John Titor 10.05.2013 23:00:25 | |
---|
Oliko tääkin sopupeli? Tais olla A-jazzin ennustus 6-1. Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
Anonymous-jazz 10.05.2013 23:02:40 | |
---|
Wradlin: Eiköhän puheet Suomen pelaajien tason riittävyydestä voida lopettaa tähän. Kisat ovat vielä kesken, että vaikea mennä vielä sanomaan. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Anonymous-jazz 10.05.2013 23:03:09 (muokattu 10.05.2013 23:03:41) | |
---|
John Titor: Oliko tääkin sopupeli? Tais olla A-jazzin ennustus 6-1. Sopupeliä en ennustanut mutta 6-1 uskoin ryssien vievän. Mutta eivät vieneetkään. Kovin oli kuitenkin päätuomarilinja puolueellinen. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
sellisti 10.05.2013 23:03:43 | |
---|
Jazkaa: Pesonen nappas kanssa femman väkivaltasuudesta. Öö..? Ei se mun silmiin edes ehtinyt tehdä mitään ennen kuin tuli nyrkki naamariin. Ei kai nyt tollasesta tönimisestä vitosta saa? Nyt oli niin kun samanarvoset rikkeet, toinen vaan täräytti päin näköä, toinen ei. Menikö ihan oikein? "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
Anonymous-jazz 10.05.2013 23:04:30 | |
---|
hmv: Tuo nyt ei ollu tarpeellista. Ei oo tullut A-jazzilta näitä juttuja enää, niin ei tarvi vittuillakaan. Vittuilusta tulee kato monille hyvä mieli ja varsinkin kun vähän känniä päällä, joka yllyttää egoa siihen. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
LaMotta 10.05.2013 23:04:39 | |
---|
sellisti: Öö..? Ei se mun silmiin edes ehtinyt tehdä mitään ennen kuin tuli nyrkki naamariin. Ei kai nyt tollasesta tönimisestä vitosta saa? Nyt oli niin kun samanarvoset rikkeet, toinen vaan täräytti päin näköä, toinen ei. Menikö ihan oikein? Löi se. Ilja löi kovempaa. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Secreterial 10.05.2013 23:04:56 | |
---|
sellisti: Öö..? Ei se mun silmiin edes ehtinyt tehdä mitään ennen kuin tuli nyrkki naamariin. Ei kai nyt tollasesta tönimisestä vitosta saa? Nyt oli niin kun samanarvoset rikkeet, toinen vaan täräytti päin näköä, toinen ei. Menikö ihan oikein? No tökkäshän se Kovalchuckia pikkusen siinä - se riittää, että osallistuu tappelemiseen, vaikka turpaan saiski :) "I never bluff" - Cordell Walker |
sellisti 10.05.2013 23:05:31 | |
---|
Wradlin: Eiköhän puheet Suomen pelaajien tason riittävyydestä voida lopettaa tähän. No jaa, kyllähän tuolla muutkin ketjut sais alkaa tehdä maaleja. Mut riittäähän se näköjään näinkin että yks kenttä tekee maalit ja muut hoitaa muuten vaan tonttinsa kunnialla. Vähän vaan epäilen että kun isot pelit alkaa niin onnistumisia kaipailtais vähän laajemmallakin rintamalla. Mut ehkä se siitä vielä. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
Jazkaa 10.05.2013 23:05:41 | |
---|
sellisti: Öö..? Ei se mun silmiin edes ehtinyt tehdä mitään ennen kuin tuli nyrkki naamariin. Ei kai nyt tollasesta tönimisestä vitosta saa? Nyt oli niin kun samanarvoset rikkeet, toinen vaan täräytti päin näköä, toinen ei. Menikö ihan oikein? Pöytäkirjassa on vielä oikein 5+20. Tais lähtee vähän lapasesta siinäkin tuomareilla. 2min estämisestä tai väkivaltasuudesta olis ollu korkeintaan kohillaan. Useimmilta naisilta saa
kaksi kertaa. Ensin saa
vongata ja sitten saa
jäädä ilman. |
sellisti 10.05.2013 23:06:18 | |
---|
Secreterial: No tökkäshän se Kovalchuckia pikkusen siinä - se riittää, että osallistuu tappelemiseen, vaikka turpaan saiski :) No joo, mutta 5 + 20?? Kun ei ehtinyt edes tehdä mitään? Olis nyt sitten kakkosen istunut, mutta tuo tuntui aika kohtuuttomalta. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
Landstr 10.05.2013 23:06:59 | |
---|
