JaaGeRMaisTeR 24.08.2013 23:29:45 | |
---|
|
Hi-Power 24.08.2013 23:33:33 (muokattu 24.08.2013 23:33:51) | |
---|
laitoin tulle aiemmin kysely tuosta kitarasta...ei tullu puhelinnumeroa eikä muutako että maksu tilille ja kitaran voi sitten noutaa..ei vaan laittanu tilinumeroa eikä mistä sen voi noutaa...nyt nettimarkinoilla paikka onkin Salla.. |
H3ll-o 24.08.2013 23:35:35 | |
---|
Hi-Power: laitoin tulle aiemmin kysely tuosta kitarasta...ei tullu puhelinnumeroa eikä muutako että maksu tilille ja kitaran voi sitten noutaa..ei vaan laittanu tilinumeroa eikä mistä sen voi noutaa...nyt nettimarkinoilla paikka onkin Salla.. Hyvä maksuehto. Kannattaa koittaa Only RAT is real! |
Hi-Power 24.08.2013 23:40:11 (muokattu 24.08.2013 23:45:14) | |
---|
H3ll-o: Hyvä maksuehto. Kannattaa koittaa juu nii kannattaa..se vaan että ihime että ei vois noutaessa maksaa... :) ja taitaa olla pitkän linjan huijari tuo ku etsii puhelinnumerolla löytyy muitakin mitä on myynyt ja myyntikuvat löytyvät googlen kuvahaulla muilta sivuilta.. |
JaaGeRMaisTeR 24.08.2013 23:48:11 (muokattu 24.08.2013 23:49:53) | |
---|
Melkosen loistava huijari.. antaa omat tiedot tuolleen kivasti kaikelle kansalle. Ei mikään fiksuin yksilö näemmä. Pitäisköhän lisätä kaverin nimi ja asuinpaikka tuonne etusivulle. Google löytää kivasti sitten muillekkin tarvittaessa. |
H3ll-o 24.08.2013 23:52:14 | |
---|
Tuskin henkilötiedot ovat oikeat Only RAT is real! |
JaaGeRMaisTeR 24.08.2013 23:56:21 | |
---|
H3ll-o: Tuskin henkilötiedot ovat oikeat Mattia se nyt tykkää käyttää ainakin :) |
H3ll-o 24.08.2013 23:57:22 (muokattu 24.08.2013 23:57:52) | |
---|
Matti kukkarossa ainakin :p Only RAT is real! |
JaaGeRMaisTeR 24.08.2013 23:59:36 (muokattu 25.08.2013 00:02:57) | |
---|
H3ll-o: Matti kukkarossa ainakin :p Käyttää myös välillä nimeä Saari ja mazda2013@luukku.com spostia |
warlock 24.08.2013 23:59:40 | |
---|
H3ll-o: Tuskin henkilötiedot ovat oikeat On ne oikeat. Tiedän kaverin. Matti Haapala Ranualta. Ja osoitekin löytyy jos on tarvis. Ei ettenkö minä olis sitä osannu soittaa vaan ku tuli ajatus katkos... |
MikaHekkanen 25.08.2013 00:03:08 | |
---|
warlock: On ne oikeat. Tiedän kaverin. Matti Haapala Ranualta. Ja osoitekin löytyy jos on tarvis. Ei ole mulle vastannut :( Saattaiskohan asiaan vaikuttaa se, että isäni serkku, jolla on sama sukunimi kuin mulla, teki pitkän päivätyön Ranualla poliisina? Ittehän olen (aivan kuin tuo poliisi, joka on naapurista kotoisin) lähtöjäni Ranuan naapurikunnasta. Zombiekoirat joutuvat helikopterin roottorin lapojen pyörteisiin, jolloin niiden päät katkeavat veren iloisesti tirskahdellessa - rheinone |
warlock 25.08.2013 00:08:44 (muokattu 25.08.2013 00:10:10) | |
---|
MikaHekkanen: Ei ole mulle vastannut :( Saattaiskohan asiaan vaikuttaa se, että isäni serkku, jolla on sama sukunimi kuin mulla, teki pitkän päivätyön Ranualla poliisina? Ittehän olen (aivan kuin tuo poliisi, joka on naapurista kotoisin) lähtöjäni Ranuan naapurikunnasta. Eli taidat tuntea ranuaa. Samaisen jampan sukulaiset omistaa puoli ranuaa. Esim hotel ilveslinna, ravintola vaaka etc etc. Eipä ole mullekaan vastannut. Ja kuten aiemmin sanoin samainen mies murtautui meidän kesämökkiin joka on ranualla Ei ettenkö minä olis sitä osannu soittaa vaan ku tuli ajatus katkos... |
MikaHekkanen 25.08.2013 00:10:08 | |
---|
