HaloOfFlies 09.05.2013 10:11:52 (muokattu 09.05.2013 10:45:18) | |
---|
Bongowing: Vähän vaikutti siltä, että se taklaus sai Raannan keskittymisen hieman herpaantumaan läpi pelin. Olihan se raju tälli ja tais siinä ottaa lukuakin hetken. Maalivahdeille outo tilanne varmasti. Eipä noista maaleista silti voi Raantaa syyttää ku korkeintaan yhden kohdalla. Jahans, Sedinit tulee kisoihin. Paitsi, ettei se ollut mikään taklaus vaan törmäys, sillä Melart tönäisi Carterin päin Raantaa. Olisi Carter tietysti voinut välttääkin yhteentörmäyksen. Tuo tälli kuitenkin käänsi pelin kulun. Kakkosketju alkoi nyt toimia ja Haataja pelasi turnauksen tähän asti parhaan pelinsä. Syötti Salmisen läpiajoon ja järjesteli myös Koskirannalle yhden tekopaikan. Pitäisin tämän koostumuksen jatkossa yhdessä ja siirtäisin Korpikosken kolmoseen Viitaluoman ja Savinaisen rinnalle. Minnesota ja Detroit on nyt molemmat yhden voiton päässä putoamisesta. Kohta selviää tuleeko kisoihin Koivu vai Filppula, vai tuleeko kumpikaan. Toisaalta Toronton tippuminen ja Komarovin vapautuminen voisi tuoda tuohon sakkiin kaivattua aggressiivisuutta. Eiköhän se pian selviä, kuka sieltä tulee Leijonien avuksi. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
sellisti 09.05.2013 10:16:09 | |
---|
danny: Paitsi, ettei se ollut mikään taklaus vaan törmäys, sillä Melart tönäisi Carterin päin Raantaa. Olisi Carter tietysti voinut välttääkin yhteentörmäyksen. Samaa katsoin, että ei se nyt ihan kaukaa vauhtia ottaen hakenut kolaria mutta ei kyllä juuri välittänyt väistääkään kun sopivasti tuupattiin siihen suuntaan. Luulisi kuitenkin että Carter ymmärsi että jäähy - ja turpasauna - tuosta tulee joka tapauksessa. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
Anonymous-jazz 09.05.2013 10:44:59 | |
---|
eino mutku: annetaan Ortiolle yksi kova peli vielä ja sitten molemmille "iisimmät" matsit. Sen jälkeen katsotaan mikä on tilanne Ortio imuroi Suomen ulos kisoista. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
sticky fingers 09.05.2013 10:46:08 | |
---|
Anonymous-jazz: Ortio imuroi Suomen ulos kisoista. Mikä sulla on sitä miestä vastaan? Onko se liskomies ja nwo:n kätyri? ... |
Anonymous-jazz: Ortio imuroi Suomen ulos kisoista. Pikemminkin pakit ja hyökkäyksen maalikato. Don't ask me about Grim Fandango. |
Wradlin 09.05.2013 11:40:58 | |
---|
Ortiosta tulee vielä ykkösveska. Joskus nämä kääntyy vähän hassusti. |
Burn 09.05.2013 11:56:34 | |
---|
Wradlin: Ortiosta tulee vielä ykkösveska. Joskus nämä kääntyy vähän hassusti. Ei sillä pomputtamisella, mitä Ortio on harrastanut jo EHT:stä lähtien. |
nappero 09.05.2013 13:06:02 (muokattu 09.05.2013 13:06:18) | |
---|
Burn: Ei sillä pomputtamisella, mitä Ortio on harrastanut jo EHT:stä lähtien. Jep, tosi epävarman olosta oli siinä matsissa, oliko nyt Slovakiaa vastaan. |
sellisti 09.05.2013 13:36:46 | |
---|
nappero: Jep, tosi epävarman olosta oli siinä matsissa, oliko nyt Slovakiaa vastaan. Siinä matsissa Raanta torju nollapelin, mutta Saksa-peli oli Ortiolta kieltämättä epävarman oloista. Tosin, kuten aiemmin todettu, yhtään sen pelin maaleista ei voi laittaa Ortion piikkiin. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
AP 09.05.2013 16:23:16 | |
---|
sellisti: Siinä matsissa Raanta torju nollapelin, mutta Saksa-peli oli Ortiolta kieltämättä epävarman oloista. Tosin, kuten aiemmin todettu, yhtään sen pelin maaleista ei voi laittaa Ortion piikkiin. Ei. Eikä kyllä eilisistä Raannan piikkiin. Mutta siinä ehkä näkyi se, että kaveri ei suinkaan ole vielä mikään alati viilipytty Jamo Myllys, vaan nuori kundi jonka kokemus kotimaisesta pääsarjastakin on aika vähäinen: joukkueen liidon mukana pelasi hyvin, mutta nyt virkavuosien puute voi alkaa näkyä. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
