Aihe: Metallica
1 2 3 4 5194 195 196 197 198497 498 499 500 501
phiit
25.07.2013 12:05:58
bedlam: Aika harvalla hevibändillä on etukannessa poseerauskuva. Kyllä mä ymmärrän, että ulkonäöllä on jonkun Poisonin tai Backstreet Boysin kohdalla merkitystä, mutta en kyllä mitenkään muuten.

Koko "nykyhevi" kun on nuo Backstreet Boysien näköiset siloposket soittamassa heviä ei ole kovinkaan vakuuttavaa.. toki se pitää vähän miettiä ulkonäköä musiikin suhteen että ois ees samalla pallonpuoliskolla :P Muutenhan tuolla nyt ei ole paskankaan väliä miltä joku näyttää :)
MegaMan
25.07.2013 12:09:49
bedlam: Aika harvalla hevibändillä on etukannessa poseerauskuva. Kyllä mä ymmärrän, että ulkonäöllä on jonkun Poisonin tai Backstreet Boysin kohdalla merkitystä, mutta en kyllä mitenkään muuten.

Aika saivarteluksi menee. Tarkoitinkin ilman mitään kansitaidetta, sisälehtiä jne. Nehän ei suoranaisesti musaa liity, joten miksi siis panostaa niihin. Julkaistaan levy paperipussissa ja antaa musan puhua puolestaan, right? Ja kun kiertueelle lähdetään, niin lavasteet, pommit ja valot jätetään kans himaan.

Kamoon. Nyt kun perus rokki- ja hevirunttauksesta puhutaan, ni totta helvetissä ulkomusiikilliset tekijät on tärkeitä myös. Ei niihin tietänkään pidä pekästään panostaa musiikkipuoli unohtaen.
Minä juon kossua!!!
bedlam
25.07.2013 12:22:34 (muokattu 25.07.2013 12:24:23)

MegaMan: Tarkoitinkin ilman mitään kansitaidetta, sisälehtiä jne. Nehän ei suoranaisesti musaa liity, joten miksi siis panostaa niihin. Julkaistaan levy paperipussissa ja antaa musan puhua puolestaan, right?

No saivarteluksi tosiaan menee ;) Ymmärrät nyt itsekin, että levynkannet on ihan täysin eri asia kuin bändin jäsenten ulkoinen habitus. Kyllä minäkin levynkansia arvostan ja ihan pelkästään niiden takia ostan levyt edelleen fyysisessä muodossa, mutta minua ei silti voisi vähempää kiinnostaa että miten basistilla on tukka, tai millainen paita sillä on päällä. Mutta näemmä joitakuita kiinnostaa ja en minä ole mikään sanomaan, että se on jotenkin väärin. Itse en vain sitä ymmärrä.
http://www.petrilampela.net
phiit
25.07.2013 12:30:14
bedlam: No saivarteluksi tosiaan menee ;) Ymmärrät nyt itsekin, että levynkannet on ihan täysin eri asia kuin bändin jäsenten ulkoinen habitus. Kyllä minäkin levynkansia arvostan ja ihan pelkästään niiden takia ostan levyt edelleen fyysisessä muodossa, mutta minua ei silti voisi vähempää kiinnostaa että miten basistilla on tukka, tai millainen paita sillä on päällä. Mutta näemmä joitakuita kiinnostaa ja en minä ole mikään sanomaan, että se on jotenkin väärin. Itse en vain sitä ymmärrä.

Olet varmaan ylpeä Killswitch Engagen Adamin liveasuista? ;) tosin toi bändi on koko nykymuovilegometallin paskentuma :(
MegaMan
25.07.2013 12:42:02
bedlam: No saivarteluksi tosiaan menee ;) Ymmärrät nyt itsekin, että levynkannet on ihan täysin eri asia kuin bändin jäsenten ulkoinen habitus. Kyllä minäkin levynkansia arvostan ja ihan pelkästään niiden takia ostan levyt edelleen fyysisessä muodossa, mutta minua ei silti voisi vähempää kiinnostaa että miten basistilla on tukka, tai millainen paita sillä on päällä. Mutta näemmä joitakuita kiinnostaa ja en minä ole mikään sanomaan, että se on jotenkin väärin. Itse en vain sitä ymmärrä.

Siis ulkomusiikilliset tekijät tarkoittaa vain, että miten bändin jäsenet pukeutuu? Se minkälaiset lavasteet ja valot on rock n roll -showssa, liittyy musiikkiin, mutta miten bändin jäsenet on puettu niissä lavasteissa ja miten he elehtivät, on täysin ulkomusiikillista?

