Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Työ musiikkialalla »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Musiikki teknologiaa opiskelemaan kukaan menossa?
1
makas
06.05.2013 02:09:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi!
 
Tässä tuli mieleen että onkohan kuinka moni hakenut esim Orimattilan Salpaus Musiikkiteknologia linjalle syksyksi 2013? Itse odottelen kutsua pääsykokeisiin :D
 
Kääk
 
Hain myös "kepillä jäätä" meiningillä Sibelius Akatemiaan samalle linjalle, ja huomenna sinne pääsykokeet :)
 
T. Markus
 
tepeh
06.05.2013 11:49:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

wirth.markus: Moi!
 
Tässä tuli mieleen että onkohan kuinka moni hakenut esim Orimattilan Salpaus Musiikkiteknologia linjalle syksyksi 2013? Itse odottelen kutsua pääsykokeisiin :D
 
Kääk
 
Hain myös "kepillä jäätä" meiningillä Sibelius Akatemiaan samalle linjalle, ja huomenna sinne pääsykokeet :)
 
T. Markus

 
Hain jo kolmatta kertaa. Saa nähä, miten käy.
 
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
makas
09.05.2013 05:20:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tepeh: Hain jo kolmatta kertaa. Saa nähä, miten käy.
 
Okhei!
 
Kuulin joo että on vaikeaampi päästä sisälle! Onko tulllut kutsu kummiskin niihin kokeisiin? Onko ollut aikaisempina vuosina minkä tyyppiset kokeet?
 
:)
 
Sinus
14.06.2013 23:53:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi!
 
Minä hain Orimattlilaan ja eilennä tuli kutsukirje opiskelemaan. Onko ketään muita sisään päässeitä?
 
washburn
29.06.2013 18:59:32
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sinus: Moi!
 
Minä hain Orimattlilaan ja eilennä tuli kutsukirje opiskelemaan. Onko ketään muita sisään päässeitä?

 
Tervetuloa opiskelemaan!
 
Live long and prosper.
EikkaKuikka
17.07.2013 18:33:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisin täällä kysellä myös kun on jäänyt tämä ketju huomaamatta. Itsellekin tosiaan tuli muutama viikko sitte kutsu kyseiseen laitokseen, ja mietinkin että onkohan muita pääkaupunkiseudulta lähdössä Orimathilan suuntaan? Ja mites, onko porukka löytänyt Orimattilasta kämppää vai kuljetteko pidemmän matkaa kouluun?
 
Ja tarinoikaa muutenkin fiiliksiä, eihän tässä ole enään kuin reilu kolme viikkoa koulun alkuun.
 
yykaakoonee
ganesha
28.09.2013 21:45:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ajattelin ens vuonna kokeilla hakea tuonne Orimattilaan itsekin...jos saan järkättyä asiat siihen malliin, että se on mahdollista...siis, jos siihen on mahdollista saada aikuisopintorahaa ensimmäiset 1,5 vuotta (joka on tuon tuen maximi aika). Pelkällä opintotuella ei oo mahdollisuutta lähteä opiskelemaan kun on jo perhettäkin...
 
OneManBander
02.12.2013 18:30:14 (muokattu 02.12.2013 18:31:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten musiikin teoriaa mm. nuotinlukua yms. voisi opetella kotona itse mahdollisimman kattavasti? Olisi kiinnostusta lähteä opiskelemaan musiikkiteknologiaa nimittäin.
 
sellisti
02.12.2013 21:50:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

OneManBander: Miten musiikin teoriaa mm. nuotinlukua yms. voisi opetella kotona itse mahdollisimman kattavasti? Olisi kiinnostusta lähteä opiskelemaan musiikkiteknologiaa nimittäin.
 
Tommonen kannattaa hankkia: http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9511199226
 
Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin / Kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään. -M. A. Numminen
mangomehu
26.05.2015 20:44:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vanha ketju mutta onkos täältä tänä vuonna kukaan hakenut? ite hain pop&jazz konservatorioon musiikkiteknologiks pk-pohjalla. pääsykokeet oli ja olis voinu mennä paremminkin mut ei nyt ihan oo toivo menetetty.. (musiikkiteorian taso ala-asteella opetellut asiat ja voitte kuvitella miten prima vista meni)
 
Spedemix
31.05.2015 12:18:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itekki hain just Metropolian Musiikin Tekijä ja -Tuottaja -linjalle. Tänä vuonna oli kyllä harvinaisen vaikeat pääsykokeet (pääainetehtävä eli miksaustehtävä oli ehkä haastavin jonka oon koskaan tommosissa kokeissa tehnyt), mut silti musta tuntu että ihan hyvin meni.
 
Spede blendaa: https://blend.io/spede
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «