Skebameizi 21.02.2013 00:14:07 | |
---|
danny: Perjantai hölläillään... Nämä vitun Taffel-mainokset. Siitä renkutuksesta olen saanut selvää kahden sanan verran: "arki" ja "perjantaina". Nyt olen sitten kaiketi saanut selville jo kolmannen sanan. |
novo 21.02.2013 01:00:49 | |
---|
Skebameizi: Nämä vitun Taffel-mainokset. Siitä renkutuksesta olen saanut selvää kahden sanan verran: "arki" ja "perjantaina". Nyt olen sitten kaiketi saanut selville jo kolmannen sanan. Nyt saa arki kenkää, perjantaina hölläillään. Ehkä? Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |
HaloOfFlies 21.02.2013 11:25:40 | |
---|
novo: Nyt saa arki kenkää, perjantaina hölläillään. Ehkä? Nythän ne etsivät hölläilyn Suomen mestaria. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
DM 21.02.2013 14:44:20 | |
---|
novo: Nyt saa arki kenkää, perjantaina hölläillään. Ehkä? Se on nytten saa arki kenkää, perjantaina hölläillään. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Melkore 27.03.2013 01:24:21 | |
---|
Pahoitan mieleni joka kerta, kun näen Arla Natura -mainoksen. En osaa päättää, ärsyttääkö eniten urheilutoimittajan äänellä selostava orava, sävelemättömästi lauluvat lampaat vai "Eivätkö ihmiset tiedä..." -lehmä. Tänään tuli se oravaversio, kun minä raasu tahdoin vain katsoa Supernaturalia. Täytetyt maatilan eläimet kommentoimassa ihmisten tekemisiä on ihan jees lastenkirjoissa, mutta ei mun teeveessä. En tiedä, onko mainoksen tarkoitus olla suloinen vai viihdyttävä, mutta onnistunut se on vain vituttavuudessaan. Jos vielä tulisi se erittäin myötähäpeää herättävä Kiira Korven "Tää on hyvää. Maista säkin!" -mainos, olisi kyllä ilta ihan lopullisesti pilalla. Bow before a war, call it religion. |
päänahka 29.03.2013 01:52:56 | |
---|
DM: Se on nytten saa arki kenkää, perjantaina hölläillään. Sehän siinä vähän hämää, kun laulu alkaa sanalla jota ei ole olemassa. Mun korva ainakin aina kuulee siksi "nyt en saa". |
Prophet 29.03.2013 08:34:55 | |
---|
Vttu että vtuttaa Zalando -mainos. |
Jeszse 29.03.2013 08:48:26 | |
---|
Kaikki nykymainokset on ihan paskoja. |
daredevil 01.04.2013 18:52:34 | |
---|
nyt on alkanut vähän ärsyttään se uus plus maito mainos tai mikä lie, se missä se pikkujätkä luistelee asvaltilla teemu selänteen kanssa ja kaikki jääkiekkounelmat toteutuu kun vaan juo sitä huippumaitoa... |
EilaPertti 04.04.2013 20:34:12 | |
---|
daredevil: nyt on alkanut vähän ärsyttään se uus plus maito mainos tai mikä lie, se missä se pikkujätkä luistelee asvaltilla teemu selänteen kanssa ja kaikki jääkiekkounelmat toteutuu kun vaan juo sitä huippumaitoa... Siihen loppuun vielä se pervo kuiskaus. Pakko desinfioida korvat aina sen jälkeen. |
obiwan 04.04.2013 20:35:48 (muokattu 04.04.2013 20:36:06) | |
---|
EilaPertti: Siihen loppuun vielä se pervo kuiskaus. Pakko desinfioida korvat aina sen jälkeen. Meinasin juuri tulla valittamaan samaa. Tuo tuli vielä pidennettynä leffassa, kuiskaus vitun täysiä surround-äänenä, hyissss |
Tuomoo 12.04.2013 10:08:52 | |
---|
