Aihe: Megadeth
1 2 3 4 5134 135 136 137 138231 232 233 234 235
Rhapa
14.06.2013 22:21:18
Regalis Apertura: Kyllähän se niin vaan on että jos Mustaine tekisi ns. Tolkit ja lähtisi bändistä ja/tai antaisi lauluhommat jollekin muulle niin Megadeth ei enää olisi Megadeth vaan joku muu "kasvoton/geneerinen" rässibändi ilman mitään persoonallisuutta. Mulle nimenomaan tuo Daven ääni on se mikä erottaa Megadethin muista alan jyystäjistä...

Tämä kommentti pisti hymyilemään. Dave kun ei lähde megadethistä. Dave on megadeth, vaikka jatkaakin yhä soolourallaan.
Arkka
15.06.2013 00:32:50 (muokattu 15.06.2013 00:35:11)

nimjack: Olen jo aiemmin täällä itkenyt ja itken taas jotta 80`s saund is long gone. Olen näköjään näitä miehiä jotka itkee vanhojen kunnon aikojen perään...

Oikein kovasti kun toivot, niin eiköhän ne tee uuden KIMBin.. :P
Regalis Apertura
16.06.2013 12:32:35
Niinpä Rhapa, Davehan ei lähde mihinkään;)... Vain muut äijät ympärillä voi vaihtua. No tuo nyt oli vaan sellainen "mitä-jos-kuitenkin-kävisi-näin" spekulointi.
Bf109
04.07.2013 20:00:14
Ei tää uus levy nyt mikään uus Rust in peace ole, mutta kummasti on saanut peliaikaa soittimessa.
phiit
04.07.2013 21:13:03 (muokattu 04.07.2013 21:13:20)
Bf109: Ei tää uus levy nyt mikään uus Rust in peace ole, mutta kummasti on saanut peliaikaa soittimessa.

Hyvä levy on edelleen, mutta Super Colliderin video on kyllä aivan totaalisen paska vaikka miten päin kattois: http://youtu.be/PZhqZAVGTqw

Itte biisistäki pitäny alusta asti mutta video... Ei perse sentäs :(
sarkain
04.07.2013 21:18:56

phiit: Hyvä levy on edelleen, mutta Super Colliderin video on kyllä aivan totaalisen paska vaikka miten päin kattois: http://youtu.be/PZhqZAVGTqw

Itse biisi on kyllä huonompi. Itse pidän kokonaisuutena tästä uusimmasta levystä paljonkin, mutta nimikkoraita on pakko skipata aina. On vaa niin laiskaa kuraa.
phiit
04.07.2013 21:48:40
sarkain: Itse biisi on kyllä huonompi. Itse pidän kokonaisuutena tästä uusimmasta levystä paljonkin, mutta nimikkoraita on pakko skipata aina. On vaa niin laiskaa kuraa.

Ei se biisinä mitään kuraa ole, hyvä biisi ja ois menny CW:llä muitta mutkitta levyllä mutta täysin erilaista kuin viimeset 4 levyä että voi olla pieni shokki. Kuitenkin koko Megan tuotantoon verraten istuu hyvin mukaan poppibiisinä. Ainut moite mitä vois sanoa on liian "hevi" soundit
Rhapa
04.07.2013 21:57:16
phiit: Ei se biisinä mitään kuraa ole, hyvä biisi ja ois menny CW:llä muitta mutkitta levyllä mutta täysin erilaista kuin viimeset 4 levyä että voi olla pieni shokki. Kuitenkin koko Megan tuotantoon verraten istuu hyvin mukaan poppibiisinä. Ainut moite mitä vois sanoa on liian "hevi" soundit

Biisi on paska ja paskuuden multihuipentuma on nuo munattomat soundit, mistä on jauhettu jo parin kolmen uusimman levyn tiimoilta. Jos tuon onnistuu jotenkin välttämään kuulemasta, niin onneksi olkoon vain.
phiit
05.07.2013 07:34:34 (muokattu 05.07.2013 07:36:41)
Rhapa: Biisi on paska ja paskuuden multihuipentuma on nuo munattomat soundit, mistä on jauhettu jo parin kolmen uusimman levyn tiimoilta. Jos tuon onnistuu jotenkin välttämään kuulemasta, niin onneksi olkoon vain.

Kiitos, 2 viimeistä levyä on vähän munattomia soundeiltaan mutta Endgamella on soundit vielä erittäin kohdillaan. Super Collider biisi on kuitenkin erittäin hyvä samoin kuin koko levy, ei tää mitään silinteriä päähän vaadi ymmärtää että kyseessä on silti Megadeth. Bändin historiassa kun kevyempiä levyjä on muitakin kuin vain Super Collider. Jos ei tätä ymmärrä niin ota tästä sääliviltti ja kietoudu siihen *ojentaa viltin*
sarkain
05.07.2013 08:10:08

phiit: Kiitos, 2 viimeistä levyä on vähän munattomia soundeiltaan mutta Endgamella on soundit vielä erittäin kohdillaan. Super Collider biisi on kuitenkin erittäin hyvä samoin kuin koko levy, ei tää mitään silinteriä päähän vaadi ymmärtää että kyseessä on silti Megadeth. Bändin historiassa kun kevyempiä levyjä on muitakin kuin vain Super Collider. Jos ei tätä ymmärrä niin ota tästä sääliviltti ja kietoudu siihen *ojentaa viltin*

Komppaan tätä Endgamen soundien osalta. Sillä levyllä oli kyllä potkua, varsinkin rumpusoundeissa. Mielestäni Endgame on oikeastaan muutenkin paras näistä kolmesta uusimmasta. Aluksi Collider tuntui selvästi huonoimmalta, mutta on alkanut maistumaan pikkuhiljaa. Jos levyä kuuntelee ilman ryppyotsaista thrash-mielentilaa, saa siitä paljonkin irti. Minun mielestäni Colliderin soundeissakaan ei ole mitään vikaa. Tuotannon hoiti ilmeisesti Johnny K, joka vastasi myös Th1rt3enin miksauksesta.
phiit
05.07.2013 08:16:37 (muokattu 05.07.2013 08:17:00)
sarkain: Komppaan tätä Endgamen soundien osalta. Sillä levyllä oli kyllä potkua, varsinkin rumpusoundeissa. Mielestäni Endgame on oikeastaan muutenkin paras näistä kolmesta uusimmasta. Aluksi Collider tuntui selvästi huonoimmalta, mutta on alkanut maistumaan pikkuhiljaa. Jos levyä kuuntelee ilman ryppyotsaista thrash-mielentilaa, saa siitä paljonkin irti. Minun mielestäni Colliderin soundeissakaan ei ole mitään vikaa. Tuotannon hoiti ilmeisesti Johnny K, joka vastasi myös Th1rt3enin miksauksesta.

Just näin, Endgame oli liki täydellinen kaikin puolin muttei Super Collider huonompi levy ole, kevyempää kamaa mutta todellakin _kuuntelemalla_ tästä saa paljonkin irti, biisejä on todella mietitty ja siellä on paljonkin sisältöä.
Soundit on vähän muoviset, varsinkin kitaroista puuttuu se Mustainemaisuus, samaa oli jo 13:sta että vähän tuhnu meininki. Kokonaisuutena Super Collider on silti Endgamen jälkeen vahvin tuotos näistä "uusista" Megadeth levyistä (vois sanoa TSHF jälkeen). Kuunnelkaa ihmiset sitä itse musiikkia, ei ne soundit 80 luvulla paremmat ainakaan olleet jos ainoastaan sitä puolta mietitään :)
TTV
05.07.2013 10:13:49
phiit: Hyvä levy on edelleen, mutta Super Colliderin video on kyllä aivan totaalisen paska vaikka miten päin kattois: http://youtu.be/PZhqZAVGTqw

Videohan on loistava, aivan mahtava ameriikkalaisuuden ilmentymä, tosin Daven tahdonvastaisesti se nörtti ei kyllä saa pesää siltä donnalta. Drover sopii todella hyvin siivoojaksi, kannattais varmaaan harkita alanvaihtoa :-)

