Aihe: Stratovarius
1 2 3 4 530 31 32 33 3436 37 38 39 40
joku muu sikko
23.02.2013 15:17:34 (muokattu 24.02.2013 09:22:42)
P-man: Stratovarius se vaan porskuttaa vuodesta toiseen ja se tuntuu joitakin ärsyttävän.

20 vuotta on Suomimetallia Stratojen toimesta viety maailmalle. Hieman kunnioitusta kyseiselle bändille! Ei mulla muuta..

Onko tää bändi joku vitun joutsenlipputuote jota pitäisi kumartaa niinkuin suomalaista vientiteollisuutta? Nokia, sauna ja sisu, koivunlehti. :D
Minua ei ainakaan kiinnosta vaikka Stratovarius olisi Papua-Uusi-Guineasta, jos se on munatonta radiohevipoppia niin se on. Ja minun mielestä se on.
Eikä bändistä sitä paitsi ole ollut suomalaista kuin 3/5 menestyksensä päivänä.
Sen verran pitää lieventää että tuolla Nemesis lätyllä on kyllä rankempaakin menoa ja tähtihetkiä. Kunnes tuollaiset Fantasyn tapaiset euroviisupiisit taas pilaavat tapetit ja tunnelman...
P-man
23.02.2013 23:03:05
Boltsa: Onko joku jo ehtinyt uutta levyä kuunnella? Itse kuvittelin, että tuun töistä ja levy on postilaatikkossa, olut käteen ja kuuntelemaan mutta perkeleen Itellla päätti että saan sen vasta maanantaina. Spotifystä löytyy muutama biisi uudelta, mutta ei koko levyä. Tosin, nämäkin biisit toimii kyllä omaan makuun hyvin, mutta kokonaisuudesta toki ei saa kuvaa.

On kuunneltu ja moneenkertaan. Visions-albumin jälkeen tulleista tää Nemesis on ylivoimaisesti paras!
Helvetin hyvät soundit ja varsinkin kitaroissa. Biisit on todella onnistuneita ja yhtään täytebiisiä ei levyltä löydy.
Soitto kulkee ja Matiaksen kitarointia ei voi ku ihailla, loistavaa duunia on jätkät taas tehnyt.
Ei muuta ku kevään Suomen keikkoja odottelemaan.
Miikss
24.02.2013 19:43:22
Rockilta kuulu ensisoitossa noita biisejä tosiaan tunnin välein pari päivää sitten ja kylläpä oli mitäänsanomatonta pöhinää kaikki ne n. 5 biisiä jotka kuulin. Nyt pistin sitte Elements, Pt. 1 soimaan ihan vaan verratakseni, että onko tosiaan aika kullannut muistot ja Strato on aina ollut noin paskaa. Kyllä tuo kyseinen lätty ainakin on edelleen ihan helvetin kova, että on siellä jonkunlaista inflaatiota tapahtunut sävellysten tasossa omiin mieltymyksiini verrattaessa.
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
MegaMan
24.02.2013 20:32:28
Stratojen uus musa on aika väritöntä, hajutonta ja mautonta perus "kattokaas ku nämä pojat on teknisesti maailman parhaimmistoa"-osastoa vailla sitä jotakin mitä joskus niiden musassa vielä oli. Periaatteessa kaikki palikat on kohdillaan, mutta silti se ei mua perseelleen lennätä, ei lähellekkään. Sääli, että siinä missä Stratovarius oli ennen suunnannäyttäjä, on se nyt vain pelkkä massaan sekoittuva porukka hevimuusikoita vailla mitään särmää.
Minä juon kossua!!!
joku muu sikko
24.02.2013 22:35:45
Se on tuo power metalli kai aika loppuun kaluttu juttu jo nykyään.
Fantasmic
26.02.2013 19:43:09
Nyt voi kerrankin sentään sanoa että onneksi biisien tekoon on otettu mukaan "uutta verta".
kid ego
28.02.2013 01:49:58
Ostin levyn ihan sketsillä, kun Unbreakable kuulosti radiosta yllättävän hyvältä. Koko levykin on hyvä! Erinomaisesti toimi punttiksella napeissa.
"Oon Jari, kun se on Atte." - Linda
Deathrace King
28.02.2013 12:42:33

