Aihe: Metallica
1 2 3 4 5195 196 197 198 199497 498 499 500 501
phiit
25.07.2013 14:18:17
M4ss3 m/: Tässä ketjussa kaikki muu on muovista ja geneeristä paitsi minä ja KsE.

Tekisitkö tästä tarkan analyysin powerpoint esityksenä?
M4ss3 m/
25.07.2013 14:20:09
phiit: Tekisitkö tästä tarkan analyysin powerpoint esityksenä?

Ei löydy powerpointia.
Artturi
25.07.2013 20:51:40
Viihdyttävät viimeiset sivut tässä ketjussa, kiitti!!!

Mutta onko tässä nyt unohtunut oleellisista oleellisin? Jason Newstedhän itse lähti Metallicasta vapaaehtoisesti eikä saanut potkuja. Tästä johtuen hänen faninsa (saatika hän itsekään) eivät koskaan enää tule näkemään häntä ao. yhtyeessä. Sääli joillekin, joillekin ei.

Oleellisempi kysymys lieneekin kuka olisi ollu parempi vaihtoehto Trujillolle? Mahdoton tietenkin sanoa, koska ei ole live/studionäyttöjä. Teknisesti taitava Trujillo on kuitenkin mielestäni täyttänyt isot buutsit hyvin!
phiit
25.07.2013 21:56:50
Artturi: Viihdyttävät viimeiset sivut tässä ketjussa, kiitti!!!

Mutta onko tässä nyt unohtunut oleellisista oleellisin? Jason Newstedhän itse lähti Metallicasta vapaaehtoisesti eikä saanut potkuja. Tästä johtuen hänen faninsa (saatika hän itsekään) eivät koskaan enää tule näkemään häntä ao. yhtyeessä. Sääli joillekin, joillekin ei.

Oleellisempi kysymys lieneekin kuka olisi ollu parempi vaihtoehto Trujillolle? Mahdoton tietenkin sanoa, koska ei ole live/studionäyttöjä. Teknisesti taitava Trujillo on kuitenkin mielestäni täyttänyt isot buutsit hyvin!

James Lomenzo
Terry Pantheras
25.07.2013 21:59:10
HaloOfFlies
26.07.2013 10:45:45 (muokattu 26.07.2013 10:48:27)

Kill 'Em All ilmestyi tällä päivämäärällä tasan 30 vuotta sitten. Minulla on muuten tallessa levyn arvostelu Suosikissa.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
phiit
26.07.2013 10:46:55 (muokattu 26.07.2013 10:47:12)
danny: Kill 'Em All ilmestyi tällä päivämäärällä tasan 30 vuotta sitten.

Otetaas sille, Metallican paras levy! (tällä hetkellä)
Röntgen-Jeesus
26.07.2013 11:47:12

Kill Em Allin parasta antia on se räkäisyys ja soundit, meitsi tykkää!

Motorbreath oma suosikkini.
Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
mpekkanen
26.07.2013 13:39:13
danny: Kill 'Em All ilmestyi tällä päivämäärällä tasan 30 vuotta sitten. Minulla on muuten tallessa levyn arvostelu Suosikissa.

Saisitkohan tuon arvostelun jotenkin näkyviin? Olisi ihan mielenkiintoista nähdä.
Itsekkin hommasin tuon ekan levyn ennen kuin Ride The Lightning ilmestyi.
Musta Arkipyhä
26.07.2013 13:41:33
mpekkanen: Saisitkohan tuon arvostelun jotenkin näkyviin? Olisi ihan mielenkiintoista nähdä.

Taisi olla vielä Juho Juntusen arvio? Muistaakseni puhuttiin jotain "näistä uusista Motörheadilta vaikutteensa saaneista" hevibändeistä?

Muistan tuon arvostelun.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
mpekkanen
26.07.2013 14:26:33
PsychedelicWarlord: Taisi olla vielä Juho Juntusen arvio? Muistaakseni puhuttiin jotain "näistä uusista Motörheadilta vaikutteensa saaneista" hevibändeistä?

Muistan tuon arvostelun.

