Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yamaha F310P
1
fox-kerttu
09.04.2013 11:05:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen hankkimassa itselleni ensimmäistä kitaraa. Olen aloittelija ja en siis tiedä kitaroista juuri mitään joten en haluaisi laittaa tähän suuria summia, kun en tiedä miten pitkään tämä harrastus kestää. Haluan vain hyvän kitaran jottei harrastus tyssää ainakaan surkeaan soittimeen. Olen katellut netistä edullisia teräskielisiä akustisia. Yamahaa on ainakin paljon kehuttu hinta/laatu suhteeltaan.
Löysin Thomannin verkkokaupasta edullisen Yamaha F310P jonka mukana saa kaikenlaisia tarvikkeita mm. gig bag, strap, strings. Mutta mitä tuo P tarkoittaa nimen perässä, miten F310P eroaa F310:stä? Olisi kiva kuulla jos jollain on kokemusta tuosta kitarasta, onko sillä helppo soittaa, mikä on sen action? Onko hyvä aloittelijalle ym? Vai olisko jotain muita kitaraehdotuksia?
Entä tuo Thomannin vekkokauppa, onko se luotettava? Miten nopea on toimitus ja tuoko ne tilauksen kotiovelle?
 
jukkamv
09.04.2013 11:17:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

fox-kerttu: Olen hankkimassa itselleni ensimmäistä kitaraa. Olen aloittelija ja en siis tiedä kitaroista juuri mitään joten en haluaisi laittaa tähän suuria summia, kun en tiedä miten pitkään tämä harrastus kestää. Haluan vain hyvän kitaran jottei harrastus tyssää ainakaan surkeaan soittimeen. Olen katellut netistä edullisia teräskielisiä akustisia. Yamahaa on ainakin paljon kehuttu hinta/laatu suhteeltaan.
Löysin Thomannin verkkokaupasta edullisen Yamaha F310P jonka mukana saa kaikenlaisia tarvikkeita mm. gig bag, strap, strings. Mutta mitä tuo P tarkoittaa nimen perässä, miten F310P eroaa F310:stä? Olisi kiva kuulla jos jollain on kokemusta tuosta kitarasta, onko sillä helppo soittaa, mikä on sen action? Onko hyvä aloittelijalle ym? Vai olisko jotain muita kitaraehdotuksia?