HaloOfFlies 09.05.2013 17:05:37 | |
---|
Raanta jatkaa maalilla Venäjä-ottelussa. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
HaloOfFlies 09.05.2013 17:28:41 (muokattu 09.05.2013 17:29:34) | |
---|
Ranska - Venäjä 2-1 kahden erän jälkeen. Venäjä tuli peliin täysin puolivaloilla, mutta Ranska on pakottanut venäläiset pelaamaan. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
sellisti 09.05.2013 17:39:12 | |
---|
AP: Ei. Eikä kyllä eilisistä Raannan piikkiin. Mutta siinä ehkä näkyi se, että kaveri ei suinkaan ole vielä mikään alati viilipytty Jamo Myllys, vaan nuori kundi jonka kokemus kotimaisesta pääsarjastakin on aika vähäinen: joukkueen liidon mukana pelasi hyvin, mutta nyt virkavuosien puute voi alkaa näkyä. Totta. On helppo olla voittava maalivahti muutenkin tulikuumassa joukkueessa, mutta kokemattoman maajoukkueen kokemattomana maalivahtina voi ollakin aika erilaiset lähtökohdat, jos pitäisi vaikeillakin hetkillä olla se joka pitää joukkuetta pystyssä. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
HaloOfFlies 09.05.2013 18:02:55 (muokattu 09.05.2013 18:11:52) | |
---|
Huhhuh mitä pommia Ranska on värkkäämässä. 2-1 edelleen ja peliä on 5 minuuttia jäljellä. Ranska kesti loppuun saakka ja vei 2-1-voiton maailmanmestareista! We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
sellisti 09.05.2013 18:13:00 | |
---|
danny: Ranska kesti loppuun saakka ja vei 2-1-voiton maailmanmestareista! Ihan vitun mahtavaa!! Paitsi että sieltä tulee nyt Suomea vastaan niin perseeseen ammuttu karhu että ihan hirvittää. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
janezki_ 09.05.2013 18:14:14 | |
---|
danny: Ranska kesti loppuun saakka ja vei 2-1-voiton maailmanmestareista! Hehee, hienoa Ranska! Mie oon vaan basisti... |
Wradlin 09.05.2013 18:15:13 | |
---|
danny: Paitsi, ettei se ollut mikään taklaus vaan törmäys, sillä Melart tönäisi Carterin päin Raantaa. Olisi Carter tietysti voinut välttääkin yhteentörmäyksen. Tuo tälli kuitenkin käänsi pelin kulun. Vaikka Melart antoikin vauhtia, niin Carterilla oli kyllä aikaa reagoida ja väistää Raanta. Sen sijaan nosti yläkropan taklausasentoon, ei hiljentänyt ja taklasi melkeinpä päähän. Täysin tahallinen temppu ja Yhdysvaltojen kannalta hyvä sellainen. Mutta kyllä se ihan taklaus oli, ei siitä voi olla toista mieltä. Ranskalta melkoinen temppu, en kyllä odottanut tuollaista. |
HaloOfFlies 09.05.2013 18:20:43 | |
---|
Tässä nyt viimeistään oli osoitus siitä, ettei näissä kisoissa voiteta yhtään peliä takki auki. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
sellisti 09.05.2013 18:29:35 | |
---|
danny: Tässä nyt viimeistään oli osoitus siitä, ettei näissä kisoissa voiteta yhtään peliä takki auki. Eikä toisaalta yllätä, että se on juuri Venäjä jolla käy näin katastrofaalinen asennevamma. Niin hyvä kuin joukkue parhaimmillaan on, on huippumaista juuri sillä eniten taipumuksia näin järkyttävään ailahteluun. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
Herrah 09.05.2013 18:30:30 | |
---|
Kattelin tota Venäjä - Ranska-peliä ja kyllä oli punakoneen pakisto todella hitaalla jalalla liikkeellä. Patonkihyökkäys pääs jatkuvasti karkuun miesvartioinnista ja Ranskalla oli ihan yhtä hyvät maalipaikat. Olis voinu päättyä vaikka 4-1, tietty Radulovilla oli koko pelissä yhteensä varmaan 4 tyhjää börsää odottamassa. |