riimu 08.05.2013 22:49:41 | |
---|
LaMotta: Teemu tuskin on enää maajoukkueen käytössä. Ihme ylipäätään, että tuon ikäinen kaveri vielä pelaa NHLssä. Veikkaan että Teemu pelaa vielä vuonna 2030 ja on joukkueen liideri. Don't ask me about Grim Fandango. |
sellisti 08.05.2013 22:51:48 (muokattu 08.05.2013 22:52:20) | |
---|
LaMotta: Teemu tuskin on enää maajoukkueen käytössä. Ihme ylipäätään, että tuon ikäinen kaveri vielä pelaa NHLssä. Eipä Teemu sitä mahdollisuutta pois ole sulkenut, ainakaan vielä... jos kroppa kestää ja peli vielä yhtään sujuu, niin vois kuvitella että olympiakisat kiinnostaisivat Selännettäkin. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
sticky fingers 08.05.2013 22:53:27 | |
---|
sellisti: Eipä se sitä mahdollisuutta pois ole sulkenut, ainakaan vielä... jos kroppa kestää ja peli vielä yhtään sujuu, niin vois kuvitella että olympiakisat kiinnostaisivat Selännettäkin. Hyökkäyssuunnassa vasemmalle B-pisteelle pönöttämään ja mailaetäisyydelle tulevat kiekot haltuun ja sitä kautta takaylämummoon. Vaikka vaan yv:lle. Kelpaa vähän raihnaisempanakin Teemu Suomen joukkueeseen. ... |
sellisti 08.05.2013 22:55:49 | |
---|
sticky fingers: Hyökkäyssuunnassa vasemmalle B-pisteelle pönöttämään ja mailaetäisyydelle tulevat kiekot haltuun ja sitä kautta takaylämummoon. Vaikka vaan yv:lle. Kelpaa vähän raihnaisempanakin Teemu Suomen joukkueeseen. Ainakin tähän joukkueeseen kelpaisi heittämällä. En tosin tiedä mihin ketjuun sopisi... :D "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
Wradlin 08.05.2013 22:56:42 | |
---|
LaMotta: Teemu tuskin on enää maajoukkueen käytössä. Ihme ylipäätään, että tuon ikäinen kaveri vielä pelaa NHLssä. Jos ja kun änäriura jatkuu niin kyllä se Sotshiin tulee. |
sticky fingers 08.05.2013 22:59:24 | |
---|
sellisti: Ainakin tähän joukkueeseen kelpaisi heittämällä. En tosin tiedä mihin ketjuun sopisi... :D Vois hyvin olla 13. hyökkääjä ja pelata vaan sitä yv:tä vaikkapa. ... |
Wradlin 08.05.2013 23:01:20 | |
---|
sticky fingers: Vois hyvin olla 13. hyökkääjä ja pelata vaan sitä yv:tä vaikkapa. Mutta miksi ihmeessä kun pystyy paljon kovempaankin rooliin? |
LaMotta 08.05.2013 23:01:36 (muokattu 08.05.2013 23:03:40) | |
---|
MM-kisat pelataan saatavissa olevilla ukoilla. On siellä NHLssä aikamoinen läjä kovia ruotsalaisiakin. Sitten tulee mieleen eräät olympialaiset tai MM-kisat ja Venäjän Dreamteam, jonka piti olla paperilla aivan ylivoimainen. Taisi käydä lopulta niin, että karsivat a-sarjassa säilymisestä. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
sellisti 08.05.2013 23:03:41 | |
---|
Wradlin: Mutta miksi ihmeessä kun pystyy paljon kovempaankin rooliin? Se on totta että taitojen puolesta Selänteen ei ole änärissäkään tarvinnut vielä tyytyä pelkän yv-pelaajan rooliin, mutta sopisko Teemu mihinkään ketjuun näissä kisoissa? "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
riimu 08.05.2013 23:05:32 | |
---|
sellisti: Se on totta että taitojen puolesta Selänteen ei ole änärissäkään tarvinnut vielä tyytyä pelkän yv-pelaajan rooliin, mutta sopisko Teemu mihinkään ketjuun näissä kisoissa? Ei. Pelkästään pelitapa on niin erilainen ja kavereilla ei oo yksinkertaisesti käsiä tuolle pelaajalle. Don't ask me about Grim Fandango. |
LaMotta: MM-kisat pelataan saatavissa olevilla ukoilla. Ja niinpä voimasuhteet voi heitellä yllättävästikin. Ei näistä kisoista pitäis liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä tehdä esim. Suomen potentiaalista vaikka Sotshissa. Sitten tulee mieleen eräät olympialaiset tai MM-kisat ja Venäjän Dreamteam, jonka piti olla paperilla aivan ylivoimainen. Taisi käydä lopulta niin, että karsivat a-sarjassa säilymisestä. Joo, oliko vielä jopa Venäjän kotikisat..? Se oli kyllä omalla tavallaan piristävä osoitus siitä että ne pelit pitää kuitenkin myös pelata, ei voi jakaa sijoituksia pelkän rosterin perusteella. riimu: Ei. Pelkästään pelitapa on niin erilainen ja kavereilla ei oo yksinkertaisesti käsiä tuolle pelaajalle. Niin, tätä ajelin vähän takaa. :) "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
sticky fingers 08.05.2013 23:07:42 | |
---|
Wradlin: Mutta miksi ihmeessä kun pystyy paljon kovempaankin rooliin? Joo siis vois olla isompikin rooli mutta 13. hyökkääjän roolissakin olisi apua jos ei jalat enää pelaaviin kentällisiin riitä siinä vaiheessa. Nyt riittää kyllä siihenkin. ... |
sellisti 08.05.2013 23:10:30 | |
---|
Toivon kyllä todella että Sveitsi etenee mitalipeleihin. Olis aivan helkkarin hienoa saada neljän joukkoon uusi maa. Ei pitäis olla edes mikään mahdottomuus. Puolivälierässä vastaan tulis tod. näk. Tshekki, joka on jo kerran voitettu. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
LaMotta 08.05.2013 23:10:44 | |
---|
sellisti: Joo, oliko vielä jopa Venäjän kotikisat..? Se oli kyllä omalla tavallaan piristävä osoitus siitä että ne pelit pitää kuitenkin myös pelata, ei voi jakaa sijoituksia pelkän rosterin perusteella. Vuonna 2000 Pietarissa. Suurin odotuksin kisoihin lähtenyt Venäjä koki kaikkien aikojen pohjanoteerauksen jääden sijalle 11. http://fi.wikipedia.org/wiki/J%C3%A … kon_maailmanmestaruuskilpailut_2000 (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Hetfield 09.05.2013 01:06:26 | |
---|
sellisti: Toivon kyllä todella että Sveitsi etenee mitalipeleihin. Olis aivan helkkarin hienoa saada neljän joukkoon uusi maa. Ei pitäis olla edes mikään mahdottomuus. Puolivälierässä vastaan tulis tod. näk. Tshekki, joka on jo kerran voitettu. Kyl kyl. Oikeastaan ainut arvoitus tässä kohtaa on, että kuinka hyvin Sveitsi tuon hienon tason pystyy pitämään. Suomelta taas aika perussettiä, niistä vähistä hyvistä maalipaikoista vaan pitäisi rokottaa, kuten vaikkapa USA nyt teki. Noh, ei edes vituta älyttömästi. Saas nähdä miten käy itänaapuria vastaan... Äkkiseltään arvioituna turpiin tulee, mutta katotaan nyt se peli ensin. I quit the band... Now I just play with myself. |
Prophet 09.05.2013 01:19:56 | |
---|
|
Tuomoo 09.05.2013 01:27:28 | |
---|
Veikkaan, että Jalonen laittaa villinä korttina Ortion maalille Venäjää vastaan. Raannan harteilla oli tässä ottelussa melkoiset paineet, ja loppulaskussa maalivahtityöskentelykään ei ollut lähelläkään sitä, kuin se Raannan aiemmassa pelissä oli. Toisaalta, ei koko joukkue muutenkaan kovin häävisti pelannut. Ensimmäiset kymmenen minuuttia menivät mukavasti, ja sen jälkeen näytti jatkuvasti olevan vaikeuksia pysyä USA:n tahdissa mukana. Ja ärsytti todeta myös se, että peliä ei saada rakentamalla siirrettyä hyökkäysalueelle ollenkaan, tilanteita syntyi tässäkin pelissä käytännössä ainoastaan siten, että joku pääsi karkaamaan. Tiedän vain vähän liikaa asioita. Ei muuta. - Anonymous-jazz. |
Bongowing 09.05.2013 01:42:51 | |
---|
Vähän vaikutti siltä, että se taklaus sai Raannan keskittymisen hieman herpaantumaan läpi pelin. Olihan se raju tälli ja tais siinä ottaa lukuakin hetken. Maalivahdeille outo tilanne varmasti. Eipä noista maaleista silti voi Raantaa syyttää ku korkeintaan yhden kohdalla. Jahans, Sedinit tulee kisoihin. But where the heck is magenta? |
eino mutku 09.05.2013 08:49:17 | |
---|
Enpä ihmettelisi yhtään vaikka koko alkusarja mentäisiin maalivahtien osalta vuorotahtiin. Kumpikaan ei ole loistanut eikä mokannut, joten annetaan Ortiolle yksi kova peli vielä ja sitten molemmille "iisimmät" matsit. Sen jälkeen katsotaan mikä on tilanne ja vimeisen/viimeiset pelaa sitten sen hetken kuumempi veskari. Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään! |
sellisti 09.05.2013 10:07:34 | |
---|
Bongowing: Vähän vaikutti siltä, että se taklaus sai Raannan keskittymisen hieman herpaantumaan läpi pelin. Niin, ettei tää vaan olis ollut tarkoituskin. Ei aiheuttaa loukkaantumista vaan pistää hieman vaan pakkaa sekaisin maalivahdin pään sisällä. Tekisi mieli sanoa että pohjoisamerikkalaisjoukkueet hallitsevat kyllä pelin nämäkin vivahteet. Kyllähän tuollainen väkisin vähän katkaisee keskittymistä omaan suoritukseen, vaikka Raanta siellä jälkeenpäin naureskelikin. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |