Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pikku putkivahvarit
1 2 3
taz_
15.07.2013 14:28:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli olisin päivittämässä tässä jossai vaiheessa vahvistinta, ja ajattelin taas hommaa putkivahvarin. Mutta tällä kertaa ajattelin kysellä vähän muilta mielipiteitä ja kuunella muiden ehdotuksia.
 
Elikkäs mielessä pyörii ihan jotkut 5wattiset, millä sietää soittaa kerrostalossa. Ja oikeastaa ainoat kriteerit on että kuulostaa hyvältä eikä maksaisi kovinkaan paljoo.
 
Nämä on käyny mielessä:
Bad Cat Cougar 5
Blackheart little giant
Blackstar ht-1 tai ht-5
Bugera v5
 
Jos joku tietää muitakin hyvä pikku putkivahvareita nii tänne vaa höpöttämään :)
 
phiit
15.07.2013 14:32:04 (muokattu 15.07.2013 14:42:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

H&K Tubemeister 5, sis. rakennettu powersoak ja red box, voit luukuttaa huolella kerrostalossa omaksi iloksi. Toimii toki myös bändin kanssa :)
 
http://muusikoiden.net/dyn/users/113656.jpg
 
Gabe
15.07.2013 14:41:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minkälaista musiikkia ajttelit soittaa ja mikä on budjetti?
 
Suosi suomalaista, itse olen ollut äärimmäisen tyytyväinen Rikstonen C6:een. VVR:n avulla vahvisinta saa hillittyä kätevästi kerrostaloon sopiville voimakkuuksille.
taz_
15.07.2013 14:43:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Minkälaista musiikkia ajttelit soittaa ja mikä on budjetti?
 
Suosi suomalaista, itse olen ollut äärimmäisen tyytyväinen Rikstonen C6:een. VVR:n avulla vahvisinta saa hillittyä kätevästi kerrostaloon sopiville voimakkuuksille.

 
Soittelen aika laidasta laitaa, mutta toi ihan raskain hevimättö jää vähän vähemmälle soitolle. Grungea ehkä taas kaikki eniten soittelen
 
taz_
15.07.2013 14:45:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Minkälaista musiikkia ajttelit soittaa ja mikä on budjetti?
 
Suosi suomalaista, itse olen ollut äärimmäisen tyytyväinen Rikstonen C6:een. VVR:n avulla vahvisinta saa hillittyä kätevästi kerrostaloon sopiville voimakkuuksille.

 
Ja viellä tosta budjetista että uutena varmaa sellainen 300-400, koska köyhä olen :D
 
phiit
15.07.2013 14:50:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

taz_: Ja viellä tosta budjetista että uutena varmaa sellainen 300-400, koska köyhä olen :D
 
Tubemeister 5 349e ;) T-kaupassa
 
sarkain
15.07.2013 14:59:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Blackstar HT-5 on kyllä kova vehje. Monipuolinen ja luotettava laitos. Olen ollut omaani kyllä pitkään tyytyväinen.
 
taz_
15.07.2013 15:01:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

phiit: Tubemeister 5 349e ;) T-kaupassa
 
Joo katoin ettei yhtää paha hinta, ja sitte kun katoin youtubesta vähä jotai pikkuvideoita nii iha hyvän näkönen/kuulonen :) mutta varmaa ton kombon ostaisin ku ei kaappii ei oo. Ja oon aina sillon tällön bongaillu kyseisen vahvarin täällä mnetis nii vois viellä halvemmalla saada :)
 
Jaa
15.07.2013 15:35:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fender Champion 600. Halpa ja yllättävän hyvä. Kaiuttimen jos vielä vaihtaa niin erittäin hyvä.
 
gegguli
15.07.2013 15:36:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on Marshall Class 5-01, joka on myös hienosoundinen vehje. Ja tuossa on tehonpuolitus, jolla saa runtattua päätesäröä hyvin maltillisella volumella. Ja nätti kun mikä :).
 