Muistan Celtic Frostin To Mega Therionin Suosikin arvostelun jossa levyä pidettiin liian synkkänä ja arvioija olisi toivonut lisää kitarasooloja levylle. Ei saanut muistaakseni ihan täysiä pisteitä,aika keskiverroksi arvosteltiin. Kuitenkin on minusta yksi tuon aikakauden parhaista levyistä.
Molemmat niin Metallican eka kuin Celtic Frostinkin ekat tuotokset ovat kuitenkin vaikuttaneet todella paljon siihen musiikkiin jota on myöhemmin tehty.
Dropped C
26.07.2013 14:30:33 (muokattu 26.07.2013 14:32:46)
Sori offtopik, mutta ton Celtic Frost arvostelum haluisin todellakin nähdä.... Niin ja CF todellakin todella iso vaikuttaja myöhemmissä black, death ja doom - genreissä.
Roadkill
26.07.2013 14:39:00

Dropped C: Sori offtopik, mutta ton Celtic Frost arvostelum haluisin todellakin nähdä.... Niin ja CF todellakin todella iso vaikuttaja myöhemmissä black, death ja doom - genreissä.

Joskus luin Nokian kirjastossa Hellhammerin tuotosten arvosteluja jostain Metal Encylopediasta tjsp. Reteesti kaikilla kolmella äänityksellä yksi tähti.
We all like metal and Whiskey! Livin' Hard and chasin' down Hell.
mpekkanen
26.07.2013 14:53:47
Dropped C: Sori offtopik, mutta ton Celtic Frost arvostelum haluisin todellakin nähdä.... Niin ja CF todellakin todella iso vaikuttaja myöhemmissä black, death ja doom - genreissä.

Kyllä minulle joskus 80-luvun puolivälissä tuli tämä suosikki lehti,mutta ei niistä lehdistä ole enää ollut vuosikymmeniin tietoa missä ne ovat. Varmaan kierrätykseen menneet tai sitten takkaan.

Aika lyhkäisiä nuo arvostelut olivat silloin ja minulle jäi mieleen että koulun arvosanoilla olisi saanut ehkä jonkun 7 tai korkeintaan 8 pistettä.
Sellaista siinä oli ,että miksi Tom G. Warrior ei soita enemmän sooloja vaikka selkeästi osaisi ja levy on aivan liian synkkä juuri senkin takia kun ei ole näitä sooloja.
Levy sai siis aika samanlaisen arvostelun kuin suurin osa kaikista muistakin levyistä. Tuon arvioinnin pohjalta CF ei olisi kyllä mitenkään iso vaikuttaja eikä tämä levy mikään klassikko missään piireissä. Toki tulevaisuutta ei voinut arvostelija tietää,mutta kyllä se minusta sen aikakauden levyksi oli huomattavasti parempi kuin mitä siitä jutusta sai ymmärtää. Taidettiin siinä kehua Gigerin kansi taidetta, tosin en enää sitä ihan varmuudella muista.

H.R.Giger tekee niin hienoa taidetta ,että minusta olisi aika kumma jos hänen töitään olisi ihan minkä tahansa orkesterin kannessa.
zeta
26.07.2013 17:05:08

Tsori offtopikista jälleen: Celtic Frost on perin ongelmallinen bändi mulle. Bändin meriittejä mainitsemiesi genrejen saralla ei käy kiistäminen, mutta kun joustamattoman subjektiivisen määritelmäni mukaisesti CF:n musiikki on valitettavasti kuuntelukelvotonta kuraa. En ole kuullut vielä yhden yhtä mukaansa tempaavaa riffiä saati sitten biisiä bändiltä. Ehkä juju piilee jossakin seikassa, jota en ole vielä löytänyt CF:n musiikista.
HaloOfFlies
26.07.2013 18:10:11 (muokattu 26.07.2013 22:13:44)

mpekkanen: Saisitkohan tuon arvostelun jotenkin näkyviin? Olisi ihan mielenkiintoista nähdä.

Saan skannaamalla sen näkyviin. Arvostelun siis.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
haunted
26.07.2013 19:10:04
danny: Saan skannaamalla sen näkyviin.

Ihanaa. rölö.
"Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse
Timitzii
28.07.2013 01:29:01 (muokattu 28.07.2013 01:29:26)
Tuo Through the Never-elokuvatraileri antoi mulle spitaalin. Kiitti teille, Metallican jannut.
Nunzu
28.07.2013 16:21:59
Timitzii: Tuo Through the Never-elokuvatraileri antoi mulle spitaalin. Kiitti teille, Metallican jannut.

The thing that should not be.
Ole pessimisti, et pety.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)