Aihe: Metallica
1 2 3 4 5185 186 187 188 189497 498 499 500 501
Röntgen-Jeesus
02.06.2013 13:51:35

Tämän hetkisessä autossa on vanha kunnon kasettisoitin ja laatikoita penkoessa löysin joskus v. -95 ostamani Master of Puppets- kassun. On tullu ajaessa pyöräytettyä melko pirun monta kertaa läpi ja onhan tuo ihan järkyttävän kova albumi. Alusta loppuun. Legenda.
Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
FatSam
02.06.2013 16:41:49

Röntgen-Jeesus: Tämän hetkisessä autossa on vanha kunnon kasettisoitin ja laatikoita penkoessa löysin joskus v. -95 ostamani Master of Puppets- kassun. On tullu ajaessa pyöräytettyä melko pirun monta kertaa läpi ja onhan tuo ihan järkyttävän kova albumi. Alusta loppuun. Legenda.

Heikot biisit albumilta: -
"Chillaa, senkin läskisami." -M4ss3 m/
kalju spede
02.06.2013 16:54:52
Kuuntelin tänään enter sandmania. Ihan mahtava piisi, kiitos!
mpekkanen
03.06.2013 01:49:34
http://www.rumba.fi/metallican-robe … nien-mielesta-kamalaa-sontaa-36104/

Minusta vaikka en ole kokonaan Lulua kuunellutkaan,niin se on silti hyvä projekti.
Oikeasti Metallicalla on varaa tehdä mitä ne huvittaa ja on toisaalta aika kummallista ,että niitä virallisia studio levyjä hierotaan vuosi tolkulla. Miksi ei voisi tehdä sellaista kamaa joka luontevasti tulee. Kaikki uudet jutut on minusta tervetulleita ja ei se bändin alkuaikojen levyjä huonoksi muuta vaikka vähän kokeellisempiä projekteja välissä olisikin.
Myös muut bändit voisivat tehdä hieman muuta kuin on totuttu aina tekemään jos se muuten syntyy ilman vuosien synnyttämistä.

Se on jo toinen juttu tuleeko siitä kauheaa p..kaa!!!!!!!
bedlam
03.06.2013 06:46:53

^ tätä olen ihmetellyt, kun tuossakin jutussa mainitaan yhtenä todisteena Lulun huonoudesta se, että siltä levyltä ei ole keikkasetissä koskaan yhtään biisiä. Hetfield ei varmaan halua Reedin osuuksia vetää, eli mies olisi pitänyt saada ensinnäkin bändin mukaan kiertueelle pelkästään niitä biisejä varten. Ei varmaan kovin helppo homma sekään.

En siis itse ole levyä kuullut, eikä siitä ole minulla mitään mielipidettä, mutta tuohon logiikkaan halusin puuttua.
http://www.petrilampela.net
Arkka
03.06.2013 11:05:50

bedlam: ^ tätä olen ihmetellyt, kun tuossakin jutussa mainitaan yhtenä todisteena Lulun huonoudesta se, että siltä levyltä ei ole keikkasetissä koskaan yhtään biisiä. Hetfield ei varmaan halua Reedin osuuksia vetää, eli mies olisi pitänyt saada ensinnäkin bändin mukaan kiertueelle pelkästään niitä biisejä varten. Ei varmaan kovin helppo homma sekään.

En siis itse ole levyä kuullut, eikä siitä ole minulla mitään mielipidettä, mutta tuohon logiikkaan halusin puuttua.

Niinpä. Muutenkin tuo oli taas sellanen juttu, että mitään juttua ei ollutkaan. Joskus vaan pitää tehdä Metallica-uutinen.
p130
03.06.2013 11:30:56

Maailman paras bändi.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
saku92
03.06.2013 11:37:51
bedlam: ^ tätä olen ihmetellyt, kun tuossakin jutussa mainitaan yhtenä todisteena Lulun huonoudesta se, että siltä levyltä ei ole keikkasetissä koskaan yhtään biisiä. Hetfield ei varmaan halua Reedin osuuksia vetää, eli mies olisi pitänyt saada ensinnäkin bändin mukaan kiertueelle pelkästään niitä biisejä varten. Ei varmaan kovin helppo homma sekään.

En tiedä ovatko muut huomanneet, mutta Lou Reed on vetänyt Lulun biisejä omilla soolokeikoillaan omien klassikkojensa kanssa. Youtubesta löytyy todistusaineistoa.

Minun mielestäni Lulu oli hieno projekti. Tekisi monille kaavoihinsa kangistuneille yhtyeille hyvää mennä välillä sen tutun lokeronsa ulkopuolelle.
Sakke
timnicebutdim
03.06.2013 12:04:43

Jos miettii 'tallican viimeisten vuosien saavutuksia niin ei ole häävi luettelo.

Joku avant-garde levy jossa vanha ukko mutisee nuotin vierestä ja sitte tää 3D-leffa jossa näyttelee joku nevöhöörd jamppa ja taustalla lassen tietokoneella korjattua komppia.

Tekisivät vaan oikean Metallica levyn, ei muuta. Suutari pysykööt lestissään.
Yrittänyttä ei laiteta, eikä laitettua yritetä.
Numb
03.06.2013 13:26:29

timnicebutdim: Tekisivät vaan oikean Metallica levyn, ei muuta. Suutari pysykööt lestissään.

Tehkööt mitä heitä huvittaa tehdä. Minä voin sitten tykönäni tarkastella kiinnostaako se minua.

Minulle kiinnostavinta Metallicaa sitten Justicen on Some Kind of Monster -dokkari. Enkä halua vaikkapa Ride the Lightning II -levyä.
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head
Wild String Of Voodoo Strat
03.06.2013 14:30:49 (muokattu 03.06.2013 14:33:41)

Vaikkei Lulu olekaan mielestäni Metallican paras levy, on se selvästi taiteellisesti kunnianhimoisin. Voi olla, että ajan kanssa nostan Lulun yhdeksi 2010-luvun tärkeimpien levyjen joukkoon. Aika näyttää, sillä levy vaatii vieläkin paljon sulattelemista ja sisäistämistä.

E: Voidaan myös spekuloida, onko se sattumaa, että levy ilmestyi noin vuoden päästä Don Glen Vliet kuolemasta.
"Music must serve a purpose; it must be part of something larger than itself, a part of humanity." - Pablo Casals
phiit
03.06.2013 15:07:23 (muokattu 03.06.2013 15:08:27)
Wild String Of Voodoo Strat: Vaikkei Lulu olekaan mielestäni Metallican paras levy, on se selvästi taiteellisesti kunnianhimoisin. Voi olla, että ajan kanssa nostan Lulun yhdeksi 2010-luvun tärkeimpien levyjen joukkoon. Aika näyttää, sillä levy vaatii vieläkin paljon sulattelemista ja sisäistämistä.

E: Voidaan myös spekuloida, onko se sattumaa, että levy ilmestyi noin vuoden päästä Don Glen Vliet kuolemasta.

Lulu ei ole Metallican levy vaan Lou Reed & Metallica ja on muuten aivan paska katto sitä mistä suunnasta hyvänsä ;)
Wradlin
03.06.2013 16:58:54
phiit: Lulu ei ole Metallican levy vaan Lou Reed & Metallica ja on muuten aivan paska katto sitä mistä suunnasta hyvänsä ;)

No onhan se Metallican levy.
phiit
03.06.2013 18:08:08
Wradlin: No onhan se Metallican levy.

No eihän se ole Metallican levy.. vaan Lou Reed & Metallica ja ihan paska sellainen :)
mpekkanen
03.06.2013 18:20:38 (muokattu 03.06.2013 18:22:08)
Onhan Kirk Hammett soittanut Septic Deathin Kichigai eepeellä ja kyllä tuo levy on ihan Septic deathin tuotantoa.
Ei siis Septic Death & Kirk Hammett.

Kyllä minusta jos Metallica tekee jonkun kanssa levyn niin kyllä se on myös Metallican levyiksi laskettava. Jos he siinä kerran itse soittavat ja vielä koko bändi.

Se on ihan toinen asia onko se sitten hyvä levy.

Olisi myös eriasia jos siinä levyllä ei soittaisi koko Metallican porukka.
Röntgen-Jeesus
03.06.2013 19:14:26

phiit: No eihän se ole Metallican levy.. vaan Lou Reed & Metallica ja ihan paska sellainen :)

Ei Kill Em Allikaan oo Metallican levy ku Mustainen Dave ei soita siinä.
Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
carnation
03.06.2013 20:55:36
Wradlin: Kyllä se vain on Metallican levy vaikkeivät fanipojut siitä tykkäisikään. Se vain ei ole tavallinen Metallican studiolevy.

Se on Lou Reedin levy.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Wradlin
03.06.2013 21:11:17
carnation: Se on Lou Reedin levy.

joo kyllä ainoa kunnon metallika levy on kill em all ja puppets niissä on alku metallika meininkiä
FatSam
03.06.2013 21:56:15

http://www.youtube.com/watch?v=5ESicEzUtqk

Jos multa kysytää, Larsu oli parhaimmillaan rässirumpalina näihin aikoihin. Aika kovalla tempolla menee joku Whiplashiki täsä ja hyvin tuplat paukkuu ja homma pysyy kasas. Batteryynki jakso vielä vedellä säkeistökomppiin tomeja, nehän loppu tän kiertueen jälkeen...
"Chillaa, senkin läskisami." -M4ss3 m/
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)