Aihe: Bassolinjaskaba 65 - Äänestys
1 2
Raaku
13.05.2013 23:05:07
absqua:Nauhaton sopii tähän kuin nenä päähän. Koko esitys on introsta lähtien mainio, mukana ekstrabonus laulajan kanssa uniksessa vedetystä äänestä! Kirsikka kakun päällä.

Mä pelkäsin jo ettei kukaan huomais, se oli ittelle ehdottomasti lemppariyksityiskohta omassa vedossa.
kariffi
14.05.2013 16:05:55
Ihan perus neljäkielinen normivireessä. Alin ääni oli F.
No puurokorva mikä puurokorva. Enpä tuota huomannut, vaikka olen itsekin joskus soittanut bassolla ala F:n :)
CheRoberto
16.05.2013 08:55:41
Lyhyestä virsi kaunis - pisteitä saaneet vaan toimi snadisti paremmin kun pisteittä jääneet. Hienoja vetoja kaikki tyynni, erot marginaalisen pieniä. C-osan ratkaisut olivat avainasemassa niitä pieniä eroja haettaessa. Hyvää settiä!

4p. absqua
3p. juhkuphii
2p. Ari Kristian
1p. sirdickyj
aho
23.05.2013 12:46:54 (muokattu 23.05.2013 12:48:19)
Niputan kisan tähän. Kiitos osallistujille monipuolisista linjoista ja mukavista arvioistakin. Luotan itseeni silti, vaikken päässyt edes palkintopallin läheisyyteen. ;-)

Tässäpä pisteet:
2541: 9
Typhus: 5
JudeJude: 4,5
mtnen: 6
hollstro: 2
Ari Kristian: 18
Antti K.2: 2
Esa H: 3
Aladoobi: 3
vt_17: 3
seak: 11
sirdickyJ: 3
maokkone: 5
Raaku: 16
Juhkuphii: 12
Warwickbass: 6,5
J.Hollström: 4
absqua: 13
aho: 5

Onnittelut: Ari Kristian, Raaku ja Absqua!!!!!!!

e: Absqua oli niin höveli, että antoi 11 pistettä. Näin olkoon.
ei tajuu
Raaku
27.05.2013 00:22:20
Nöyrä kiitos kaikille äänestäneille. Toinenkin sija lämmittää mieltä siinä missä ensimmäinenkin kun edelleisen skaban sijoitus oli jaettu toiseksi viimeinen sija yhdellä pisteellä.

Toivottavasti mahdollisimman pian joku (Ari Kristian?) saa väsättyä seuraavan taustan!
Ari Kristian
01.06.2013 16:49:08 (muokattu 01.06.2013 16:49:41)
Raaku: Nöyrä kiitos kaikille äänestäneille. Toinenkin sija lämmittää mieltä siinä missä ensimmäinenkin kun edelleisen skaban sijoitus oli jaettu toiseksi viimeinen sija yhdellä pisteellä.

Toivottavasti mahdollisimman pian joku (Ari Kristian?) saa väsättyä seuraavan taustan!

Myöhäinen kiitti myös mun puolesta itse kullekin, varsinkin Aholle mahtavan taustan toimittamisesta! Valitettavasti mulla ei oo resursseja tehdä seuraavaa taustaa. Eli mikäli jollakulla on joku tausta niin laittakaa ihmeessä tulille.

Yritin hieman ettiä netin syövereistä jotain joka saattais sopia tähän hommaan eikä rikkois mitään tekijänoikeuksia, mutta enpä löytänyt.
aho
03.06.2013 11:54:33
Ari Kristian: Myöhäinen kiitti myös mun puolesta itse kullekin, varsinkin Aholle mahtavan taustan toimittamisesta! Valitettavasti mulla ei oo resursseja tehdä seuraavaa taustaa. Eli mikäli jollakulla on joku tausta niin laittakaa ihmeessä tulille.

Yritin hieman ettiä netin syövereistä jotain joka saattais sopia tähän hommaan eikä rikkois mitään tekijänoikeuksia, mutta enpä löytänyt.

Olkaa hyvät vain! Mulla aina jotain tulee, eli vois irrota uudempaakin pikapuoliin vaikka mielelläni annan kunnian jollekin toiselle. Soittakaa sooloskabaan sitä ootellessa!
ei tajuu
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)