella Positive Grid topicissa, lue.

täytyypä käydä lukasemassa.
Muovinen
09.09.2013 19:51:19

Nooh, onko mitään mielipiteitä Grecon 70-luvun lopun Super Sound -presareista? Kuinka ovat esikuvalleen uskollisia yms?
nisumaka
10.09.2013 08:05:35
Kaiken lisäksi on kapean kaulan ansiosta tosi mukavasoittoinen, kun olen kuitenkin kitaran kaulaan tottunut.

Mieti sitten kahteen kertaan Presaria. 60-luvulla siinä oli nimen omaan paksu kaula, jotta kontransoittajat tykkäisivät siitä. Muistan vuosikymmeniä sitten muutaman kaverin, jotka vaihtoivat Jazz Basson kaulan presariin.
hollstro
10.09.2013 14:54:08

Muovinen: Nooh, onko mitään mielipiteitä Grecon 70-luvun lopun Super Sound -presareista? Kuinka ovat esikuvalleen uskollisia yms?

Tyypillisesti ovat ihan hyvin tehtyjä. Mikit, potikat, raudat ei esikuvan tasolla. Turvallinen ostos, vaikka usein se aito asia sitten tulee hankituksi. Noista pääsee tarvittaessa eroon helposti.
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)