Aihe: Internet ja prkl Pop-up ikkunat
1 2
Zammy
04.05.2004 16:30:41
Mua ärsyttää suunnattoman paljon tuossa Mozilla Firefoxissa, kun esmes muusikoiden.nettia selatessa back / edellinen napista mennään aina sen edellisen sivun ylälaitaan, eikä siihen kohtaan mihinkä silloin viimeks jäätiin.. En oo toistaseks ainakaan keksiny, että tätä pystyisi millään asetuksellakaan muuttamaan?
Fortune
04.05.2004 18:00:49
Mozilla Firebirdissä en ole huomannut tätä aiemmin Netscape-johdannaisissa yleistä sekavaa sivujen toimintaa, joko web-sivujen tekijät ovat oppineet tekemään validia HTML:ää tai sitten tämä vain on parempi.

Epäilen jälkimmäistä, liian monella sivulla on vieläkin kaiken maailman "optimoitu IE 6.0 ja 1024x768"-tekstejä; jollei osaa tehdä sivuja siten, että ne toimivat kaikilla selaimilla, niin kannattaisi varmaan antaa homma ihan muille ihmisille.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Peter Gunn
04.05.2004 21:16:16

Mua ärsyttää suunnattoman paljon tuossa Mozilla Firefoxissa, kun esmes muusikoiden.nettia selatessa back / edellinen napista mennään aina sen edellisen sivun ylälaitaan, eikä siihen kohtaan mihinkä silloin viimeks jäätiin.. En oo toistaseks ainakaan keksiny, että tätä pystyisi millään asetuksellakaan muuttamaan?

Operassa menee samaan kohtaan. Edellisille sivulle mentäessä Opera lataa sivun muistista, eikä lataa sitä uudestaa kuten Exploder.
Gypsy
04.05.2004 21:34:26 (muokattu 04.05.2004 21:42:53)
Operassa menee samaan kohtaan. Edellisille sivulle mentäessä Opera lataa sivun muistista, eikä lataa sitä uudestaa kuten Exploder.

Mulla explorerissa meni aina samaan kohtaan, ihan niinkun operassakin. Ja ilmeisesti se muistista tulee explorerissakin, koska mitään esim kuvia se ei siihen uudestaan lataa vaan kun painaa takasin niin edellinen sivu aukee heti ja siinä on kuvat ja kaikki suoraan valmiina.
Zammy
07.05.2004 09:37:59
Tuo alkaakin olla viimeisiä asioita joista en firefoxissa pidä.

Ja onkin sen verran ärsyttävä seikka, että muusikoiden.nettia pitää sit selailla IE:lla. Liekkö muka jotenkin vaikeasti toteutettavissa oleva ominaisuus, vai onko tuo Mozilla nykyisellään jotenkin parempi? Pöh, sylettää koko tietokoneet, kun kaikesta onnistutaan tekemään niin vaikeata.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)