Aihe: Black Sabbath
1 2 3 4 526 27 28 29 3035 36 37 38 39
jesteri
18.07.2013 00:25:37
Aika hyvä bändi ja sopivasti arvostettu. Annan uudelle levylle kasin.o
Kimmo72
29.07.2013 21:23:43
Ei ihan Ozzyn nuotti osunu kohilleen
http://www.youtube.com/watch?v=-hREE8dZ9AI#at=150
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Guitaristi
29.07.2013 22:02:21

Kimmo72: Ei ihan Ozzyn nuotti osunu kohilleen
http://www.youtube.com/watch?v=-hREE8dZ9AI#at=150

No nyt. Toivottavasti vetäisi marraskuussa Hesassa paremmin, tää on jo ihan karseen kuuloista. Viime vuoden liveillä Ossi kuitenkin vetää sentään ihan siedettävästi, ainakin miljoona kertaa paremmin kuin tässä. Täytyy toivoa, että tuo kiertuetauko ennen Hesan keikkaa auttaa ja mies saisi itseään niskasta kiinni. Hieman alkoi pelottamaan nyt kyllä...
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
J.Hollström
29.07.2013 22:06:42
Guitaristi: No nyt. Toivottavasti vetäisi marraskuussa Hesassa paremmin, tää on jo ihan karseen kuuloista. Viime vuoden liveillä Ossi kuitenkin vetää sentään ihan siedettävästi, ainakin miljoona kertaa paremmin kuin tässä. Täytyy toivoa, että tuo kiertuetauko ennen Hesan keikkaa auttaa ja mies saisi itseään niskasta kiinni. Hieman alkoi pelottamaan nyt kyllä...

Kyl se tod. näk. skarppaa Suomen keikalle heti eri tapaan kuin noille pikku jenkkikeikoille.

Kaikkihan noi uudet livevedot on ollu tota sama ripulipaskaa Ozzyn osalta. Säälittää noi muut soittajat, kun yksi sankari pilaa koko homman.
Guitaristi
29.07.2013 22:21:53 (muokattu 29.07.2013 22:22:06)

J.Hollström: Kyl se tod. näk. skarppaa Suomen keikalle heti eri tapaan kuin noille pikku jenkkikeikoille.

Joo en mä tätä tarkoittanutkaan :D

Kaikkihan noi uudet livevedot on ollu tota sama ripulipaskaa Ozzyn osalta. Säälittää noi muut soittajat, kun yksi sankari pilaa koko homman.

Kattelin muutaman aikaisemman klipin tältä vuodelta ja ei voi mitään, oikeassa olet. Jotenkin näyttää siltä kuin Ozzy ei olisi edes meiningissä niin mukana, ei huudata yleisöä eikä laula esim. Iron Manissa sitä melodiaa kitarariffin päälle juuri ollenkaan, kuten aiemmin livenä teki. Näyttääkin jotenkin poissaolevalta. Surullista kyllä tää nykymeno. Ja kuten sanoit, sääli myös Iommin ja Butlerin puolesta, he kun klaaraavat omat osuutensa täysin moitteettomasti.
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
Tigerstedt
30.07.2013 09:20:49

Ai saatana, kun tekee pahaa kuunnella. Saapa nähdä tuleeko marraskuun keikasta THV:tä.
The gum you like is going to come back in style.
phiit
30.07.2013 09:30:03
Olipas järkyttävän kuulosta :(
AK80
30.07.2013 17:34:13
Myisikö joku Ozzyn lauluista järkyttynyt mulle kaksi kappaletta kenttälippuja? ;)
Last Sucker...
Timitzii
30.07.2013 21:13:48 (muokattu 30.07.2013 21:14:37)
Itseäni lähinnä ärsyttää Ozzyn nykyinen keikkatilanne. Ymmärrän miehen olevan uniikki legenda omalla äänellään ja historiallaan, sekä kaiken rankan päihdehistoriansa kokenut, mutta muusikon hommaa tuo silti on. Surullista kuunneltavaa, varsinkin verratessa kaikkiin kymmenenkertaisesti parempiin lauluääniin... 70-luvun Ozzy oli yleisesti jumalattoman kova ja uniikki, nykyinen taas lähinnä väsynyt veteraani, jonka lauluesitykset vastaavat lähinnä paikallisen pubin juoppoa. Saattaa herättää vihaa, mutta surullinen faktahan tuo on.
jazzmies
30.07.2013 22:44:37
Eiköhän tuo mene kokonaisuudessaan improvisoinnin ja stemmaimpron piikkiin. Kuka tahansa olisi perin kyllästynyt siihen skitan kanssa uniksessa menevään melodiaan 40 vuoden jälkeen.
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
carnation
30.07.2013 22:55:40
Eiköhän artisti saa esittää omat kappaleensa kuten haluaa, laulakaa itse paremmin.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Terry Pantheras
30.07.2013 22:59:23
jazzmies: Eiköhän tuo mene kokonaisuudessaan improvisoinnin ja stemmaimpron piikkiin. Kuka tahansa olisi perin kyllästynyt siihen skitan kanssa uniksessa menevään melodiaan 40 vuoden jälkeen.

:DDD

Iommi ois toki voinut vähän seurata ja mukailla Ossin improa...
J.Hollström
30.07.2013 22:59:27
Mä luulen että Ozzy vetää vittuillakseen päin persettä, että jengi kävis foorumeilla kuumana.
Timitzii
31.07.2013 00:53:41
J.Hollström: Mä luulen että Ozzy vetää vittuillakseen päin persettä, että jengi kävis foorumeilla kuumana.

Ammattilainen siis!
Musta Arkipyhä
31.07.2013 09:09:39 (muokattu 31.07.2013 09:10:09)
Timitzii: Surullista kuunneltavaa, varsinkin verratessa kaikkiin kymmenenkertaisesti parempiin lauluääniin...

Minusta tässä on just se juttu ,että Ozzy on noihin biiseihin paras lauluääni.Sillä on juuri se soundi jota nuo biisit vaatii.Edes Dio ei klaarannut noita biisejä yhtä hyvin juurikin koska soundi oli niin erilainen ,että tuntui ,että Ozzy aikaisista Sabbath-biiseistä uupui jotain.Tony Martinin soundi sopi noihin hiukan paremmin.

70-luvun Ozzy oli yleisesti jumalattoman kova ja uniikki, nykyinen taas lähinnä väsynyt veteraani, jonka lauluesitykset vastaavat lähinnä paikallisen pubin juoppoa. Saattaa herättää vihaa, mutta surullinen faktahan tuo on.

No jos katselee vaikka 1978 Never Say Die liveä niin kyllähän Ozzy silläkin lähinnä karjuu biisit läpi.

Mutta nuo viimeisimmät klipithän on ihan hirveitä epävireisyydessään ja Ozzyhan vetää jo alle omien viime vuosienkin standardiensa.Mutta katellaan miten homma etenee ja palataan asiaan.Levyhän oli onneksi pirun kova ja hienoa ,että saivat sen viimein ulos.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
Icy-Sun
02.08.2013 10:52:42
Hyvin väsyneelle kuulosti minun korvaan uusi albumikin. Livesoitto edes bändin osalta ei tipu kyllä ylilaahaavine tempoineen. Black Sabbath oli joskus minulle se the maaginen hevirock-pumppu. Surullista katsella tuota menoa.
phiit
02.08.2013 11:44:38
Icy-Sun: Hyvin väsyneelle kuulosti minun korvaan uusi albumikin. Livesoitto edes bändin osalta ei tipu kyllä ylilaahaavine tempoineen. Black Sabbath oli joskus minulle se the maaginen hevirock-pumppu. Surullista katsella tuota menoa.

Bändihän kyllä toimii helvetin hienosti
zakklabel
04.08.2013 12:40:28
Totta, että Ozzy kuulostaa kiertueen ekalla ja tokalla keikalla paskalta... kyseessä monitoriongelma... kuunelkaapa edellistä keikkaa ja huomaatte, että laulussa on huima parannus. Ozzylla lähtee edelleen.
Jokapaikanapina
07.08.2013 01:54:17
zakklabel: Totta, että Ozzy kuulostaa kiertueen ekalla ja tokalla keikalla paskalta... kyseessä monitoriongelma... kuunelkaapa edellistä keikkaa ja huomaatte, että laulussa on huima parannus. Ozzylla lähtee edelleen.

No ei kyllä lähde. Vaikka kuinka paska olis monitoriongelma, niin kyllä kuka tahansa keskivertolaulajakin pysyis pääpiirteittäin sävellajissa. Eikä Ozzy edes ole keskenään vireessä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)