Seba 30.01.2013 14:34:38 (muokattu 30.01.2013 14:35:41) | |
---|
esprit de corps: Tällä foorumilla ei enää tiedä, kuka on joka ikistä pientä muotovirhettä kommentoidessaan tosissaan, Sebskuseni. Joo kielipoliisin hommat ei oo mun juttu, mutta vitsi pitää vääntää aina tilaisuuden tullen, vaikka sitten huono sellainen. Kai tuo hymiö antaa vähän vinkkiä että ei tässä niin vakavissaan olla. Kaikki tyylillään, loput jonkun toisen tyylillä. |
esprit de corps 30.01.2013 14:35:22 | |
---|
Seba: mutta vitsi pitää vääntää aina tilaisuuden tullen, vaikka sitten huono sellainen. No joo, tästä on mullakin kokemusta. :D "Itse näin aika vasta unta jossa olin apina apinalaumassa. Hitto se oli siisti tunne hyppiä aivan helvetin korkeissa puissa oksalta toiselle / tyhjyyteen, samalla kun takaraivossa jyskyttää tunne että kohta syödään banaaneja." -Adrift- |
esprit de corps 30.01.2013 14:42:04 | |
---|
Seba: Kai tuo hymiö antaa vähän vinkkiä että ei tässä niin vakavissaan olla. Myönnän kyllä, että taisin ihan aiheettomasti sinua kritisoida. Anteeksi siitä. Yleisesti vain ärsyttää täällä jokaiseen pieneen muotovirheeseen puuttuminen, ehkä siksi vähän kärkkäästi kommentoin. "Itse näin aika vasta unta jossa olin apina apinalaumassa. Hitto se oli siisti tunne hyppiä aivan helvetin korkeissa puissa oksalta toiselle / tyhjyyteen, samalla kun takaraivossa jyskyttää tunne että kohta syödään banaaneja." -Adrift- |
pillinpuhaltaja 31.01.2013 22:32:58 | |
---|
Thomanilta tilasin panhuilun 150ekee lähetyskuluineen, Suomesta ei vastaavaa ollut missään musiikkiliikkeessä siihen hintaan eikä sitäpaitsi sen kokoistakaan 22 pillistä. Fazerilla olis ollut gevan 18 vaan se kun netti keskustelujen mukaan kun on sellanen onneton pilli, no tilauksen kun tein niin viikon sisällä kaveri toi ovelle isossa laatikossa hyvin pakatun ja hyvin soivan soittimen. Tyytyväinen olen asiakaspalveluunkin laitin mailia (Suomeksi) ja vastaus tuli samana päivänä Suomeksi. Pakko suositella kyseistä liikettä. |
TheMusiikkmies 29.04.2013 16:45:03 | |
---|
Varmaan on näihin kysymyksiin vastattu monta kertaa mutten jaksa lukea koko ketjua läpi. Miten tuo ups toimii? Ilmeisesti se on vähän niinkuin postiennakko mutta paketti tulee kotiovelle asti jonka yhteydessä tilaus maksetaan? Tuolla sivulla sanottiin, että joissakin paikoissa ei ups lähettejä välttämättä ole joten silloin täytyy suorittaa tilimaksu. Mistä sitten tietää missä niitä ups lähettejä on? Pystyykö sen paketin tilaamaan vaikka postiin niinkuin postiennakolla vai onko pakko mennä yksityiselle henkilölle (oma talo, sukulaiset jne.) Kokemuksia? Ei paljoo estele jotkut nuhaset mnetin kielipoliisit. -Entropia666 |
Krice 29.04.2013 17:56:08 | |
---|
TheMusiikkmies: Mistä sitten tietää missä niitä ups lähettejä on? Jos tulee lasku postissa niin siitä tietää, että ei ole. Jos tulee UPS-ukkeli ennen laskua penäämään rahoja käteen niin siitä tietää, että on. Jakeluverkoston laajuuden saa ehkä selville UPSin sivuilta, mutta taitaa olla lähinnä isoimmissa kaupungeissa tuo UPS-ennakko eli rahat käteen. |
Groke 29.04.2013 20:22:05 | |
