Aihe: Helppokäyttöinen sekvensseri
1
Starbu
01.03.2013 10:59:00
Olen harkitsemassa Roland XP-50 hankintaa parinkymmenen vuoden soittotauon jälkeen ja minua hieman mietityttää sen kohtuullisen hankalakäyttöinen sekvensseri. Rolandin soundit miellyttäbät kovasti vanhaa jammuheeboa ja siksi kysyisin mikä olisi käytettävyydeltään helpompi laite kuin tuo xp-50. Hintaa saisi olla max n. 1.500€. Tuo XP olisi kyllä vain murto osa siitä, mutta sen käytettävyys hieman epäillyttää.
ppcw
01.03.2013 13:04:55 (muokattu 01.03.2013 13:05:10)
Omasta mielestä Korgin sekvensseri on käytettävyydeltään vailla vertaa, mutta taitaa ainakin omalla kohdalla olla kyse lähinnä siitä mihin on itse alunperin tottunut, itsellä kaukaa historian saatosta 01/W => Triton. Your mileage may vary.

T. Mustakorppi
== Psykedeelinen tunnelma, hyvin énekdallamok, Hammond tasaisesti kainalosauvat ontuu hirviö. Antiikin rock rikkomaton teho paholainen, kun hän meni kirkkoon, kolkko hiljaisuus sisällä. (Palautetta Unkarista Google-kääntäjän läpi)
EP
01.03.2013 14:45:40
Eikös nämä soittimien omat sekut ole aina melko hankalia käytettävyydeltään ja aika rajallisia myös?
Oon sen vuoksi aina käyttänyt ihan erillistä sekvensseriä.
Soittimessa pitää vaan olla sitten kyllä jokin ( USB/ muistikortti..)liitäntämahdollisuus tietsikkaan.
Ramenia
01.03.2013 22:36:16
Jos helppo sekvenssointi kiinnostaa niin synan yhdistää tietokoneen äänikortin midi-tuloon/midi-sovittimeen. Ja koneella pyörittää jotain sekkari-softaa.

Ja korgi-rolle-pari on tosiaan mahtava kombinaatio, toimiva useimpiin käyttötarkoituksiin. Tiettyjä electronica-tyylejä varten jos VA:n hommaisi niiden kaveriksi niin vaikea sanoa ettei saisi millään sopivaa soundia aikaiseksi.
-t. Korg X5/Rolle JV-1010-harrastelija
Keihäsmies os. synahomostelija. Basismin ja takomisen musta lammas, kissanrääkkäystäkin satunnaisesti harjoittava sekopää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)