Todellakin kova levy. Paras sitten Infiniten! Kauanhan siinä menikin Tolkin lähdön jälkeen, että saatiin kunnon kamaa ja toimiva levykokonaisuus, mutta nyt kelpaa bändin hymyillä ja lähteä kiertelemään Eurooppaa.
DYNAMITE plays faster and harder SCORPIONS. Keikkamyynti: toni.huhtiniemi@gmail.com
Juuleppi
28.02.2013 19:43:10
Spotifystä kuunnellu tuota promo versionia ja kuulostaapa helvetin hyvältä. Huomenna lunastamaan omaksi!
M.A.C.H.O. #19 "Don't disturb my friend, he's dead tired."
The Rikza
28.02.2013 20:41:27
Kaupassa katselin että kannessa näkyy mystinen keikkapaikka "Lathi, Finland"
F.K.A. Mallaslahti
StJerky
04.03.2013 16:18:30 (muokattu 04.03.2013 16:19:10)
The Rikza: Kaupassa katselin että kannessa näkyy mystinen keikkapaikka "Lathi, Finland"

Jethro tullilla taas "Lahit, Finland".

http://www.j-tull.com/tourdates/index.html
Gritsen
04.03.2013 20:30:11
Rival Sons kävi keikalla Tampereen legendaarisessa Pokkahivessä.
Gaines
05.03.2013 07:18:12
Eilen sain hyppysiin ja kyllähän tämä maistuu. Minusta on ihan h-vetin hienoa, että homma ei ole jäsähtänyt paikoilleen vaan ukkelit ovat hakeneet rohkeasti uusia soundeja. Ei mitään raakan dramaattista, mutta juuri sopivasti. Uusi rumpalikin soittaa niinkuin olisi vetänyt bändissä aina. Synahommat kuulostavat erilaisilta kuin ennen ja kyllä Johansson vetelee edelleenkin paikoin kuin riivattu menemään. Samoin kitarajutut ovat jotenkin enempi kohdillaan kuin ennen ja Kupiainen on saanut omaa juttuansa paremmin esille. Ja lopuksi, mun mielestä Kotipelto laulaa paremmin kuin aikoihin, ei yritä yhtään enempää mihin kykenee. Porra hoitelee tonttinsa mallikkaasti. Kehua pitää kun on aihetta, nyt on niin että vanhakin ihan innostuu!
Sydän lyö ja parta kasvaa!
Sacrificed son
07.03.2013 15:20:38
Gritsen: Rival Sons kävi keikalla Tampereen legendaarisessa Pokkahivessä.

Kun taas Faith No More on soittanut aikoinaan New Miroc Festival-nimisessä tapahtumassa.

Anteeksi offtopic.
deathvalley
09.03.2013 23:56:22
Regalis Apertura
10.03.2013 10:17:06
Juutuupista löytyy ainakin 4 uutta biisiä Tavastian keikalta.
Tuossa ainakin Stand My Ground:
http://www.youtube.com/watch?v=AZxR2hPtIJM
Kontiak
10.03.2013 22:36:35
Regalis Apertura: Juutuupista löytyy ainakin 4 uutta biisiä Tavastian keikalta.
Tuossa ainakin Stand My Ground:
http://www.youtube.com/watch?v=AZxR2hPtIJM

Uusi stratoilu kuuluu selkeästi omaan genreensä: tankeroheviä!!!!
"If you dig it, you must learn it." http://www.truthinshredding.com
Metall1n JuudaS
11.03.2013 19:41:06
Hyvä suomalainen hevibändi.
Uusi levy on kyllä bändin paras.
"Long Live Rock 'N' Roll", Rainbow
Torniojaws
13.05.2013 19:43:14

Oikein reipas rieska sieltä putkahti tosiaan, tässä popittanut jo hyvän aikaa ja vielä kestää biisit. Ei siinä tukutukulampaita -meiningissäkään vikaa ole, kunhan biisi toimii.
Vortech Industrial Death Metal, uusi levy ulkona!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)