Tai se, miten täysin bändin ulkopuolinen henkilö, joka kenties ei ole muusikko ensinkään, on suunnitellut kansitaiteen ja välilehdet bändin uuteen levyyn, on saumattomasti sidoksissa musiikkiin ja näin ollen tärkeää, mutta bändistä otettu kuva ja se mitä heillä on päällä tai miten he poseeraa, on täysin ulkomuusikillista ja yhden tekevää sinusta, eikä siis liity musiikkiin millään tavalla?

Ulkomusiikillisten asioiden raja on totisesti häilyvä. Mutta yhtä kaikki. Iät ja ajat on rokkimusassa kiinnitetty huomiota siihen miten on tukka, onko se lyhyt vai pitkä tai minkä mallinen ja värinen skitta on yms. Mua se kiinnostaa ja luulempa että paria muutakin. ja se riittää mulle. Mutta olipas kiva jutella Metallica-keskustelussa välillä jostain muustakin kuin Kirkan wahista tai Lerssin tuplista :D Over and out.
Minä juon kossua!!!
bedlam
25.07.2013 12:58:22 (muokattu 25.07.2013 13:03:31)

phiit: Olet varmaan ylpeä Killswitch Engagen Adamin liveasuista? ;) tosin toi bändi on koko nykymuovilegometallin paskentuma :(

No itse asiassa piti tuossa aiemmin jo sanomani, että arvostan itse enemmän sitä nykylinjaa, että bändin jäsenet näyttävät ihan tavallisilta hepuilta kuin sitä perinteistä hevipullistelua. Tuo kyseinen bändi ei ole minulle tuttu.

MegaMan: Siis ulkomusiikilliset tekijät tarkoittaa vain, että miten bändin jäsenet pukeutuu? Se minkälaiset lavasteet ja valot on rock n roll -showssa, liittyy musiikkiin, mutta miten bändin jäsenet on puettu niissä lavasteissa ja miten he elehtivät, on täysin ulkomusiikillista?

Tai se, miten täysin bändin ulkopuolinen henkilö, joka kenties ei ole muusikko ensinkään, on suunnitellut kansitaiteen ja välilehdet bändin uuteen levyyn, on saumattomasti sidoksissa musiikkiin ja näin ollen tärkeää, mutta bändistä otettu kuva ja se mitä heillä on päällä tai miten he poseeraa, on täysin ulkomuusikillista ja yhden tekevää sinusta, eikä siis liity musiikkiin mitenkään?

Edelleen, mun ymmärryksen yli menee se, että Trujillo on huonompi basisti Metallicaan, koska sillä on vääränlainen paita. Ja että varsinkaan musiikkia arvotetaan sen mukaan.

Levynkannet on asia erikseen. Ei DVD-kansien suunnittelijatkaan ole varmaan tavallisesti elokuvaohjaajia. Kyse on tuotteen kuorista, joilla tuotetta markkinoidaan. Tuotteen tekijät ja heidän ulkonäkönsä on mulle yksi lysti. En arvota elokuviakaan sillä perusteella miltä ohjaaja näyttää.

Metallicaa (jota olen naisten suusta kuullut kutsuttavan maailman rumimmaksi bändiksi) ei koskaan ole tietääkseni markkinoitu soittajien ulkonäöllä. Onneksi.
phiit
25.07.2013 13:01:44 (muokattu 25.07.2013 13:05:17)
bedlam: No itse asiassa piti tuossa aiemmin jo sanomani, että arvostan itse enemmän sitä nykylinjaa, että bändin jäsenet näyttävät ihan tavallisilta hepuilta kuin sitä perinteistä hevipullistelua. Tuo kyseinen bändi ei ole minulle tuttu.

Edelleen, mun ymmärryksen yli menee se, että Trujillo on huonompi basisti Metallicaan, koska sillä on vääränlainen paita. Ja että varsinkaan musiikkia arvotetaan sen mukaan.

Levynkannet on asia erikseen. Ei DVD-kansien suunnittelijatkaan ole varmaan tavallisesti elokuvaohjaajia. Kyse on tuotteen kuorista, joilla tuotetta markkinoidaan. Metallicaa (jota olen naisten suusta kuullut kutsuttavan maailman rumimmaksi bändiksi) ei koskaan ole tietääkseni markkinoitu soittajien ulkonäöllä. Onneksi.

http://www.free-covers.org/covers/7619.jpg se vähemmistöryhmä kelle tota lookia on markkinoitu ei kuitenkaan ole se "hevikansa" eiks je? ;)
bedlam
25.07.2013 13:04:58

phiit: http://www.free-covers.org/covers/7619.jpg

No joo, tuossa kohtaa pojat "kokeilivat". Mutta silloinhan bändissä olikin Jason. Kaikki on todennäköisesti sen syytä, varmaan potki Hetukkaa perseelle että nyt pitää saada meikit naamaan...
phiit
25.07.2013 13:05:39 (muokattu 25.07.2013 13:06:21)
bedlam: No joo, tuossa kohtaa pojat "kokeilivat". Mutta silloinhan bändissä olikin Jason. Kaikki on todennäköisesti sen syytä, varmaan potki Hetukkaa perseelle että nyt pitää saada meikit naamaan...

Väärin, Jason ja Jameshan oli koko tätä meikkipelleilyä vastaan ;) Lars ja Kirk intoilivat kajalit kädessä
bedlam
25.07.2013 13:06:25

phiit: Väärin, Jason ja Jameshan oli koko tätä meikkipelleilyä vastaan ;)

Niinhän sä luulet. Onneksi meikkipelleily jäi heti kun Jason lähti bändistä.
Dropped C
25.07.2013 13:08:55
phiit: Olet varmaan ylpeä Killswitch Engagen Adamin liveasuista? ;) tosin toi bändi on koko nykymuovilegometallin paskentuma :(

Ulkonäöllisesti ei. Piisimateriaalisesti ja saundillisesti taas äärimmäisen muovinen ja geneerinen....
phiit
25.07.2013 13:09:03 (muokattu 25.07.2013 13:09:24)
bedlam: Niinhän sä luulet. Onneksi meikkipelleily jäi heti kun Jason lähti bändistä.

En luule, on mulla edelleen Metal Hammerit sun muut Guitar Worldit tallella mitä tuohon aikaan tuli kovasti lueskeltua ;) Jason oli ja on henkeen ja vereen heviukko, Lars ja Kirk diggaili Oasista tuohon aikaan
bedlam
25.07.2013 13:10:45

phiit: En luule, on mulla edelleen Metal Hammerit sun muut Guitar Worldit tallella mitä tuohon aikaan tuli kovasti lueskeltua ;) Jason oli ja on henkeen ja vereen heviukko, Lars ja Kirk diggaili Oasista tuohon aikaan

Meikit jäi heti kun Jason lähti bändistä. Jos sun mielestä bändi oli parempi meikit naamassa, niin ihan vapaasti saat olla sitä mieltä.

(hymiö)
phiit
25.07.2013 13:12:04
bedlam: Meikit jäi heti kun Jason lähti bändistä. Jos sun mielestä bändi oli parempi meikit naamassa, niin ihan vapaasti saat olla sitä mieltä.

(hymiö)

Musiikillisesti todellakin on parempi bändi meikit naamassa ja mälliveret levyn kannessa ;)

(pieru)
Kampela77
25.07.2013 13:26:47
Metallican taso laski koska James raitistui ja selvinpäin sillä ei löydy samaa energiaa ja luovuutta biisien tekoon. Jasonilla ei ollut mitään vaikutusta bändiin. Jos kiinnittää ulkomusiikillisiin asioihin musiikissa on poseri. Mun puolesta bändi saa seistä paikallaan soittimiaan tuijottaen, jos se kuulostaa hyvältä.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Dropped C
25.07.2013 13:29:10
No, nykyään sentään Jasonilla on enemmän annettavaa, kuin Metallicalla.
phiit
25.07.2013 13:30:08
Dropped C: No, nykyään sentään Jasonilla on enemmän annettavaa, kuin Metallicalla.

Kyllä! tuo EP jo peittoaa St. Angerin ja DM:n mennen tullen poikki ja pinoon
MegaMan
25.07.2013 13:44:46
Kampela77: Mun puolesta bändi saa seistä paikallaan soittimiaan tuijottaen, jos se kuulostaa hyvältä.

Munkin puolesta ne saa seistä paikallaan tuijotellen. Ja jos sä haluut nähdä sellasta bändiä livenä ja maksaa siitä, ni säkin saat mun puolesta tehdä niin. Jos mä haluun kuunnella musaa, ni mä pistän himassa levyn soimaan. Jos mä haluun musan lisäksi myös nähdä jotain vaikuttavaa, pitäisi sen bändin vähän tehdäkkin jotain sielä lavalla. Ja se mitä Trujillo tekee, ei kyllä maistu mulle ensinkään, ja koska oon tällanen poseri ja mulle myös nää ulkomusiikilliset tekijät on tärkeitä, on tämä pätkä yksi maailman siisteimmistä jutuista vaikka laitettaisiin äänet pois:

http://www.youtube.com/watch?v=kaoJGDxLClE

Over and out osa 2, heh :)
Minä juon kossua!!!
M4ss3 m/
25.07.2013 13:58:32
Tässä ketjussa kaikki muu on muovista ja geneeristä paitsi minä ja KsE.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)