LaMotta 14.05.2013 22:02:08 | |
---|
slerbis: Videotarkastelussa videotuomari katsoo tilanteen ja antaa oman näkemyksensä, mutta lopullinen päätösvalta on aina päätuomarilla/-tuomareilla riippumatta siitä, mitä puhelimessa sanotaan. Jaa? Tuntuu aika omituiselta, että asiaa uudelleen näkemätön tekee päätöksen kuvanauhaa tarkastavan lauselman nojalla(ko) ja silti voi tehdä päätöksen itsenäisesti? Eihän tuossa ole mitään järkeä. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
päänahka 14.05.2013 22:03:47 | |
---|
LaMotta: Tekeekö sen päätöksen päätuomari vai maalituomari? Videotuomarihan sen päättää. |
slerbis 14.05.2013 22:04:25 | |
---|
LaMotta: Jaa? Tuntuu aika omituiselta, että asiaa uudelleen näkemätön tekee päätöksen kuvanauhaa tarkastavan lauselman nojalla(ko) ja silti voi tehdä päätöksen itsenäisesti? Eihän tuossa ole mitään järkeä. Niinno, pää-/erotuomarin päätösvalta on absoluuttinen ja hänen tuomionsa on pelin aikana lopullinen sääntöjen mukaan. Spekuloida voi sitten jälkikäteen kotona sohvalla ja kabineteissa. Sillä ei ole senhetkisiin tapahtumiin mitään vaikutusta. A tergo in bona nates |
Linnunlaulupuu 14.05.2013 22:05:46 | |
---|
sellisti: Mertaranta vois muuten rajoittaa vähän tuota "sananmukaisesti" -termin käyttöä. Sä sentään saat kuunnella Mertarantaa. Me kuolevaiset ollaan Saukkosen armoilla :( "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
sellisti 14.05.2013 22:07:57 | |
---|
Linnunlaulupuu: Sä sentään saat kuunnella Mertarantaa. Me kuolevaiset ollaan Saukkosen armoilla :( Otan osaa, ei ollut tarkoitus kääntää veistä haavassa. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
Linnunlaulupuu 14.05.2013 22:15:59 | |
---|
sellisti: Otan osaa, ei ollut tarkoitus kääntää veistä haavassa. Toivoisin, että olet jatkossa hienotunteisempi. "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
DM 14.05.2013 22:16:22 (muokattu 14.05.2013 22:17:58) | |
---|
Aika Oviemainen nousu ja veto Pesoselta. :) Muuten aika väsynyttä Leijona-kiekkoa. Latvian maali vois tehdä tästä pelin vielä. Granlund kovasti hehkutteli onneaan pelata maajoukkueessa, mut jotenkin tuo kehonkieli kentällä viestii ajoittain vähän muusta - ehkä väsymyksestä. E: No nyt! If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
hullu_ukko 14.05.2013 22:17:25 | |
---|
Saukkonen kyllä jaksaa hämmentää. Millä meriiteillä se pitää duuninsa vuodesta toiseen, kun ei tuo nyt näytä sujuvan? Oranssi takki ja Timo Jutila eivät riitä perusteluiksi. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
Linnunlaulupuu 14.05.2013 22:17:40 | |
---|
Kari ja Karvattomat puikoissa :D "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
sellisti 14.05.2013 22:18:50 | |
---|
Juupa juu, ei lohkovoitto kiinnosta. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
Linnunlaulupuu 14.05.2013 22:19:32 (muokattu 14.05.2013 22:19:45) | |
---|
sellisti: Juupa juu, ei lohkovoitto kiinnosta. Ja muutenkin - Miksi yrittää jäädyttää peliä, kun ei suomalaiset sitä koskaan osaa? "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
hmv 14.05.2013 22:20:11 (muokattu 14.05.2013 22:26:59) | |
---|
Nonnih hyvä pojat. Tuomarille myös pojot, se oli sitte viimenen mm-matsi tuolle kaverille. E:vittu nuo tuomarit on kujalla! Olematon väärä vaihto ja tasotusjäähy kun darzins vie hietasen mailan jäihin Yks semmonen |
Linnunlaulupuu 14.05.2013 22:26:35 (muokattu 14.05.2013 22:27:25) | |
---|
"Nythän tämä menee tämä homma ihan Joeksi" Mä todella toivon, että Latvia voittaa. "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
sellisti 14.05.2013 22:26:43 | |
---|
*Huutonaurua Hietaselle* "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
LaMotta 14.05.2013 22:28:54 | |
---|
2-2 on oikea tulos. Siinä oli Suomella melkoinen kasa niitä ylivoimia mutta kun ei. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Prophet 14.05.2013 22:31:10 | |
---|
Onko Aurinkokuninkaan "krakassa" englanninlakritsaa? |
LaMotta: 2-2 on oikea tulos. Siinä oli Suomella melkoinen kasa niitä ylivoimia mutta kun ei. Joo, eka erässä tarjottiin jo ratkasua. Ei kelvannut. Onpa melkoista röytöä jatkoajan alkukin... "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
hmv 14.05.2013 22:31:49 | |
---|
Menee rankuille, Raanta imee 2, Aaltonen menee maalin taakse kiekon kans ja Kontiola epäonnistuu myös kadottaen itseluottamuksensa kokonaan. Sitten turpaan jenkeiltä 5-0. Calling it now. Yks semmonen |
Linnunlaulupuu 14.05.2013 22:32:17 | |
---|
Mailat ovat varmaan niin hyvää puuta, kun ei kiekot lavassa pysy millään. "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
hullu_ukko 14.05.2013 22:32:33 | |
---|
Tanska - Ruotsi on muuten 2-1. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |