Aihe: Megadeth
1 2 3 4 5135 136 137 138 139231 232 233 234 235
haunted
09.07.2013 01:25:09
Kattelin ruisrokkikanuunas warchestin dvd-keikkaa. Meinasin kuolla viluväreisiin.
"Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse
phiit
09.07.2013 08:06:45
haunted: Kattelin ruisrokkikanuunas warchestin dvd-keikkaa. Meinasin kuolla viluväreisiin.

Toi on aivan helvetin kova keikka vaikkakin Warchestin versio hieman jälkeenpäin käsitelty. Alkuperänen bootlegkin löytyy helposti etsivälle
Jucciz
09.07.2013 09:00:08
phiit: ei ne soundit 80 luvulla paremmat ainakaan olleet jos ainoastaan sitä puolta mietitään :)

No olivatpas.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Börje
09.07.2013 09:08:10
haunted: Kattelin ruisrokkikanuunas warchestin dvd-keikkaa. Meinasin kuolla viluväreisiin.

Miltä vuodelta toi keikka on? Ei jaksa googlata kunnei heti löytyny.
kkaarre
09.07.2013 09:17:05
Börje: Miltä vuodelta toi keikka on? Ei jaksa googlata kunnei heti löytyny.

mä kans kiinnostuin ja Googlasin. Taitaa oll 90-luvun alkupuolelta. Friedman-Menza -osastoa.
Tyhmää kirjoittaa tähän jotain.
Entropia666
09.07.2013 09:41:24

Warchestillä oleva Wembleyn keikka Clash of the Titans -kiertueelta on kyllä' älytön. Kuunneilluin Megadeth äänitys meikän kirjoissa.
Täysin uudet sivut: H A J E . F I
haunted
09.07.2013 10:06:12
Börje: Miltä vuodelta toi keikka on? Ei jaksa googlata kunnei heti löytyny.

Olisko ollu 93? Ihan tukalla heitin sitte.
Kärpäsruoska
09.07.2013 10:20:07
"recorded live at Hammersmith Odeon, London, England 9/30/92"

Että joo.
Rakastan teitä kaikkia.
phiit
09.07.2013 10:48:12
phiit: No eivätpäs.

Elä höpötä ;) Eivätpäs olleet.
haunted
09.07.2013 11:47:26
phiit: Elä höpötä ;) Eivätpäs olleet.

menkää tsättiin väkään, jooko?
phiit
09.07.2013 13:01:51
haunted: menkää tsättiin väkään, jooko?

höh :(

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
Mad-Mike
25.07.2013 21:35:25
uutta levyä jo suunnitteilla http://www.ultimate-guitar.com/news … anning_new_album_time_is_short.html

Alkanut vissii (ainakin jutun perusteella) Mustainea pelottaa tuo ikääntyminen ja kuoleman pelko kun hirvee levytystahti laitettu päälle.
To Live Is To Die
teukka
25.07.2013 22:19:49
Jaahas, lisää samaa paskaa tulossa varmaan taas viitteellä " paluu menneisyyteen".
Väkisin pitää näköjään suoltaa biisejä ulos, biisejä jotka eivät toisistaan eroa ja samaa monotonista puuroa. Ei vittu, just mietin eräänä aamuna kun autoilin töihin että mikä on orkesteriin(Daveen) menny kun ei enää irtoa. Ei sitten millään. Jossain vaiheessa olis paikallaan jo lopetella. Ei ole ollu mitään annettavaa 90-luvun alun jälkeen.
Sanotte mitä sanotte, mutta mun silmissä ja korvissa kaikki mitä irtoaa on jo annettu.
Niin ja ko. Hajatelman mieleen tullessa radiosta pukkasi Symphony of destruction...
Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita?
Arkka
25.07.2013 22:39:30

teukka: Jaahas, lisää samaa paskaa tulossa varmaan taas viitteellä " paluu menneisyyteen".
Väkisin pitää näköjään suoltaa biisejä ulos, biisejä jotka eivät toisistaan eroa ja samaa monotonista puuroa. Ei vittu, just mietin eräänä aamuna kun autoilin töihin että mikä on orkesteriin(Daveen) menny kun ei enää irtoa. Ei sitten millään. Jossain vaiheessa olis paikallaan jo lopetella. Ei ole ollu mitään annettavaa 90-luvun alun jälkeen.
Sanotte mitä sanotte, mutta mun silmissä ja korvissa kaikki mitä irtoaa on jo annettu.
Niin ja ko. Hajatelman mieleen tullessa radiosta pukkasi Symphony of destruction...

Perustelet kato sen bändin olemassaolon sillä, että meikä tykkää tosta uudesta levystä :)

Tulis vaan vaikka joka vuosi uutta "paskaa".
TTV
26.07.2013 06:31:02
Arkka: Perustelet kato sen bändin olemassaolon sillä, että meikä tykkää tosta uudesta levystä :)

Tulis vaan vaikka joka vuosi uutta "paskaa".

Kyllähän uudet levyt hivenen köyhempää materiaalia ovat kuin kulta-ajan tuotokset bändin sisäisessä vertailussa, mutta Megadethin "paskaan" ei suurin osa bändeistä yllä yhdelläkään levyllä. Mun puolesta Dave suoltakoon niin paljon materiaalia eetteriin kuin vaan jaksaa, sillä joukkoon eksyy aina hyviäkin pätkiä. Uus levy vois pikkuisen tiukentua ja rankentua SC:stä, se voisi olla nykymittapuulla mielekkäin referenssi.
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
phiit
26.07.2013 07:30:51
TTV: Kyllähän uudet levyt hivenen köyhempää materiaalia ovat kuin kulta-ajan tuotokset bändin sisäisessä vertailussa, mutta Megadethin "paskaan" ei suurin osa bändeistä yllä yhdelläkään levyllä. Mun puolesta Dave suoltakoon niin paljon materiaalia eetteriin kuin vaan jaksaa, sillä joukkoon eksyy aina hyviäkin pätkiä. Uus levy vois pikkuisen tiukentua ja rankentua SC:stä, se voisi olla nykymittapuulla mielekkäin referenssi.

Niin totta, Megadeth paskimmillaankin pieksee aika monen bändin parhaatkin levyt :) SC soi edelleen ja itseasiassa paranee vieläkin vaikka aika läpikulutettu jo on.
Arkka
01.08.2013 22:36:36

Joko facebookissa törmäsitte tähän?
Megadeth - Killing Is My Business - Guitar Percussion Cover:
http://youtu.be/j3bxMnXLQBk

On se kyllä hieno biisi tuo.
phiit
02.08.2013 07:42:14
Tuo sama kaveri on coveroinu muitaki, esim Panteran Mouth For Warin ;)
haunted
02.08.2013 08:57:49
phiit: Tuo sama kaveri on coveroinu muitaki, esim Panteran Mouth For Warin ;)

Toolin lateraatti on aika ihku kans.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)