joseplluissans 12.07.2013 08:34:28 | |
---|
No mimmonen on se tärkein, eli soittotuntuma? Mojoahan siinä on runsaasti, kun omin pikku kätösin on väkerretty :) Basisti, ei siitä mihinkä pääse... |
okabass 12.07.2013 09:12:53 | |
---|
On hieno kitara! In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka". |
joseplluissans: No mimmonen on se tärkein, eli soittotuntuma? Mojoahan siinä on runsaasti, kun omin pikku kätösin on väkerretty :) Tatsi on kevyt, ehkä vähän outo näin kun en oo jumbonauhoilla pitkään aikaan soittanut, mutta kuten sanottu, kaula sopii käteen todella hyvin. Kielisetin (10,5-52 56 E) saatan vaihtaa 11-, ehkä jopa 12-settiin kun näin oudokseltaan tuolla on turhan helppo painaa ylävireeseen. On sen verran erilainen tatsi kuin stratossa jossa on todella matalat ja kapeat nauhat. (Ehkä pitäis vaan soittaa hetki kevyemmin.. :D ) Vielä kun saan säädöt ns viimesen päälle niin eiköhän tuosta melkolailla ykköskitara tule. - L "Mun vasen käsi on vitun huono! Sama kun soittasin kullillani..." - Ville |
joseplluissans 12.07.2013 22:33:03 | |
---|
Hillboy: Tatsi on kevyt, ehkä vähän outo näin kun en oo jumbonauhoilla pitkään aikaan soittanut, mutta kuten sanottu, kaula sopii käteen todella hyvin. Kielisetin (10,5-52 ) saatan vaihtaa 11-, ehkä jopa 12-settiin kun näin oudokseltaan tuolla on turhan helppo painaa ylävireeseen. On sen verran erilainen tatsi kuin stratossa jossa on todella matalat ja kapeat nauhat. (Ehkä pitäis vaan soittaa hetki kevyemmin.. :D ) Vielä kun saan säädöt ns viimesen päälle niin eiköhän tuosta melkolailla ykköskitara tule. - L Nk. "rystyset valkosina" -soittaja? :D Basisti, ei siitä mihinkä pääse... |
n4ppul4 13.07.2013 01:15:31 | |
---|
Mitäköhän tästäkin saisi irti? |
Hillboy 14.07.2013 14:25:38 | |
---|
n4ppul4: Mun mielestä toi lapa on kuvan kaunis! Omaan makuun hieman ruskeampi body olisi parempi, mutta tuokin on todella kaunis. Kannen sävy riippuu todella paljon valaistuksesta. Hämärässä todella ruskea, kirkkaassa valossa tuollainen oranssi. Ite diggaan. - L "Mun vasen käsi on vitun huono! Sama kun soittasin kullillani..." - Ville |
Hillboy 17.02.2014 16:42:28 (muokattu 17.02.2014 20:35:10) | |
---|
Morjes ! Vaihdoin sitten siihen em. 11-settiin. (11-52 , .056E, plain .018G) ja nyt alkaa olla tatsi sitä mitä pitääkin. Tarpeeksi tiukka. Ehkä on tullu soiteltua tarpeeksi jazzlootalla niin on tottunu melko napakkaan tatsiin. ;) Tallamikkiä oon mietiskellyt.. JB on tällä erää tallassa.. hyvä mikkihän se on, mutta yksin soitellessa sen middlekäs honottavuus välillä v*tuttaa.. bändin kanssa tilanne on ok. Middlepotikalla oon leikkaillut keskialuetta vähän, mutta kirkkaampi tuo saisi mielellään olla, niin saisi tuosta on-board skooppauksesta parhaan hyödyn irti. Ehdotuksia vaihdokiksi JB:lle ? Zebrana pitäisi saada .. -L "Mun vasen käsi on vitun huono! Sama kun soittasin kullillani..." - Ville |