---|
|
Erska88 27.05.2013 14:05:51 | |
---|
Sähkörummuistani meni AC adapteri paskaks. Otti ja delas vaan. Pistin Thomannille sähköpostia et miten takuu toimii tässä asiassa niin vastasivat että pistetään uus johto tulemaan. :) Hyvää palvelua mielestäni. Ei tarvinnu lähtee sitä pökälettä postittelemaan ja uusi olis kuitenkin maksanu 30€ + postikulut... :) |
Jorke58 31.05.2013 17:30:14 (muokattu 31.05.2013 17:41:55) | |
---|
Ostin PA-laite setin Thomannilta vuosi sitten. Tammikuussa ilmeni kaiutin vika ja lähetin laitteet saksaan sovitusti "takuukorjaukseen". Pari kuukautta meni eikä mitään kuulunut. Kun tiedustelin laitteitani, Ilmoittivat että kaiutin vika on korjattu mutta laitteen kuoren vikaa ei voi korjata. No minä kyselemään mikä kuoren vika kun ehjänä lähti?... (Pakattu uretaani vaahtoon 10cm ympariinsä).Vaan ei vastausta Thomannilta....? Laitteet tuli sitten vihdoin kotiin 2,5 kk lähettämisestä ja missä kunnossa! Sama vika kaiuttimessa ja kuoret rikottuna! Minä ottamaan yhteyttä... Ei vastattu taaskaan! Kun lähetin emailia johtajalle osoitteeseen: hans@thomann.de vastaus tuli heti ja yhteyden otto. Sain sovittua reklamaatio osaston pomon kanssa kuoren vialle sopivan hinnan ja kaiuttimen korjauttamisesta suomessa. Nyt kaiutin korjautettu sovitusti ja kuitit lähetetty Thomannille. Hyvityksiä vaan ei kuulunut ja kun sitä kyselin niin taas ei vastata!! Melkoisen ylimielistä meininkiä. Homma edelleen kesken ja alkoi tammikuussa 2013. Nyt asia täytynee viedä EU,n kuluttajansuoja viranomaisille...yms... Soitan toki taas sinne.. ja kirjoittelen Hanssille. 150 euroa luulin voittavani kun Thomannilta tilasin vaan turpiin tuli. En missään nimessä jätä asiaa tähän vaan teen heidän "rehellisyyden" kuuluisaksi koko euroopassa!! Tehkää johtopäätökset kun tilaatte. Jorke58 Mikä viheltäen tulee se laulaen menee... |
Seba 01.06.2013 15:05:37 | |
---|
Jep, sua on "huijattu" nyt kyllä pahasti. Sähköpostien kanssa pelatessa menee ikuisuus kun niillä on miljoona viestiä sekunnissa vastattavana niin turha odottaa ihan salamapalvelua aina. Ota puhelin kouraan ja soita sinne niin asiat selviää kerralla. Jep. |
ganesha 01.06.2013 15:52:46 | |
---|
TheMusiikkmies: Varmaan on näihin kysymyksiin vastattu monta kertaa mutten jaksa lukea koko ketjua läpi. Miten tuo ups toimii? Ilmeisesti se on vähän niinkuin postiennakko mutta paketti tulee kotiovelle asti jonka yhteydessä tilaus maksetaan? Tuolla sivulla sanottiin, että joissakin paikoissa ei ups lähettejä välttämättä ole joten silloin täytyy suorittaa tilimaksu. Mistä sitten tietää missä niitä ups lähettejä on? Pystyykö sen paketin tilaamaan vaikka postiin niinkuin postiennakolla vai onko pakko mennä yksityiselle henkilölle (oma talo, sukulaiset jne.) Kokemuksia? UPS-ennakolla tuleva pkt maksetaan käteisellä toimituksen yhteydessä. UPS-kuriireilla ei ole vaihtokassoja, joten pitää olla sit tasaraha. Ja jos ei pysty olemaan himassa ns. virka-aikaan, kannattaa pkt tilata suoraan jonnekin muualle (esim. työpaikalle). Joskus kuriirit soittaa etukäteen, joskus ei - riippuu missä asuu (käsittääkseni pk-seudulla eivät soittele). |
Murgo 03.06.2013 06:01:50 (muokattu 03.06.2013 06:03:23) | |
---|
joku muu sikko: Ei se hintakaan aina ole se tärkein juttu. Minä tilaan Thomannilta myös sen takia, että silloin ei tarvitse asioida minkään myyjien kanssa livenä. Minua ei tippaakaan kiinnosta minkäänlainen sosiaalinen kanssakäynti minkään kaupan myyjän kanssa jos olen ostamassa mitä tahansa mitä ei välttämättä tarvitse hypistellä käsissään ennen ostopäätöstä. Nykyään kun edes tietojen saaminen tuotteesta ei vaadi liikkeiisiin menemistä kun kaikki mahdollisnen tieto on saatavilla netissä. Nettikauppa on niin hygienistä. Klik klik, tilaus sisään, paketti ovelle ja rahat pois. Sama täällä, senverran sosiaalirajoitteinen kun olen etten huvikseni vieraiden ihmisten kanssa mielelläni smalltalkia väännä mikäli sen pystyn välttämään. Meitä on moneksi joo, joillekin se tinkiminen ja vääntäminen tulee luonnostaan, minä arvostan enemmän yksiselitteistä helposti muihin verrattavaa listahintaa. Noista "basaarihinnoista" joista lähtee 10% heti kun kysyy alennusta tulee aina sellainen olo että ne on laitettu siltä varalta että joku joka ei osaa selvittää vertailuhintoja esim. netistä maksaisikin mukisematta sen "lähtöhinnan". Sitäpaitsi en tykkää "pärstäalennuksista" koska oma "pärstäkertoimeni" on juuri tuon sosiaalisen rajoittuneisuuden takia aika olematon verrattuna johonkin "sutkiin savolaiseen". Ja minä kun yleensä tiedän aika tarkkaan mitä tarvitsen niin verkkokaupat ovat minulle oikein hyvä vaihtoehto. Mutta kukin tyylillään. Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
No niin, toinen kerta emailia itse johtajalle: Hans@ Thomann.de ja homma saatiin tyydyttävään päätökseen ja korvaus saatu. Sihteerithän ne tietty hänen puolestaan vastaa mutta johtajan oma nimi alla takaa että parhaansa tekevät. Melkoinen asiakaskokemus kokonaisuudessaan ja paljon epäonnea/osaamattomuutta matkassa "takuukorjaukseen". Kokemuksieni mukaan homma Thomannilla hoituu hyvin kun mikään ei poikkea normaalista mutta auta armias kun näin ei tapahdu. Sekin näköjään lopulta selviää kun on sinnikäs.Yrittävät selvästi väsytystaktiikkaa jos vaikka asiakas antaa periksi tai sitten henkilökunta on niin ylityöllistetty että tekee rutiinit ensisijaisesti ja jättää työtä teettävät asiat tuonnemmaksi, mene ja tiedä? Pari soittoa ja parikymmentä emailia se otti ja aikaa kaikkiaan 5kk. Mikä viheltäen tulee se laulaen menee... |
Rämppy 05.06.2013 12:29:10 | |
---|
Jorke58: Pari soittoa ja parikymmentä emailia se otti ja aikaa kaikkiaan 5kk. Jos kaikelle vaivalle, soittamatta jääneille sessioille + vitutukselle laskisi hinnan... En sitten malttanut olla sanomatta. |
Seba 05.06.2013 20:17:17 | |
---|
