Aihe: UMO plays Zappa feat. Marzi Nyman
1
Mr Trumpet
07.05.2004 15:02:32
Olimpas muuten kattomassa samaista keikkaa. Aivan loistavaa. Sillonhan ne myi jotain sen Zappa-proggiksen levyä siellä paikan päällä, mut en tiiä saako sitä enää mistään. Ite löysin jotku neljä biisiä netin syövereistä. Ois kyllä kiva saada joku livenauhotus. Jos jollain on se niin tunnustaa.
kede
08.05.2004 13:17:52
Sillonhan ne myi jotain sen Zappa-proggiksen levyä siellä paikan päällä, mut en tiiä saako sitä enää mistään.

Varmaan juuri se samainen 4 biisin promo cd. Ja ne lienevät myös ne samat 4 biisiä mitkä oot netistä saanu. Eli Peaches en Regalia, Idiot Bastard Son, Sofa, ja King Kong?
Wiitala
08.05.2004 14:15:46
Itse näin kyseisen proggiksen Mansesterissa eli Nääsvillessä(aka Tampere), ja harmittaa etten ostanut levyä. Tuskin tosiaan saa enää mistään...
"Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin."
blastoff
08.05.2004 16:44:05
Jos tuollaiset Big band -sovitukset Zappan musasta kiinnostaa, niin kannattaa tsekata Ed Palermo Big Band Plays the Music of Frank Zappa -levy. Muistaakseni nuo UMO:n Zappa-sovitukset ovat juuri tämän Palermon käsialaa. Tässä lisää infoa:

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll? … 1151522312289&sql=Ajm6atr8qkl5x

ps. UMOlla muuten tulossa vissiin XL:n kanssa big band -levy ulos jossain vaiheessa, näin kertoi eilen itse Tomi Salesvuo :)

Mielenkiintoista. Olin joskus katsomassa XL:län ja UMO:n yhteiskeikkaa Tikkurilassa ja ihan jänniä sovituksia olivat saaneet aikaan. Tila vaan ei ehkä ollut paras mahdollinen noin isolle ryhmälle...
I forgot my mantra
kede
08.05.2004 22:23:03
Itse näin kyseisen proggiksen Mansesterissa eli Nääsvillessä(aka Tampere), ja harmittaa etten ostanut levyä. Tuskin tosiaan saa enää mistään...

Olen edelleen vahvasti sitä mieltä, että se on se Rytmi-lehden mukana tullut 4 biisin promo, ja niitä on joskus ainakin huuto.netissä kyllä pyörinyt paljonkin. Eikä hinta huimaa päätä. Ja pyörii kyllä netissä jne.
Curry
11.05.2004 18:51:52

Ihan mielenkiintoinen projekti ja hyvä ep.
Lick it up
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)