Aihe: Bassolinjaskaba 65 - Äänestys
1 2
Raaku
13.05.2013 23:05:07
absqua:Nauhaton sopii tähän kuin nenä päähän. Koko esitys on introsta lähtien mainio, mukana ekstrabonus laulajan kanssa uniksessa vedetystä äänestä! Kirsikka kakun päällä.

Mä pelkäsin jo ettei kukaan huomais, se oli ittelle ehdottomasti lemppariyksityiskohta omassa vedossa.
kariffi
14.05.2013 16:05:55
Ihan perus neljäkielinen normivireessä. Alin ääni oli F.
No puurokorva mikä puurokorva. Enpä tuota huomannut, vaikka olen itsekin joskus soittanut bassolla ala F:n :)
CheRoberto
16.05.2013 08:55:41
Lyhyestä virsi kaunis - pisteitä saaneet vaan toimi snadisti paremmin kun pisteittä jääneet. Hienoja vetoja kaikki tyynni, erot marginaalisen pieniä. C-osan ratkaisut olivat avainasemassa niitä pieniä eroja haettaessa. Hyvää settiä!

4p. absqua
3p. juhkuphii
2p. Ari Kristian
1p. sirdickyj
aho
23.05.2013 12:33:56
2541 - Saundi ja tyyli istuu kuin nakutettu, niinkuin harjapekalta suinkin odottaa saattaa. B-osa progeilu ei ehkä istu kokonaisuuteen niin, kuin aattelin, vaikka onkin mageesti vedetty.
Typhus - Komeeta laittoa ja släppihommista diggaan kovaa. Silti vähän tuu mats information ehkä kokonaisuuden kannalta, vaikka soittamisen riemu kuuluukin.
JudeJude - Demppisaundi on komee ja sen kautta erottuu edukseen. Yeah.
mtnen - Mukavaa laittoa kauttaaltaan. Jotain pientä juttua jäin kaipaamaan, jotta linja olisi jotenkin erottunut edukseen. Mitään moitittavaa en löytänyt.
hollstro - Teemassa mun mielestä todella toimiva linja, ehkä toimivin tähän asti, mutta saundi ei jotenkin nyt istu kontekstiin ihan täysillä ja jää vähän sellainen olo, ettei se lepää ihan niin hyvin biitin kanssa. Varmaa laittoa kuitenkin.
poppis - alku lupaili hyvää. Saundi aika nasaali, mutta kuitenkin botnekkaampi kuin edellisessä, mikä vaikuttaa heti positiivisesti. Teema menee kivasti ja sit ei ehkä ihan jaksettu tsekata säkeistön sointuja. B-osassa palataan hetkellisesti ruotuun ja kertsissä meinaa taas pakka levitä sointujen suhteen. Soitto sinänsä hyvää, jos vaan olis kateltu soinnut kuntoon!
Ari Kristian - Ompa pirun tiukkaa soittoa ja saundi tukee sitä! Wow! Säkeistössä ois mun makuun voinut vielä hieman vähentää ääniä ja jättää tilaa laululle. Hieno linja silti
Antti K.1 - LInjasta huomaa hyvässä mielessä, että soittomies on saanut uuden lelun, ja sen ominaisuuksia on kiva käyttää. :) Sinänsä ihan mukava linja, mutta ei ehkä ihan pysy lapasessa.
Antti K.2 - Nyt on selkeästi jämympi ote! Teemassa todella hyvä ajo ja muutenkin erittäin linjakas veto. Saundista diggaan!
Esa H - Mukavasti rullaava veto. Jotain pientä koukkua jäin ehkä tässäkin odottamaan, jolla erottuisi. Toimii silti hienosti.
Aladoobi - Tiukasti vedetty linja. Mukavan staccato meininki, mutta mulle tuli tuosta pikkaisen hätänen olo, kun sitä oli koko ajan. B-osassa toki hieman rauhoittui, mutta olisi ehkä voinut rauhoittua hieman enemmän. Makuasioita ja timanttista meininkiä kuitenkin.
vt17 - Ompas tiukasti vedetty tämäkin. Äänivalinnoissa säkeen osalta rohkeampi meininki kuin muilla ja vaatii multa hieman totuttelua. Lopussa kivaa fiilistelyä ja soitonriemua. Why not!
Seak - Oktaaveri toimii! Tiukkaa soittoa ja pysytään mun makuun sopivaan sopivan simppelinäkin välillä. Säkeistöä kasvatetaan tyylikkäästi. ME likey much.
SirdickyJ - Less is more saundilla joka istuu kivasti kokonaisuuteen. Tyylikäs ja hieno veto.
maokkonen - Tässäkin mukavan simppeli linja. Lepää todella mukavasti kompin kanssa ja muutenkin timangisti soitettu.
Raaku - Jumaliste, heti kärkeen sellaista jaco-tulitusta, että heikompaa hirvittäs. Säkeistössä onneksi oli vastapainonan hyvinkin simppeli ote. Soolo oli lopussa oikein hauska lisä.
KAriffi - Mukavan soljuvaa meininkiä oikein hyvällä saundilla (presari?). Periaatteessa tuo sama kuvio taitaa käydä koko biisiinkin, mutta säkeistössä ja b-osassa oisin ehkä kaivannut jotain muuta lisäksi, jotta tuosta olisi tullut monipuolisempi kokonaisuus.
juhkuphii - Mukavan rauhallinen ote ja lepää kivasti kompin kanssa. Saundissa hyvin botnea, mutta myös erotteluvuuutta. B-osassa mukavaa äänenkuljetusta.
WarwickBass - Tuommoinen tumma sub-bassosaundi toimii mun makuun kivasti. Linja soitettu hyvällä svengillä ja lepää kompin kanssa. En voi muuta edes toivoa
J.Hollström - Stingray murahtelee tunnusomaisesti komeasti. Mukavan kuuloinen linja ja lepää kivasti.
absqua - Teemassa/kertsissä mukavan rentoa äänenkuljetusta walking bass-hengessä. Saundi mukavan pehmyt, mutta riittävän erotteleva. Mukava soittamisen riemu vahvasti läsnä ja lepää kivasti.
Hannu A - Teeman huiluäänet toimii hienosti! Saanko hyödyntää mahdollisesti lopullisessa versiossa? Aika laidback-fiilis on linjassa, mikä saa biisin kuulostamaan pikkasen laiskalta. Saundi on mukava ja h-kieltä olisit saanut käyttää rohkeamminkin Olis sopinut hyvin luonteeseen.

2541: -2p tunnelmasta ja tyylitajusta
JudeJude: -1p tumppusaundista
Ari Kristian: -2p Timangista soitosta
Antti K.2 -1p Teeman ja kertsin kovasta ajosta ja saundista
SeaK: -1p Oktaaverista ja timangista linjasta
maokkonen: -2p tyylikkäästä ja hienosta soitosta
Raaku: -1p eläväisesta ja timangista soitosta
ei tajuu
aho
23.05.2013 12:46:54 (muokattu 23.05.2013 12:48:19)
Niputan kisan tähän. Kiitos osallistujille monipuolisista linjoista ja mukavista arvioistakin. Luotan itseeni silti, vaikken päässyt edes palkintopallin läheisyyteen. ;-)

Tässäpä pisteet:
2541: 9
Typhus: 5
JudeJude: 4,5
mtnen: 6
hollstro: 2
Ari Kristian: 18
Antti K.2: 2
Esa H: 3
Aladoobi: 3
vt_17: 3
seak: 11
sirdickyJ: 3
maokkone: 5
Raaku: 16
Juhkuphii: 12
Warwickbass: 6,5
J.Hollström: 4
absqua: 13
aho: 5

Onnittelut: Ari Kristian, Raaku ja Absqua!!!!!!!

e: Absqua oli niin höveli, että antoi 11 pistettä. Näin olkoon.
ei tajuu
Ari Kristian
01.06.2013 16:49:08 (muokattu 01.06.2013 16:49:41)
Raaku: Nöyrä kiitos kaikille äänestäneille. Toinenkin sija lämmittää mieltä siinä missä ensimmäinenkin kun edelleisen skaban sijoitus oli jaettu toiseksi viimeinen sija yhdellä pisteellä.

Toivottavasti mahdollisimman pian joku (Ari Kristian?) saa väsättyä seuraavan taustan!

Myöhäinen kiitti myös mun puolesta itse kullekin, varsinkin Aholle mahtavan taustan toimittamisesta! Valitettavasti mulla ei oo resursseja tehdä seuraavaa taustaa. Eli mikäli jollakulla on joku tausta niin laittakaa ihmeessä tulille.

Yritin hieman ettiä netin syövereistä jotain joka saattais sopia tähän hommaan eikä rikkois mitään tekijänoikeuksia, mutta enpä löytänyt.
aho
03.06.2013 11:54:33
Ari Kristian: Myöhäinen kiitti myös mun puolesta itse kullekin, varsinkin Aholle mahtavan taustan toimittamisesta! Valitettavasti mulla ei oo resursseja tehdä seuraavaa taustaa. Eli mikäli jollakulla on joku tausta niin laittakaa ihmeessä tulille.

Yritin hieman ettiä netin syövereistä jotain joka saattais sopia tähän hommaan eikä rikkois mitään tekijänoikeuksia, mutta enpä löytänyt.

Olkaa hyvät vain! Mulla aina jotain tulee, eli vois irrota uudempaakin pikapuoliin vaikka mielelläni annan kunnian jollekin toiselle. Soittakaa sooloskabaan sitä ootellessa!
ei tajuu
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)