Aihe: Voice of Finland
1 2 3 4 583 84 85 86 87112 113 114 115 116
Bluesmies
07.04.2013 00:49:19 (muokattu 07.04.2013 09:40:33)
jazzmies: Mielestäni meidän kaikkien täällä kannattaisi keskittyä sisällön tuottamiseen ja alkuperäisesitysten luomiseen näsäviisastelun ja omien makumieltymyksien esille tuonnin sijasta. Yleisö on niin paljon meitä muusikoita suurempi kuluttajaryhmä ja samalla se antaa meidän elantomme. Yleisöä ei kannata yrittää nuolla tai aliarvioida, koska totuus on siellä - ei meillä. Meidän totuutemme on originaaleissamme, ei covererissamme, estetiikassamme tai rajoittuneisuudessamme.

Eiköhän me olla nimenomaan se yleisö.
sirdickyj
07.04.2013 00:56:53
JCM: Nyt tulee off-topicia, mutta antakaa anteeksi.

Ei siellä mikään totuus ole. Siellä on yleisö joka on helppo saada tyytyväiseksi. Ei yleisö ole laadusta olla tietoinen suurelta osin ollenkaan. Edelleen (yleisellä tasolla puhuen): niin kauan kuin yleisö ei jaksa vaivautua valittamaan isommin, nämä vankkurit kulkee vaikka maailman tappiin asti.

Yleisö voidaan tyydyttää, ja tarvittaessa tyydytetään, vaikka Laulavalla talonmiehellä Sepi Kumpulaisella.

Yleisö on tyytyväinen, koska yleisöä ei kiinnosta niin paljoa, että jaksaisivat tai viitsisivät vaivautua vaatimaan parempaa.

Jätän vielä tämän tähän:

http://www.hs.fi/kuukausiliite/Anna … 6c45a87eaf10dc9025&ref=fb-share

Olen samaa mieltä.

Siksi lainaankin mielelläni erästä tähän k.o.kilpailuunkin osallistunutta hshmoa; "ei jengi kuitenkaan mitään tajuu".
It's the singer, not the song.
tsugaru
07.04.2013 10:03:33 (muokattu 07.04.2013 10:04:50)
jazzmies: Laulamisessa täytyy siis olla sitä jotakin ajassa kiinni olevaa. Hyvä laulaja ei ole laadun tae.

Kuuntelijapohjalta lisättynä.
"Auringon kautta, tämä humalainen mörkö on kavala. Kun jumala nukkuu, se varastaa jumalan pullon." William Shakespeare
Tupuna
07.04.2013 10:49:55
Minun mielestäni jokainen perjantain esityksistä oli tosi hyvä. Rispektit annan koko ohjelmalle ja varsinkin bändille, joka tekee koko show'sta ihan käsittämättömän korkealaatuisen. Myös laulajat kuulostavat paremmilta ison bändin ja hyvien sovitusten kera.

Täällä parjattu Suvi Aalto oli minusta kyllä todella hyvä perjantaina ja ansaitsi jatkopaikkansa. Olen samaa mieltä, että ihan turhaa on tuota esitystä käydä analysoimaan jonkun vanhentuneen rockestetiikan kriteerein. Pelleilyä.

Vaikka Kaaposta ihan pidinkin, niin esitys ei ollut kyllä laulullisesti täyttä priimaa.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Bluesmies
07.04.2013 11:14:24
Sarkasmitutkani värähti.
sirdickyj
07.04.2013 16:10:24
Bluesmies: Sarkasmitutkani värähti.

Tosta Tupunan jutusta?

Mä kanssa näen ainoaksi mahdollisuudeksi sarkasmin tossa asiassa.
It's the singer, not the song.
Wradlin
07.04.2013 18:19:30 (muokattu 07.04.2013 18:19:51)
jazzmies: En ole ollenkaan varma, että olisiko John Sebastian Skid Row'n kanssa päässyt suoraan yleisöäänin jatkoon.

Kuka?

Suvi Aalto oli ihan hyvä. Kokkonen oli kuin heikko karaokehuutaja, lisäksi se näytti liikaa Da Vinci -koodin murhaajalta. Ehkä siksi putosikin.
Bluesmies
07.04.2013 18:29:05
Wradlin: Kuka?

John Sebastian taitaa olla Lovin' Spoonfulin laulaja. Kieltämättä aika hatusta vedetty, että miksi hän yhtäkkiä olisi Skid Rowta laulanut.
kaukopoika
07.04.2013 18:41:13
Minä haluan kertoa tämmöisen oman pikku mielikuvatarinan ,joka liittyy LenniKalle Taipaleen Hammondien soittoon siinä Gary JR:n biisissä .

Ensimmäiseksi mä näen kosketinsoitintaiteilijan ,joka ei juuri nyt haluaisi olla missään muualla ,soitin toimii ,soundit toimii ja hän on helvetin ylpeä soittimestaan ,niin kuuluu ollakin ,oli se sen verta komea kokonaisuus ,tehkääpä sama syntikalla vaikka olis mitkä B-3 soundikortit ,mies ei penkissä tahtonut pysyä.
Sitten siinä on jotakin samaa ,kuin että nuori mies ajaa desert highwayta vanhalla klassisella ,isolla amerikanraudalla ja sopivan hetken tulleen tuuppaa kaasun lattiaan ja tsekkaa ,kuinka Letukka kulkee ja kulkihan se ,kun pedaali iskettiin tiskiin !
Leka28
07.04.2013 20:39:49 (muokattu 07.04.2013 20:41:41)
kaukopoika: Minä haluan kertoa tämmöisen oman pikku mielikuvatarinan ,joka liittyy LenniKalle Taipaleen Hammondien soittoon siinä Gary JR:n biisissä .

Ensimmäiseksi mä näen kosketinsoitintaiteilijan ,joka ei juuri nyt haluaisi olla missään muualla ,soitin toimii ,soundit toimii ja hän on helvetin ylpeä soittimestaan ,niin kuuluu ollakin ,oli se sen verta komea kokonaisuus ,tehkääpä sama syntikalla vaikka olis mitkä B-3 soundikortit ,mies ei penkissä tahtonut pysyä.
Sitten siinä on jotakin samaa ,kuin että nuori mies ajaa desert highwayta vanhalla klassisella ,isolla amerikanraudalla ja sopivan hetken tulleen tuuppaa kaasun lattiaan ja tsekkaa ,kuinka Letukka kulkee ja kulkihan se ,kun pedaali iskettiin tiskiin !

Nyt on pakko sanoa että NAULAN KANTAAN!

Sain kesällä 2005 kunnian lainata muutamana päivänä kaverin Ferrari Modena 360:stä. En oo hirveen autoihminen yleensä ollut, mutta kun pääs sitä kokeilemaan, niin olihan se jotenkin maailman siisteintä homma.

Nyt kun Logomossa ekaa kertaa mun oma urku otettiin oikein suoraan lähetykseen, niin siinä oli kaikki maailman viat; se levis harjoituspäivänä totaalisesti ja vielä kenraalissa epäonnisesti lepajohdon päälle astuttiin just ennen vetoa ja rikkihän se meni.

Enkeliksi osoittautui urkuguru J-P Palmulaakso, joka korjasi rotjakkeeni harkkapäivänä kokonaan ja toi vielä kenraalin jälkeen ehjän piuhan. Jännitys siis oli valtaisa. Lasse Piirainen oli valmistautunut soittamaan Nordin C1:sellä sen biisin jos urku ei lähe toimimaan. 5sekuntia ennen ku biisin piti lähteä, sain sen päälle kauhean roudaustohinan jälkeen ja sekuntia ennen tajusin että oikeesti nyt mennään ja tää TOIMII!

Se fiilis ku lähin polkemaan sitä Berttaneitoa ihmisten katseiden alla oli kyllä samankaltainen kun tuo kuvailemani Ferrarin ajo, eli fiiliksissäni olin siitä että homma toimi ja olen vieläkin.

Ei mulla muuta. Tsemppiä ja moikka!

Lenni-Kalle Taipale

P.S. Iso kiitos vielä Matti "MAZA" Karille sekä Kai Lammervolle, jotka auttoivat miestä hädässä ja kertoivat huoleni Palmulaaksolle
Tupuna
07.04.2013 21:17:53
sirdickyj: Tosta Tupunan jutusta?

Mä kanssa näen ainoaksi mahdollisuudeksi sarkasmin tossa asiassa.

Miten ihmeessä? Ootte te vanhat ukot sitten käsittämättömän kaukana 70-80-luvuilla omien mieltymystenne ja estetiikkojenne kanssa. Jone Ullakko tippui jo, hyväksykää se.

En ole janizio lainavaatteissa kun sanon, että Suvi Aalto lauloi oikeasti hyvin. Ei siinä paljoa kiinnostanut, miten alkuperäinen biisi on esitetty ja versioitu.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Boyakasha
07.04.2013 21:41:25
Jone Ullakon veto oli hänen heikoin tähän mennessä tässä kisassa, ei siis ihme että tippui. Oudon takakireää ja voimatonta, mikäköhän mahtoi olla vialla.

Sitten kun pannaan samalle viivalle Emilia Ekström, joka oli niin läsnä ja harmoniassa itsensä ja laulunsa kanssa, niin kyllä Jone ansaitsikin tippua. Tässä vaiheessa alisuoritus on armoton ja johtaa laulukuoroon.
Boyakasha
07.04.2013 22:25:36
Gary Revel Jr:n Many Rivers to Cross ehkä tämän kauden kovin veto. Jos tällä ei irtoa diiliä niin ei millään!
Musta Arkipyhä
08.04.2013 09:19:18
jazzmies: En ole ollenkaan varma, että olisiko John Sebastian Skid Row'n kanssa päässyt suoraan yleisöäänin jatkoon. OK, Michael olisi niin halutessaan pelastanut./quote

John Sebastian Skid Rown kanssa? 60-luku kohtaisi 80-luvun.Mielenkiintoista.

Kyllä täällä on melkoisia asiantuntijoita.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
elon arska
08.04.2013 09:33:44
PsychedelicWarlord: jazzmies: En ole ollenkaan varma, että olisiko John Sebastian Skid Row'n kanssa päässyt suoraan yleisöäänin jatkoon. OK, Michael olisi niin halutessaan pelastanut.

John Sebastian Skid Rown kanssa? 60-luku kohtaisi 80-luvun.Mielenkiintoista.

Ammattimiehiä kato, ne tietää mistä puhuu.
jazzmies
08.04.2013 14:27:03
PsychedelicWarlord: John Sebastian Skid Rown kanssa? 60-luku kohtaisi 80-luvun.Mielenkiintoista.

Mato-onki on kyllä hieno keksintö ja heti näsäviistastelijat syövät.
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
Musta Arkipyhä
08.04.2013 14:31:22
jazzmies: Mato-onki on kyllä hieno keksintö ja heti näsäviistastelijat syövät.

Toki mä ymmärsin ,että kyseessä oli tahallinen "virhe".Eihän kukaan voi olla noi pihalla kritisoimastaan asiasta,eihän?
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
Lennu
08.04.2013 14:31:44

jazzmies: Mato-onki on kyllä hieno keksintö ja heti näsäviistastelijat syövät.

Hieno pelastus. 3/5
no is any good musics maked anymore...
Wradlin
08.04.2013 15:49:16
Lennu: Hieno pelastus. 3/5

Minusta aika heikko. 2/5.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)