LaMotta
15.07.2013 15:43:49
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaako osakeasuntoon hankkia minkäänlaista vahvistinta? Tai niin, että sellainen käyttö on ylipäätään joku hankitakriteeri?
 
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
PJS
15.07.2013 15:53:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bad Cat on ainakin hyvä. Myös Suhr Badger kandee tsekata, koska siitä saa omien kokemusten mukaan erittäin käyttistä mökää irti kerrostalovolallakin. Samoin esim. Bluetonen Princeton Reverb vois olla kova.
 
Peace!
Hikkis
15.07.2013 15:55:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Blakstarin HT-5 on kyllä hyvä vahvistin hintaluokassaan, ainakin se uudempi versio jossa 12" elementti ja äänenvärin säätö clean kanavalle. Särökanava on monipuolinen. Mutta jos hyvä clean on käynyt mielessä, niin ehkä ohittaisin tuon blackstarin. Ainakin omaan korvaan vahvistimen puhdas kuulostaa kylmältä ja elottomalta.
 
Itse suosittelen tutustumaan Voxin AC4C1 vahvistimeen. Tosin tuosta ei järin suuria säröjä itsestään irtoa, mutta hyvät pikkurosot kyllä.
 
taz_
15.07.2013 16:24:56 (muokattu 15.07.2013 16:36:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PJS: Bad Cat on ainakin hyvä. Myös Suhr Badger kandee tsekata, koska siitä saa omien kokemusten mukaan erittäin käyttistä mökää irti kerrostalovolallakin. Samoin esim. Bluetonen Princeton Reverb vois olla kova.
 
Itseasiassa jotai Bluetonen vahvistinta olen joskus aikoinaan testannu, en kyllä muista oliko tuo kyseinen mutta sillon ainakin oli ihan kivan oloinen. Toisaalta vähän budjetin yli molemmat. :)
 
taz_
15.07.2013 16:26:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hikkis: Blakstarin HT-5 on kyllä hyvä vahvistin hintaluokassaan, ainakin se uudempi versio jossa 12" elementti ja äänenvärin säätö clean kanavalle. Särökanava on monipuolinen. Mutta jos hyvä clean on käynyt mielessä, niin ehkä ohittaisin tuon blackstarin. Ainakin omaan korvaan vahvistimen puhdas kuulostaa kylmältä ja elottomalta.
 
Itse suosittelen tutustumaan Voxin AC4C1 vahvistimeen. Tosin tuosta ei järin suuria säröjä itsestään irtoa, mutta hyvät pikkurosot kyllä.

 
Joo kyllä vahvarissa pitää hyvä cleanikin olla, kiitos tästä tiedosta :) Pitääpä vähä tutustua tohon Voxiin, ite käytän kyllä jonkuverran säröttimiä nii ei ole nii kriittistä jos ei ole säröä itse vahvistimessa :)
 
hemmo
15.07.2013 16:43:16
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

munsta 5 putkiwattia on liikaa kerrostaloon
joku 0,1 W ois hyvä, munsta
 
taz_
15.07.2013 16:45:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hemmo: munsta 5 putkiwattia on liikaa kerrostaloon
joku 0,1 W ois hyvä, munsta

 
kyl 5 wattii on hyvä, eihä sitä täysillä tarvii soittaa, mutta siis mulla oli yhes vaihees 7.5/15wattinen nii tol 7,5w tehol pysty iha mukavasti soittaa, naapureita hermostuttamatta :)
 
Tawsky
15.07.2013 16:57:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Marshall 50th anniversary-sarja.
 
kaduttaakohan huomenna kun on kuusi kuukautta jäähyä voivvv nähtiin pulenm vuoden päästä toveirtm -dinghie
hemmo
15.07.2013 17:01:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ADEHD: Marshall 50th anniversary-sarja.
 
ne on hyviä, saa ulostulemana joko yksi (1) wattia ja o,1 W
on toki hintaakin, mutta mitä sitte
ehkä paras himakäyttöön
 
Floyd25
15.07.2013 21:47:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huomenna tulee upsilta miulle Laneyn Cub10. Jännityksellä odotan millainen peli se on.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «