Bongowing 17.05.2013 13:45:25 | |
---|
But where the heck is magenta? |
Rotuvaari 17.05.2013 14:11:18 | |
---|
Bongowing: Mikael Granlund on hyvin päässyt sisään MM-kiekkoon. http://www.iltalehti.fi/mmjaakiekko2013/2013051717030508_jc.shtml Hyvä että keskittyvät oleelliseen siellä harjoituksissa. Jutinhan saivat aiemmin keväällä jo MM-makkaraan. Ja tässä meikäläisen teesit illan Ruotsi-Suomi-otteluun: Tänä iltana ei pelata pelejä, joten ei myöskään teesejä. Syödessään tätä vaatimattomaksi muuttunutta ateriaansa hän katseli korppia puun oksalla ja oli kuulevinaan, kuinka lintu röyhtäisi. |
Rattata 17.05.2013 14:21:24 (muokattu 17.05.2013 14:23:46) | |
---|
DJKaaos: Mä olen pitänyt Mertarannasta aina, ja varsinkin hänen jalkapalloselostuksiaan on ollut ikävä. Nyt kuitenkin on alkanut tulemaan korvista pihalle nuo venytykset, jotka hän on keksinyt tähän turnaukseen. Täysin sietämätöntä paskaa. Totalilta katselen kuitenkin loputkin pelit, sillä eihän noita Maikkarin pelikatkojen mainoksia jaksa kukaan. Mitä vittua taas. Ollaan suomalaisia niin kaikesta _pitää_ valittaa. Onneks et asu Buffalossa ja kannata Sabressia, nimittäi Rick Jeanneret venyttää aika railakkaasti noita nimiä maalin tullessa ( http://www.youtube.com/watch?v=Ce4d7bNzssY ). Kyllähän se nyt kuuluu asiaan, pitäiskö olla niin helvetin coolisti siellä kopissa. Itseasiassa kun miettii, niin miten edes kykenisi huutamaan nimeä ilman että sitä venyttää? Mieti nyt, kuulostais ihan saatanan typerältä. |
päänahka 17.05.2013 14:43:39 | |
---|
Rattata: Itseasiassa kun miettii, niin miten edes kykenisi huutamaan nimeä ilman että sitä venyttää? Mieti nyt, kuulostais ihan saatanan typerältä. Tässä nyt puhutaan ilmeisesti kuitenkin sellaisesta ylipitkästä venytyksestä. Mutta ymmärtäähän sen, jos tekee mieli karjua, mutta samalla julistaa jotain nimeä. Toinen vaihtoehto tietysti olisi huutaa nimi nopeasti ja karjua perään vaan "AAAAAAAAAAA!" |
DJKaaos 17.05.2013 14:49:34 | |
---|
Rattata: Mitä vittua taas. Ollaan suomalaisia niin kaikesta _pitää_ valittaa. Enhän mä kaikesta suinkaan valittanut - mainitsen jopa asiasta kirjoituksessani. Lue uudestaan se mun alkuperäinen kirjoitus ja ole viisaampi seuraavalla kerralla. Nostin esille asian, joka on mua alkanut suurissa määrin ärsyttämään turnauksen edetessä, sen kai voi tuoda julki? Ja sillä ei ole mitään tekemistä suomalaisuuden kanssa, jos ihmiset valittavat asioista. Inhimillistä ja ihmismäistä käytöstä kaikkialla maailmassa. Kyllähän se nyt kuuluu asiaan, pitäiskö olla niin helvetin coolisti siellä kopissa. Totesin, että olen pitänyt Mertarannasta aina eikä kyseinen selostaja todellakaan ole ollut viilipyttynä kopissa aikaisemminkaan, joten ei pidä. Itseasiassa kun miettii, niin miten edes kykenisi huutamaan nimeä ilman että sitä venyttää? Mieti nyt, kuulostais ihan saatanan typerältä. Kyseiseltä selostajalta on huutaminen ja hurmio onnistuneet ennenkin. Venyttäminen ja tuo sietämätön ylivenyttäminen on täysin eri asioita. Ja tuo ylivenyttäminen näyttää nyt keväällä 2013 olevan Mertarannan mielestä erittäin hienoa. Tässä kooste parin vuoden takaisesta finaalista, josta ehkä löydät vastauksia siihen, mitä ajan takaa. Oikeastaan esimerkiksi kävisi melkein mikä tahansa Mertarannan selostus ennen tämän kevään kisoja. http://www.youtube.com/watch?v=wqO9DVqLIO0 Minä olen minä. |
Bongowing 17.05.2013 14:52:35 (muokattu 17.05.2013 14:53:27) | |
---|