Tuon tuomaripelin kanssa ei voi edes ihmetellä sitä Pesosen suihkutuomiota. www.myspace.com/groovinghorseband |
LaMotta 10.05.2013 23:07:20 | |
---|
sellisti: No jaa, kyllähän tuolla muutkin ketjut sais alkaa tehdä maaleja. En minä tämän pelin perusteella Suomea vieläkään kuuden sakkiin uskaltaisi arvailla. Venäjä ei joukkueena näyttänyt 2 eka erässä kovin ihmeelliseltä. Viimeisessä erässä alkoivat kauhomaan tosissaan, ja niin pelattiinkin sitten yhtä maalia. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Anonymous-jazz 10.05.2013 23:07:29 (muokattu 10.05.2013 23:07:38) | |
---|
LordWinter: Hienosti meni veikkaus nappiin, taas. Suomen ainoan maalintekijäksi veikkasin Kontiolaa, että sillein. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
LaMotta: En minä tämän pelin perusteella Suomea vieläkään kuuden sakkiin uskaltaisi arvailla. Venäjä ei joukkueena näyttänyt 2 eka erässä kovin ihmeelliseltä. Viimeisessä erässä alkoivat kauhomaan tosissaan, ja niin pelattiinkin sitten yhtä maalia. Turnaus on vielä kesken ja vaikea mitään mennä ennustelemaan. Kanada taitaa kuitenkin pelata itsensä 3 parhaan joukkoon ja kyllä Suomikin tämän pelin perusteella ihan myös sinne kolmen sakkiin pitäisi yltää. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Secreterial 10.05.2013 23:08:35 (muokattu 10.05.2013 23:09:36) | |
---|
sellisti: No joo, mutta 5 + 20?? Kun ei ehtinyt edes tehdä mitään? Olis nyt sitten kakkosen istunut, mutta tuo tuntui aika kohtuuttomalta. Tulkittiin "tappelemiseksi", jolloin kai 5+20 on normi käytäntö MM-peleissä? Mutta Kovalchuckille tuosta olisi pitänyt antaa se jäähy, tai ainakin kovempi, kun tarjoili ensin poikittaista. "I never bluff" - Cordell Walker |
sellisti 10.05.2013 23:10:10 | |
---|
Secreterial: Tulkittiin "tappelemiseksi", jolloin kai 5+20 on normi käytäntö MM-peleissä? Hienosti tulkittu sitten. Kyllä tuolla aika monta rumempaa pikkukakkostakin jäi viheltämättä. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
LaMotta 10.05.2013 23:11:20 (muokattu 10.05.2013 23:12:29) | |
---|
sellisti: Hienosti tulkittu sitten. Kyllä tuolla aika monta rumempaa pikkukakkostakin jäi viheltämättä. Kyllähän se Iljan mailan käyttö oli jo aiemmin aika törkeää. Siinä yhdessä koosteessa näkyi kun se huitaisi Suomen vaihtoaitioonkin päin. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Secreterial 10.05.2013 23:11:34 | |
---|
sellisti: Hienosti tulkittu sitten. Kyllä tuolla aika monta rumempaa pikkukakkostakin jäi viheltämättä. No Pesosen jäähy ei tuolla tuomarilinjalla ollut varsinainen yllätys kuitenkaan... "I never bluff" - Cordell Walker |
sellisti 10.05.2013 23:13:22 | |
---|
Secreterial: No Pesosen jäähy ei tuolla tuomarilinjalla ollut varsinainen yllätys kuitenkaan... No eipä kyllä. Hienosti kyllä kuumeni Iljushka. :) "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
Tuomoo 10.05.2013 23:17:23 (muokattu 10.05.2013 23:19:23) | |
---|
LaMotta: Kyllähän se Iljan mailan käyttö oli jo aiemmin aika törkeää. Siinä yhdessä koosteessa näkyi kun se huitaisi Suomen vaihtoaitioonkin päin. Aika reilusti se sai sillä mailalla huitoa muutenkin, ei oikein tuomarit tuntuneet välittävän. Naurahdin oikein siinä koosteessa, kun Kovalt_uk huitoi aitioon päin. Näkeeköhän mistään noita pelaajien jääminuutteja? Tuntuu nimittäin siltä, että Raduloville tuli melkoisen kovia lukemia, aivan kuin mies ei olisi missään vaiheessa vaihdossa käynytkään, kun aina vain se oli jäällä huitomassa. e: Raanta kyllä osoitti paikkansa viimeistään tässä pelissä. Etenkin kolmannessa erässä laukauksia sateli ihan olan takaa, ja hyvin mies piti paikat puhtaina. Tiedän vain vähän liikaa asioita. Ei muuta. - Anonymous-jazz. |