Kuten aiemmin sanoin, tää SC on letkeä kesälevy eikä se ainakaan huonone kuunteluiden lisääntyessä. Koukeroisempaa ja vauhdikkaampaa riffittelyä olisin kaivannut, mutta niitähän löytyykin jo muilta levyiltä.
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
sarkain
05.07.2013 10:23:14

Kuten aiemmin sanoin, tää SC on letkeä kesälevy eikä se ainakaan huonone kuunteluiden lisääntyessä. Koukeroisempaa ja vauhdikkaampaa riffittelyä olisin kaivannut, mutta niitähän löytyykin jo muilta levyiltä.

Nimenomaan. Muilta levyiltä löytyy jo sitä vauhtia. Super Collider on varmasti ollut juuri se levy, jonka Mustaine on halunnut tehdä. Itse en turhaan odota Megadethiltä aina raivokkaampaa ja nopeampaa levyä. Davella ei välttämättä ole aina tarvetta tai kiinnostusta sellaista tehdäkkään.
Rhapa
05.07.2013 11:08:55
mulle nyt on ihan sama sahataanko levyllä nopeusennätyksiä vaiko madellaanko etanan vauhtia. sama pätee musatyyliin. karkeasti musan voi lajitella kahteen lokeroon - hyvä ja huono. megadeth ei nykyisellään millän tahdo yltää ensin mainittuun, vaan tyytyy hyörimään siellä välimaastossa.

jos endgamen rummut kuulostavat jonkun mielestä hyvältä, kun rinnalle laitetaan alkuperäinen youthanasia, niin morjens.
phiit
05.07.2013 11:15:11 (muokattu 05.07.2013 11:22:20)
Rhapa: mulle nyt on ihan sama sahataanko levyllä nopeusennätyksiä vaiko madellaanko etanan vauhtia. sama pätee musatyyliin. karkeasti musan voi lajitella kahteen lokeroon - hyvä ja huono. megadeth ei nykyisellään millän tahdo yltää ensin mainittuun, vaan tyytyy hyörimään siellä välimaastossa.

jos endgamen rummut kuulostavat jonkun mielestä hyvältä, kun rinnalle laitetaan alkuperäinen youthanasia, niin morjens.

Miten nyt Super Collider musiikillisesti eroaa wanhasta Megadethista? Cryptic Writingsilla ja osittain Youthanasialla vieläki popimpaa ja hittihakuisempaa kamaa. Biisit ovat tällä uutukaisella hyviä ja mietittyjä, toista voi sanoa 13:sta joka ei kokonaisuutena oikeen kanna, helmiä toki joukossa.

Endgamen rumpusoundit on hyvät ja huonot (helvetisti paremmat ku kummallakaan 13 tai SC), ei tietenkään voi verrata Youthanasiaan koska se on parhaimman kuulonen Megadeth levy koskaan. Endgame kuitenkin parhaimman kuulonen Megadeth levy sitten Youthanasian, makuasioita joista ei voi kuin kiistellä. Fakta kuitenkin että Super Collider on hyvä Megadeth levy jos verrataan koko tuotantoon.
Börje
05.07.2013 14:41:50
Koitin kuunnella väkisin tota uusinta ja Off The Edgen kohdalla meinas tulla oikeen hiki ku oli niin ahdistavan huono biisi.
dinghie
05.07.2013 14:42:17
phiit: Fakta kuitenkin että Super Collider on hyvä Megadeth levy jos verrataan koko tuotantoon.

Eikä ole ku sun mielipide.
diary diarrhea
reaper666
05.07.2013 14:51:42 (muokattu 05.07.2013 14:52:15)
dinghie: Eikä ole ku sun mielipide.

ai super collideri on mielipide? rust in peacekin on mielipide.

edit. eiku tajusinki juu!
phiit
05.07.2013 16:57:01
reaper666: ai super collideri on mielipide? rust in peacekin on mielipide.

edit. eiku tajusinki juu!

Kaikilta löytyy mielipiteitä, joillakin se voi olla valkaistu, itse pidän omani luomuna
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)