Jorke58: No niin, toinen kerta emailia itse johtajalle: Hans@ Thomann.de ja homma saatiin tyydyttävään päätökseen ja korvaus saatu. Sihteerithän ne tietty hänen puolestaan vastaa mutta johtajan oma nimi alla takaa että parhaansa tekevät. Melkoinen asiakaskokemus kokonaisuudessaan ja paljon epäonnea/osaamattomuutta matkassa "takuukorjaukseen". Kokemuksieni mukaan homma Thomannilla hoituu hyvin kun mikään ei poikkea normaalista mutta auta armias kun näin ei tapahdu. Sekin näköjään lopulta selviää kun on sinnikäs.Yrittävät selvästi väsytystaktiikkaa jos vaikka asiakas antaa periksi tai sitten henkilökunta on niin ylityöllistetty että tekee rutiinit ensisijaisesti ja jättää työtä teettävät asiat tuonnemmaksi, mene ja tiedä? Pari soittoa ja parikymmentä emailia se otti ja aikaa kaikkiaan 5kk. Mulla on hoitunut takuuasiat aina yhdellä maililla tai soitolla. Jep. |
kojones 06.06.2013 05:45:31 | |
---|
Seba: Mulla on hoitunut takuuasiat aina yhdellä maililla tai soitolla. Mun piti kerran lähettää toinenkin sähköposti, jossa oli kuva asennettaessa katkenneesta kielestä. |
Carmifios 18.06.2013 21:30:33 | |
---|
Kävi semmonen että tilasin kamaa treeniksen osoitteeseen, mutta paketti tuli kuitenkin kotiin. Joku oli pistänyt laput niin että "delivery address" oli alaspäin. Onneksi kämppis sattui olemaan paikalla, itse kun kyttäsin pakettia ihan muualla. Muuten ei taaskaan valittamista, nopeaa toimintaa. Verkkomaksu meni parissa päivässä ja paketti lähti matkaan. Kitarapedaali (b-stock) ja monitorit jotka tilasin toimii kaikki. |
tapiomarko 01.09.2013 23:39:37 | |
---|
Onhan tuolta tullut tilailtua varmaankin parikymmentä kertaa, aina ollut ok meininki, nopea toimitus, hyvin pakatut tuotteet. Eihän tuo kaikissa tuotteissa ole edes läheskään halvin, mutta kyllä sieltä aina jotain tilaukseen löytyy porukassa. Harvoin kun on joutunut takuuasioita hoitelemaan, niin kaikki on mennyt ok, tosin kaverin carl martinin quatro oli korjattavana miltei 3kk ja jostain syystä kommunikointi ei oikein toiminut. Nyt tompalle voi kirjoitella tuotearvosteluja tilaamistaan tuotteistaan ja muustakin, palkkioksi antavat 5-10 euron lahjakortin, maksimissaan per tilaaja 50 euron edestä, mukava bonus. Itse ehdin jo lahjakorttini käyttää ja ihan rahasta se kävi. Innokkaille arvioijille keksivät sitten vielä jotain muuta bonusta. Soittotaito ja kamat tasapainossa. |
OPJ1974 02.09.2013 20:24:24 | |
---|
Minä luovuin Thomannilta tilaamisesta pari vuotta sitten - kotimaasta saa tätä nykyä halvemmalla ja tähän asti kaiken, mitä T-kaupastakin. Toimitusajat ovat suurin piirtein samat. Käytän niin paljon paikallista kivijalkaliikettä kuin mahdollista ostosten tekemiseen. Suomalaista työtä ja yrittäjyyttä pitää kuitenkin tukea. Nyt tosin tuli semmoinen tarve, mihin ei kotimaiset liikkeet tai edes T-kauppa ei voi vastata ... eikä näköjään mikään muukaan eurooppalainen verkkokauppa. Jenkeistä pitäisi tehdä tilaus, mutta eivät suostu lähettämään Suomeen. Se siitä klik-klik-vaivattomasta kaupankäynnistä globaalisti. |
phiit 03.09.2013 09:15:25 (muokattu 03.09.2013 09:21:09) | |
---|
OPJ1974: Suomalaista työtä ja yrittäjyyttä pitää kuitenkin tukea.
Ei todellakaan pidä :D varsinkaan soitin trokailussa ylihinnalla minkä Thomannilta / muualta "netistä" saa vaivatomammin, nopeammin ja halvemmalla. EDIT: koko "suosi suomalaista" ja "suomalaista laatutyötä" on niin kaukaa haettu tänäpäivänä että hävettää.. |