päänahka: Tässä nyt puhutaan ilmeisesti kuitenkin sellaisesta ylipitkästä venytyksestä. Mutta ymmärtäähän sen, jos tekee mieli karjua, mutta samalla julistaa jotain nimeä. Toinen vaihtoehto tietysti olisi huutaa nimi nopeasti ja karjua perään vaan "AAAAAAAAAAA!" Yks maneerihan on just se ylidramaattinen ja nyttemmin todella väkinäinen Suomen maalin jälkeen tuleva "AIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIA". Mutta joo, on se mertsi ihan symppis, vaikka välillä aika kujalla onkin. But where the heck is magenta? |
Stoalainen 17.05.2013 14:55:42 (muokattu 17.05.2013 14:56:36) | |
---|
Mitalipelit tullee menemään järjestyksessä Suomi, Sveitsi, USA. Ruotti jääkööt nuolemaan näppejään.. e. Firman kisaveikkauksessa topkolmeen jäi vain yksi oikea valinta ko sekä Venäjä että Kanada menivät tippumaan. Too weird to live, too rare to die |
LordWinter 17.05.2013 14:56:39 | |
---|
"Why do people have to work, anyway!? We should just get to sleep as much as we want and eat as much as we want, whenever we want. I wish I'd been born in a zoo as a panda--at least they take good care of you there." |
EikkaKuikka 17.05.2013 14:56:41 | |
---|
Onkos kukaan pääkaupunkiseutulaisista käynyt (Helsingin) keskustassa katsomassa pelejä? Välierä vaatii jo vähän olohuonetta enemmän tunnelmaa, eikä tässä lähellä ole omaan makuun hyviä mestoja. Mitä porukka suosittelisi siinä keskustassa tai sen liepeillä, ainakin tunnetuimpien Elmon ja Sports Academyn lisäksi? yykaakoonee |
Stoalainen 17.05.2013 15:11:11 (muokattu 17.05.2013 15:11:58) | |
---|
Too weird to live, too rare to die |
obiwan 17.05.2013 15:17:50 | |
---|
EikkaKuikka: Onkos kukaan pääkaupunkiseutulaisista käynyt (Helsingin) keskustassa katsomassa pelejä? Välierä vaatii jo vähän olohuonetta enemmän tunnelmaa, eikä tässä lähellä ole omaan makuun hyviä mestoja. Mitä porukka suosittelisi siinä keskustassa tai sen liepeillä, ainakin tunnetuimpien Elmon ja Sports Academyn lisäksi? Töölön Sport Barissa kävin katsomassa pari matsia. Ihan ok meno. Henry Saari oli kännisä siellä, riittänee suosituksiksi. |
sticky fingers 17.05.2013 15:19:46 (muokattu 17.05.2013 15:20:42) | |
---|
EikkaKuikka: Onkos kukaan pääkaupunkiseutulaisista käynyt (Helsingin) keskustassa katsomassa pelejä? Välierä vaatii jo vähän olohuonetta enemmän tunnelmaa, eikä tässä lähellä ole omaan makuun hyviä mestoja. Mitä porukka suosittelisi siinä keskustassa tai sen liepeillä, ainakin tunnetuimpien Elmon ja Sports Academyn lisäksi? Vanhalla YO-talolla on salissa jättiskriini, sohvia, tuoleja, pöytiä jne. Juomat ei oo kovin kalliita muistaakseni ja jotain pientä syötävääkin saa. Mahdollisesti itse suuntaan tonne. + on varmasti täynnä jengiä välierään ja finaaliinkin :) ... |
EikkaKuikka 17.05.2013 16:07:35 | |
---|
sticky fingers: Vanhalla YO-talolla on salissa jättiskriini, sohvia, tuoleja, pöytiä jne. Juomat ei oo kovin kalliita muistaakseni ja jotain pientä syötävääkin saa. Mahdollisesti itse suuntaan tonne. + on varmasti täynnä jengiä välierään ja finaaliinkin :) Juu, tuolla tulikin itseasiassa parin vuoden takainen finaali katseltua, oli kyllä hyvä. En muista että silloin olisi erikoisempaa ruokaa saanut, se olisi tällä kertaa erittäin toivottavaa. Muttajoo, kyllä sitä johonkin aina löytää. yykaakoonee |
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
tuomittu 17.05.2013 16:11:29 | |
---|
EikkaKuikka: Onkos kukaan pääkaupunkiseutulaisista käynyt (Helsingin) keskustassa katsomassa pelejä? Välierä vaatii jo vähän olohuonetta enemmän tunnelmaa, eikä tässä lähellä ole omaan makuun hyviä mestoja. Mitä porukka suosittelisi siinä keskustassa tai sen liepeillä, ainakin tunnetuimpien Elmon ja Sports Academyn lisäksi? Sport Pub Chelseassa oon itse kisoja kattellu. Huonona puolena mainittakoon vessojen vähyys. |
Kapane 17.05.2013 18:37:45 | |
---|
EikkaKuikka: Onkos kukaan pääkaupunkiseutulaisista käynyt (Helsingin) keskustassa katsomassa pelejä? Välierä vaatii jo vähän olohuonetta enemmän tunnelmaa, eikä tässä lähellä ole omaan makuun hyviä mestoja. Mitä porukka suosittelisi siinä keskustassa tai sen liepeillä, ainakin tunnetuimpien Elmon ja Sports Academyn lisäksi? Kalliossa Mascotissa kävin. Minä olin siellä. Se riittää suositukseksi. Monta näyttöö ja jopa kahdessä kerroksessa. Paljon huutavia suomijuntteja, joilta ei kuule kuinka paljon Mertaranta venyttää vokaaleja. Opettele laulamaan: "Kuuulta Mikke", "Konna, Konna, Konna" ja "ei Raantaa rakkaampaa". Jos katsot peliä muistakin syistä, kuin ne, että "Suomi voittoon, niin tulee saletisti pesää", "pääasia, että Suomi voittaa" ja "kalajaa", niin suosittelen jättämään väliin. Jos taas kiinnostaa katsoa, kuinka tuon meidän joukkoeen taso heittelee samoin kuin änärissä vuoroerin pikkuveljen kanssa pelatessa ja nauraa kuinka tämä puulaakijoukkoe pelaa "parasta kiekkoa pitkään aikaan", niin suosittelen jäämään kotiin. Vaikka olet oikeassa, niin pataan siinä vaan tulee. En yhtään ihmettele, että Slovakia pelissäkin jengi jätti vikan erän katsomatta. Aika paskaahan Leijonien peli oli tokassa erässä. Yhen erätauon aikana näyttäydytään Helsingin yöelämässä siinä määrin, että ei osata enää edes syöttää omille. Jos Slovakia ei olisi kompuroinut ekaa erää itse noin pahasti, niin mitalipeleistä ei olisi tarvinnut haaveilla. Huomisesta tulee kumminkin hauska päivä. Ensin hävitään hurreille urheilussa, sitten musiikissa. Ruotsi vie 3-1 (0-1, 1-0, 2-0). Krista on 14 ja viimeinen Pohjoismaista. Ja meikän teesit: - ei tumpeloida - ei mokailla - ei pelleillä http://vimeo.com/46875594#at=0 |
HaloOfFlies 17.05.2013 18:41:04 (muokattu 17.05.2013 18:42:05) | |
---|
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
kyseinen 17.05.2013 18:47:13 | |
---|
obiwan: Töölön Sport Barissa kävin katsomassa pari matsia. Ihan ok meno. Henry Saari oli kännisä siellä, riittänee suosituksiksi. Siinähän tuo pyörii jatkuvasti kyseisessä baarissa. Tai tupakalla ulkopuolella, en mä itse siinä baarissa käy. Jos on rahamiehiä, niin kalaravintoloissa voi olla mukavaa. Jos sellaisesta seeisteisemmästä, porvarillisemmasta tunnelmasta tykkää. En tiedä, onko kaikissa screeniä, ei varmaan. Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
Anonymous-jazz 17.05.2013 20:06:22 (muokattu 17.05.2013 20:06:41) | |
---|
tuomittu: Sport Pub Chelseassa oon itse kisoja kattellu. Huonona puolena mainittakoon vessojen vähyys. Siinä on ihan sanomatalon vieressä se Iltasanomien sponssaama kisakylä, jonne pääsee kyllä ilmaiseksi sisään. Mutta omia alkoholijuomia ei sallita, koska siellä on omat rahastus/kaljateltat erikseen. Pelin näkee jättiscreeniltä. Mutta miinuspuolena on sitten se, että jos ei tule tarpeeksi ajoissa, niin loput jäävät sitten seisomaan aitojen ulkopuolelle aivan kuten myös Pub Chelseassa ovimies sanoo samat "Tää paikka on jo täynnä". "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
KooAa 17.05.2013 20:14:36 | |
---|
It ain't what you do, it's how do you do? Ketoon, peipi, ketoon. Nothing Toulouse. Turbomaha. |