Aihe: McCarty meets Custom meets Santana -projekti
1 2
joseplluissans
12.07.2013 08:34:28
No mimmonen on se tärkein, eli soittotuntuma? Mojoahan siinä on runsaasti, kun omin pikku kätösin on väkerretty :)
Basisti, ei siitä mihinkä pääse...
okabass
12.07.2013 09:12:53
On hieno kitara!
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
Hillboy
12.07.2013 13:33:44

joseplluissans: No mimmonen on se tärkein, eli soittotuntuma? Mojoahan siinä on runsaasti, kun omin pikku kätösin on väkerretty :)

Tatsi on kevyt, ehkä vähän outo näin kun en oo jumbonauhoilla pitkään aikaan soittanut, mutta kuten sanottu, kaula sopii käteen todella hyvin. Kielisetin (10,5-52 56 E) saatan vaihtaa 11-, ehkä jopa 12-settiin kun näin oudokseltaan tuolla on turhan helppo painaa ylävireeseen. On sen verran erilainen tatsi kuin stratossa jossa on todella matalat ja kapeat nauhat. (Ehkä pitäis vaan soittaa hetki kevyemmin.. :D ) Vielä kun saan säädöt ns viimesen päälle niin eiköhän tuosta melkolailla ykköskitara tule.

- L
"Mun vasen käsi on vitun huono! Sama kun soittasin kullillani..." - Ville
joseplluissans
12.07.2013 22:33:03
Hillboy: Tatsi on kevyt, ehkä vähän outo näin kun en oo jumbonauhoilla pitkään aikaan soittanut, mutta kuten sanottu, kaula sopii käteen todella hyvin. Kielisetin (10,5-52 ) saatan vaihtaa 11-, ehkä jopa 12-settiin kun näin oudokseltaan tuolla on turhan helppo painaa ylävireeseen. On sen verran erilainen tatsi kuin stratossa jossa on todella matalat ja kapeat nauhat. (Ehkä pitäis vaan soittaa hetki kevyemmin.. :D ) Vielä kun saan säädöt ns viimesen päälle niin eiköhän tuosta melkolailla ykköskitara tule.

- L

Nk. "rystyset valkosina" -soittaja? :D
Basisti, ei siitä mihinkä pääse...
n4ppul4
13.07.2013 01:15:31
Hillboy: No nyt on joitain kuvia.

Linkki on vanha tuttu: https://www.facebook.com/media/set/ … 7460213&type=1&l=8db9a2234a

- L

Mun mielestä toi lapa on kuvan kaunis! Omaan makuun hieman ruskeampi body olisi parempi, mutta tuokin on todella kaunis.
Mitäköhän tästäkin saisi irti?
Hillboy
17.02.2014 16:42:28 (muokattu 17.02.2014 20:35:10)

Morjes !

Vaihdoin sitten siihen em. 11-settiin. (11-52
, .056E, plain .018G) ja nyt alkaa olla tatsi sitä mitä pitääkin. Tarpeeksi tiukka. Ehkä on tullu soiteltua tarpeeksi jazzlootalla niin on tottunu melko napakkaan tatsiin. ;)

Tallamikkiä oon mietiskellyt.. JB on tällä erää tallassa.. hyvä mikkihän se on, mutta yksin soitellessa sen middlekäs honottavuus välillä v*tuttaa.. bändin kanssa tilanne on ok. Middlepotikalla oon leikkaillut keskialuetta vähän, mutta kirkkaampi tuo saisi mielellään olla, niin saisi tuosta on-board skooppauksesta parhaan hyödyn irti. Ehdotuksia vaihdokiksi JB:lle ? Zebrana pitäisi saada ..

-L
"Mun vasen käsi on vitun huono! Sama kun soittasin kullillani..." - Ville
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)