Anonymous-jazz 15.05.2013 02:37:19 | |
---|
aivokuolio: Totta, mutta se mikä erottaa nämä urpot niistä todellisista superäijistä on nimenomaan tuo käyttäytyminen ja kestäminen kovassa paikassa. Ei semmoset herrat ku esim. Yzerman, Selänne tai edes maanmies Datsyuk kilahtele niinku nämä veijarit. Mutta oha sitä reagointia tottakai viihdyttävä katella. Kyllä ja noita edellämainittuja kutsutaankin sen takia herrasmiespelaajiksi. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Stoalainen 15.05.2013 05:11:28 (muokattu 15.05.2013 05:15:19) | |
---|
Finaalissa tulee olemaan Suomi ja Sveitsi, ja Me voitetaan kultaa. Venäjän matka katkeaa ihan just. Suomi tiputtaa välierissä ruottin. Pronssista tappelee jenkit ja kanada, en tiiä kumpi voittaa. Toivon että kanada. Näin se mennee. e. oli kyllä melko hirveää tän päivän peli, en tiiä oliko joukkue säästöliekillä vai johtuko Granlundista. Too weird to live, too rare to die |
sellisti 15.05.2013 08:22:01 | |
---|
Herbaliser: Luulen kyllä että vaikka sieltä olis eiliseen peliin tullut kuka vaan NHL-pelaaja niin sitä olis kuvattu melkein yhtä paljon ku MG:tä. En jaksa uskoa että olisi ollut erikseen "Filppula cam" tai edes "Koivu cam" kentällä seuraamassa... mutta toki harvassa ne NHL-miehet tänä vuonna ovat että sikäli mielenkiinnon ymmärtää. Mietin vaan että missä on esim. Jarkko Immosen hehkutus parilta viime vuodelta... mies voitti niiden 2011 kisojen piste- ja maalipörssin ja oli Suomen ehdottomasti tärkeimpiä pelaajia. Ratkaisi monta peliä, ja teki vielä finaalissa upealla laukauksella elintärkeän 1-1-tasoituksen juuri ennen toisen erän loppua. Jos Ruotsi olisi päässyt päätöserään johtoasemassa, olisi peli voinut saada toisenlaisenkin suunnan. Mutta en muista että niiden kisojen jälkeen olisi läheskään samanlaista hulabaloota ollut tämän miehen ympärillä. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
Jeszse 15.05.2013 08:31:09 | |
---|
sellisti: Mietin vaan että missä on esim. Jarkko Immosen hehkutus parilta viime vuodelta... mies voitti niiden 2011 kisojen piste- ja maalipörssin ja oli Suomen ehdottomasti tärkeimpiä pelaajia. Ratkaisi monta peliä, ja teki vielä finaalissa upealla laukauksella elintärkeän 1-1-tasoituksen juuri ennen toisen erän loppua. Jos Ruotsi olisi päässyt päätöserään johtoasemassa, olisi peli voinut saada toisenlaisenkin suunnan. Mutta en muista että niiden kisojen jälkeen olisi läheskään samanlaista hulabaloota ollut tämän miehen ympärillä. Eihän siinä vaiheessa kukaan enää muistanu mitään muuta ku Granlundin ilmaveivin. |
Hetfield 15.05.2013 08:32:27 | |
---|
sellisti: En jaksa uskoa että olisi ollut erikseen "Filppula cam" tai edes "Koivu cam" kentällä seuraamassa... mutta toki harvassa ne NHL-miehet tänä vuonna ovat että sikäli mielenkiinnon ymmärtää. Noita seurantakameroita on ollut ennenkin, mutta nyt on näemmä ihan oman nimen kera. Kun Korpikoski pelasi tässä turnauksessa ekan matsin, oli hän myös seurannassa Korpikoski-camissa. I quit the band... Now I just play with myself. |
sellisti 15.05.2013 08:43:43 (muokattu 15.05.2013 08:46:19) | |
---|
hmv: No totta kai joku Ilmaveivin muistopäivä on naurettavaa paskaa. Se nyt kuitenkin uppoaa kansaan ja lehdet myy, minkäs sille teet? Kuten sanoin, Granlund ampui itseään jalkaan tekemällä sen maalin, vaikka onhan mahdollista että ilman sitä olisi mestaruus jäänyt voittamatta. Ei se varmaan silloin sen seurauksia ajatellut ollenkaan, ja tuo liike kun on ollut sen trademark jostain 12v lähtien. Nyt se on sitten sitä koko suomalaisen jääkiekkoa seuraavan massankin mielissä. Sen saman massan, joka oli ennen noita kisoja autuaan tietämätön koko pelaajasta ja siitä kuinka helvetin lahjakas tyyppi on kyseessä. Niin no en mä usko että Granlundia se ilmaveivi varsinaisesti harmittaa, olihan se käsittämätön temppu MM-välierässä Venäjää vastaan. Mutta kyllähän miestä vietiin sen jälkeen niin hurjana että väkisin se vaikutti sitten vähän kaikkeen mitä pelillisesti seuraavana vuonna tapahtui. Ehkä se oli hyvä koulu hänellekin, vaikuttaa kuitenkin aika tervepäiseltä pojalta. mua ärsyttää yhtälailla se, että miestä mollataan sen lypsämisen vuoksi, sillä kun itselllään on hyvin vähän vaikutusvaltaa tuon ruljanssin suhteen. Tuo on tietenkin lähtökohtaisesti ikävääa ja typerää. En mä tällä palstalla muista lukeneeni kovin pahaa henkilökohtaista mollaamista, enemmän on tuota ilmiötä minusta kritisoitu. Jo pelkästään se, että me käydään tätä keskustelua on riittävä todiste siitä, että media on pelannut korttinsa oikein. Se rakastaa tällaisia hieman ristiriitaisia "staroja", joita toiset ihailevat ja toiset vähän katsovat kieroon tai ovat kateellisia. Se myy. Piste. Joo, mediahan toimii niin kuin medialle parhaiten sopii. Aina riittää ihmisiä joita ne loputtomat, jääkiekkoon liittymättömätkin jutut kiinnostaa. Mutta vaikka tää keskustelu nyt onkin suuntautunut mediaan, niin ehkä alun perin itse tarkoitin enemmänkin sitä, että kun siellä on kuitenkin ollut joukkue kasassa jo kisojen alusta asti ja pelannut parhaimmillaan tosi hyvin, niin tuntuu vähän hölmöltä että kun yksi mies tulee mukaan niin se saa näin valtavan huomion sitten, ikään kuin media olisi täysin tietämätön siitä että miehellä ei ole kuitenkaan kovin kaksinen kausi takana vaan odotetaan jälleen ihmetekoja. Ottamatta mitään pois Granlundin taidoista. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
sellisti 15.05.2013 08:44:05 | |
---|
Hetfield: Noita seurantakameroita on ollut ennenkin, mutta nyt on näemmä ihan oman nimen kera. Kun Korpikoski pelasi tässä turnauksessa ekan matsin, oli hän myös seurannassa Korpikoski-camissa. Okei, tää meni multa ohi. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
DJKaaos 15.05.2013 09:18:13 | |
---|
DM: Joku vanha parta vois kommentoida, et hehkutettiinko Selännettä 90-luvun alussa yhtälailla kun mies oli NHL:n kuumin nimi. Tai Kurria 80-luvun loppupuoliskolla kun se tuhosi koko liigan yhdessä 99:n kanssa? Hehkutettiin, mutta lähinnä urheilupiireissä. Täytyy muistaa, että jääkiekko, etenkin maajoukkue on nykyään täysin eri asemassa kansan keskuudessa kuin yli 20 vuotta sitten. Jääkiekkomaajoukkueesta on tullut koko kansan hupia, jonka tekemisiä seuraavat niin pikkuskidit kuin mummotkin. Lisäksi näkyvyyttä on medioissa tarjolla nykyään niin paljon enemmän, kun televisiotuotannot ovat paisuneet ja on kaikenmaailman sähköiset mediat jne. Minä olen minä. |
sellisti 15.05.2013 09:19:42 (muokattu 15.05.2013 09:20:30) | |
---|
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
kazaa: Finaalissa tulee olemaan Suomi ja Sveitsi, ja Me voitetaan kultaa. Venäjän matka katkeaa ihan just. Suomi tiputtaa välierissä ruottin. Pronssista tappelee jenkit ja kanada, en tiiä kumpi voittaa. Toivon että kanada. Näin se mennee. e. oli kyllä melko hirveää tän päivän peli, en tiiä oliko joukkue säästöliekillä vai johtuko Granlundista. Jalonen taisi haastattelussa sanoa, että asennevamma oli joukkueella. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
LaMotta 15.05.2013 10:12:28 (muokattu 15.05.2013 10:13:15) | |
---|
Kai se on sitten niin, että Suomen joukkue on pärjännyt materiaali huomioiden yli odotusten vaikkei pelaaminen itsessään vakuuta? MG oli mielestäni hyvä vahvistus. Ei tuossa porukassa noita maalitykkejä liikaa ole. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
sellisti 15.05.2013 11:43:14 | |
---|
danny: Jalonen taisi haastattelussa sanoa, että asennevamma oli joukkueella. Näky kyllä aika selvästi se että tätä matsia ei ollu mikään ehdoton pakko voittaa. Ja kun Latvia olikin yllättävän hyvä, niin siitähän se sitten syntyi. Eiköhän tilanne korjaudu kun seuraavat matsit on kaikki voitettava. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
Scrobble 15.05.2013 14:20:39 | |
---|
kazaa: Finaalissa tulee olemaan Suomi ja Sveitsi, ja Me voitetaan kultaa. Venäjän matka katkeaa ihan just. Suomi tiputtaa välierissä ruottin. Pronssista tappelee jenkit ja kanada, en tiiä kumpi voittaa. Toivon että kanada. Näin se mennee. e. oli kyllä melko hirveää tän päivän peli, en tiiä oliko joukkue säästöliekillä vai johtuko Granlundista. Jaa että Kanada-Ruotsi puolivälierästä menee molemmat jatkoon? En kyllä ihmettelis jos Kummolakisoissa olisi joku kiintiö että isäntämaa pääsee automaattisesti jatkoon. |
Parasite 15.05.2013 14:36:53 | |
---|
Scrobble: Jaa että Kanada-Ruotsi puolivälierästä menee molemmat jatkoon? En kyllä ihmettelis jos Kummolakisoissa olisi joku kiintiö että isäntämaa pääsee automaattisesti jatkoon. Niin ja Ruotsi häviää välierän eikä pääse pronssipeliin? :) "Mies ei voi elää ilman viiksiä." -Kersu |
Scrobble 15.05.2013 15:06:21 | |
---|
Parasite: Niin ja Ruotsi häviää välierän eikä pääse pronssipeliin? :) En ees huomannut :) Erikoisella systeemillä näitä näköjään pelataa. |
Stoalainen 15.05.2013 15:51:57 | |
---|
Oho. Arvasin että mulla oli aukkoja tossa suunnitelmassa. En kehtaa laittaa humalankaan piikkiin. Mut kullasta pelaa Suomi ja Sveitsi, se pätee. Too weird to live, too rare to die |
Voltonator 15.05.2013 16:06:14 | |
---|
|
HaloOfFlies 15.05.2013 17:30:05 (muokattu 15.05.2013 17:34:43) | |
---|
Scrobble: Jaa että Kanada-Ruotsi puolivälierästä menee molemmat jatkoon? En kyllä ihmettelis jos Kummolakisoissa olisi joku kiintiö että isäntämaa pääsee automaattisesti jatkoon. Ja Sveitsi pudottaa välierässä Kanadan ja USA:n? We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Stoalainen 15.05.2013 17:48:11 | |
---|
danny: Ja Sveitsi pudottaa välierässä Kanadan ja USA:n? Heleposti. Too weird to live, too rare to die |
Wradlin 15.05.2013 17:56:08 | |
---|
DM: Joku vanha parta vois kommentoida, et hehkutettiinko Selännettä 90-luvun alussa yhtälailla kun mies oli NHL:n kuumin nimi. Tai Kurria 80-luvun loppupuoliskolla kun se tuhosi koko liigan yhdessä 99:n kanssa? Partani on vielä nuorehko mutta jos silloin olisi ollut nykyisenlainen internet ja "seitsemän uutista yhdestä haastattelusta"-tyyppinen journalismi niin kyllä, hehkutus olisi ollut MG kertaa kolme. |