Aihe: UMO plays Zappa feat. Marzi Nyman
1
kede
06.05.2004 22:15:05 (muokattu 06.05.2004 22:20:41)
Niin, että kun tuolla proggiksella oli vuosi sitten keikka tikkurilassa (kaivoin tiedon vanhasta topicista, mutta ajattelin silti käynnistää uuden..:P), niin käsitteekseni YLE äänitti keikan, joka tuli sitten vissiin radiosta. Itselläni on JUMOn keikalta sellanen 4 biisin promo-cd, mutta nähtyäni livenä Lieksan vaskiviikoilla viime elokuussa tuon, niin tekisi mieli saada kokonainen live-äänite haltuun.
Eli ei kukaan sattunu sillon joskus nauhottamaan sitä radiosta??

Sillon keikalla sanovat levynmyyntipisteestä, että UMO ois halukas julkasemaan sen JUMOlla olleen keikan, (josta on se 4 biisin promo) kokonaisuudessaan, mutta Zappan perikunta ei halua. Enivei.. media ja viihde -palsta ois ollu osuvampi, mutta kukapa sitä minun lisäksi lukisi..

ps. UMOlla muuten tulossa vissiin XL:n kanssa big band -levy ulos jossain vaiheessa, näin kertoi eilen itse Tomi Salesvuo :)
kede
08.05.2004 13:17:52
Sillonhan ne myi jotain sen Zappa-proggiksen levyä siellä paikan päällä, mut en tiiä saako sitä enää mistään.

Varmaan juuri se samainen 4 biisin promo cd. Ja ne lienevät myös ne samat 4 biisiä mitkä oot netistä saanu. Eli Peaches en Regalia, Idiot Bastard Son, Sofa, ja King Kong?
Wiitala
08.05.2004 14:15:46
Itse näin kyseisen proggiksen Mansesterissa eli Nääsvillessä(aka Tampere), ja harmittaa etten ostanut levyä. Tuskin tosiaan saa enää mistään...
"Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin."
blastoff
08.05.2004 16:44:05
Jos tuollaiset Big band -sovitukset Zappan musasta kiinnostaa, niin kannattaa tsekata Ed Palermo Big Band Plays the Music of Frank Zappa -levy. Muistaakseni nuo UMO:n Zappa-sovitukset ovat juuri tämän Palermon käsialaa. Tässä lisää infoa:

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll? … 1151522312289&sql=Ajm6atr8qkl5x

ps. UMOlla muuten tulossa vissiin XL:n kanssa big band -levy ulos jossain vaiheessa, näin kertoi eilen itse Tomi Salesvuo :)

Mielenkiintoista. Olin joskus katsomassa XL:län ja UMO:n yhteiskeikkaa Tikkurilassa ja ihan jänniä sovituksia olivat saaneet aikaan. Tila vaan ei ehkä ollut paras mahdollinen noin isolle ryhmälle...
I forgot my mantra
kede
08.05.2004 22:23:03
Itse näin kyseisen proggiksen Mansesterissa eli Nääsvillessä(aka Tampere), ja harmittaa etten ostanut levyä. Tuskin tosiaan saa enää mistään...

Olen edelleen vahvasti sitä mieltä, että se on se Rytmi-lehden mukana tullut 4 biisin promo, ja niitä on joskus ainakin huuto.netissä kyllä pyörinyt paljonkin. Eikä hinta huimaa päätä. Ja pyörii kyllä netissä jne.
Curry
11.05.2004 18:51:52

Ihan mielenkiintoinen projekti ja hyvä ep.
Lick it up
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)