warlock: Eli taidat tuntea ranuaa. Samaisen jampan sukulaiset omistaa puoli ranuaa. Esim hotel ilveslinna, ravintola vaaka etc etc. Aha. Ikävä kyllä (vaiko onneksi?) en tuolla tavoin kuntaa tunne. Zombiekoirat joutuvat helikopterin roottorin lapojen pyörteisiin, jolloin niiden päät katkeavat veren iloisesti tirskahdellessa - rheinone |
warlock 25.08.2013 00:10:46 | |
---|
MikaHekkanen: Aha. Ikävä kyllä (vaiko onneksi?) en tuolla tavoin kuntaa tunne. Mitä sukulaisia tunnen niin ikävä kyllä. häpeä niille Ei ettenkö minä olis sitä osannu soittaa vaan ku tuli ajatus katkos... |
H3ll-o 25.08.2013 09:02:10 (muokattu 25.08.2013 09:02:29) | |
---|
Nettimarkkinan moderointi ilmeisesti toimii, tori.fin ei... Only RAT is real! |
mpekkanen: Vaikka siellä pohjoisessa olisikin hieman erilainen tyyli käsitellä näitä asioita tällaisten tyyppien kanssa, niin ei kannata tehdä mitään mistä koutuu itselle harmia. Mökkimurrosta rikosilmoitus on varmaan kaikein paras ,vaikka kuinka tekisi mieli tirvaista. Siinä voi pian käydä niinkin että joudut maksumieheksi jos alat sitä kauheasti kovistelemaan tai teet jotain muuta. Tämäpä tämä. Vaikka täällä pohjosessa kuinka oltais, niin ei kuulu fiksujen immeisten toimintaan tommonen. Ja niistä "turpakäräjistä" ei ole hyötyä, kuten tässäkin nähdään. Joku väkivaltainen hölmö saa hetken huuman siitä, että saa käydä pahoinpitelemässä jotakuta ihan oikeaa ihmistä, mutta huijarin huijausintoon se ei vaikuta vähentävästi, eikä kukaan saa rahojaan/omaisuuttaan takaisin. Hyvällä tsägällä huijari kyllästyy turpiinvetoihin ja tekee ilmoituksen poliisille. Onneksi täällä mnetissäkin on jo kirjallisesti luvattu käydä tyyppiä kopsauttelemassa. Aplodit. Näille ketkuille ei ole juuri väliä tiedetäänkö heidät omalla vai feikkinimellä. Aina löytyy se yksi-muutama hyvänuskoinen, joka ei ostohuumassaan ota myyjästä selvää ennen rahojen lähettämistä tuntemattomalle henkilölle. Huijauksia (ja muita rikoksia, kuten näköjään tässäkin) on listalla sellainen liuta, että peli on jo menetetty, korvauksia ei pystytä ikinä maksamaan eikä kyllä päihde/peliriippuvaisena aiotakaan. Pahoinpidellyksi tulemisella ei ole käänteentekevää vaikutusta toimintaan, ne on vain työtapaturmia. Polku on valittu, ja sitä on vähä niiku pakko sitte taapertaa. Ymmärrettävää on, että nämä koijarit vituttaa, ja päällä on fiilis, että "tarttis tehdä jotain", ja onhan tuo kusipäistä kopsia muiden ilmoituksia. Ja asiallista on tyypistä varoittaa muita. Näihin huijauksiin tarvitaan kuitenkin aina kaksi tyyppiä, eli huijarin lisäksi hyväuskoinen ostaja. Nettihuijauksista arviolta 99,99% tehdään aina samalla tavalla, myydään kamaa jota ei ole, maksu etukäteen tilille, ei voi noutaa tai kokeilla, koska tuotetta ei ole. Myyntipalstoilla asioivat ihmiset tietävät näiden koijareiden olemassaolon, joten niiden standardoitua toimintatapaa tulee osata varoa. "Oh my dog...
Oh Long John...
Oh Long Johnson...
Oh Don Piano...
Why I eyes ya...
All the live long day." -kissa |
JaaGeRMaisTeR 25.08.2013 12:47:00 | |
---|
H3ll-o: Nettimarkkinan moderointi ilmeisesti toimii, tori.fin ei... Kaverilta poistettiin koko käyttäjätunnus nettimarkkinoilta. |
Hi-Power 25.08.2013 14:56:06 | |
---|
no nyt näyttäisi ilmoitus hävinneen..ihimeen kauan sai tuolla Tori.fi:ssä sitä ilimotella |
H3ll-o 25.08.2013 15:11:47 | |
---|
Joo. Toivottavasti kukaan ei joutunut kusetetuksi... Only RAT is real! |
ReBeat 25.08.2013 17:30:17 | |
---|
|