daredevil: nyt on alkanut vähän ärsyttään se uus plus maito mainos tai mikä lie, se missä se pikkujätkä luistelee asvaltilla teemu selänteen kanssa ja kaikki jääkiekkounelmat toteutuu kun vaan juo sitä huippumaitoa... Tälle kyllä oon itsekin nauranut, juo maitoa niin Teemu tulee ja pelaa lätkää sun kans asfaltilla. Olisi edes OLL-I tuossa mainoksessa, niin se olisi paljon parempi. |
hullu_ukko 14.04.2013 00:48:38 | |
---|
"Aikuisten tosi-tv - Livekamera.fi" Ei saatana, tuon mainoksen naisäänen äänenpainojen vaihtelu on aivan käsittämättömän ärsyttävää. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
sartzan 15.04.2013 14:11:22 | |
---|
daredevil: nyt on alkanut vähän ärsyttään se uus plus maito mainos tai mikä lie, se missä se pikkujätkä luistelee asvaltilla teemu selänteen kanssa ja kaikki jääkiekkounelmat toteutuu kun vaan juo sitä huippumaitoa... Tästähän on se helekutin pitkäkin versio olemassa vielä, tosin olen tv:ssä nähnyt sen vain kerran. Mainoksessa on varsin selvät coca-cola -mainosvaikutteet, mutta varsinkin se pitkä versio oli niin puuduttava ja huonosti rytmitetty, että harmitti mainoksen maksajien puolesta. Eeppisyyttä oli tavoiteltu, vaan ei saavutettu. Lisäksi mua kevyesti ällöttää ajatus, että luistimen terästä tippuskelis jotakin maitolasiin. Yök. En joisi. Zalando. Lieköhän mainokset alunperin värkätty keski- tai eteläeurooppalaisille katsojille, tuntuu että pohjoismainen kulttuurikonffaus on jäänyt tekemättä. Mainokset on suunnattu naisille, mutta niissä on olennaisessa roolissa "Zalando-nainen", joka mainoksen perusteella on kana, joka surffaa kaikki elämänsä päivät netissä vinguttaen miehensä, veljensä tai isänsä korttia nettikaupoissa. Mietin, että monikohan suomalaisnainen tuohon naiskuvaan samastuu... "Oh my dog...
Oh Long John...
Oh Long Johnson...
Oh Don Piano...
Why I eyes ya...
All the live long day." -kissa |
HaloOfFlies 15.04.2013 17:08:32 | |
---|
EilaPertti: Siihen loppuun vielä se pervo kuiskaus. Pakko desinfioida korvat aina sen jälkeen. Eikös se muuten ole Teemu itse joka siinä kuiskailee? We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Linnunlaulupuu 15.04.2013 19:54:00 | |
---|
Hau Hau Champion ja kanafileitä ajatteleva, ilmapalloilla lentävä koira. "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
Hölläilystä on joku uusi kilin-kolin-versio. |
Tawsky 05.05.2013 11:35:47 | |
---|
Ei helvetti se leijonakaupan mainos jossa miesääni sanoo että "Fanittaminen on mentaalilaji" ja taustalla soi KOVIEN ÄIJIEN LOUHINTA HEVI! "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
art-turku 11.05.2013 00:09:07 | |
---|
K-kaupan mainos, jossa nainen hääräilee niin pätevänä hyllyin äärellä ja puhelee tekopirteästi. Tuollasta muijaa jos joutuis katteleen niin eiss. Mutta pahempi on se lihatiskimainos, jossa lihamestari käy ansiokkaasti läpi sisäfileet ja muut herkut. Mutta sitten se saamari penska ottaa ja pilaa sunnuntaiaterian fiilikset jollain helkkarin valmislihapullapastalla. JÄRKI MENEE |
Panthera pardus 11.05.2013 01:37:01 (muokattu 11.05.2013 01:37:20) | |
---|
Kaikki ne mainokset jotka sisältävät: - huutoa - muuta meteliä - alleviivaavia mukahauskuuksia - siksak -hyperaktiivileikkausta Eli suurin piirtein 85-90 prosenttia nykymainoksista. |