JaaGeRMaisTeR 27.02.2013 17:52:17 | |
---|
Bad monkey tuli ostettua :) |
mikkosah 27.02.2013 18:51:26 | |
---|
VoodooLab PedalPower 2 + & Line6 Relay G50 tuli hankittua. Ihan asiallisilta vaikuttavat. Lets go through the wall!!!! |
Demo Harrison 27.02.2013 22:00:06 (muokattu 27.02.2013 22:01:59) | |
---|
Hidas härmäläinen kun olen, niin meinasin leukani pudota männä kesänä Jätkäsaaren Verkkokaupassa: Ka, Verkkokauppahan myy kitarakamojakin! (sillä musakamaahan niillä lienee ollut jo hyvä tovi?) En muista mitä oltiin emännän kanssa Verkkokaupasta hakemasta, mutta ainakin soitinosaltolle sain sillä kertaa kiltisti vilkuttaa seuraaviin mahdollisiin näkemisiin. Ei ole nuo Verkkokaupat nyt varsinaisesti niin reitilläni, että tulisi siellä kovin usein käytyä edes "potkimassa renkaita". No mutta, oletteko muut sieltä paljon ostelleet tahi tehneet mahtavia löytöjä? MUOKS: Anteeksi, taisi tulla nyt sinänsä vähän väärään keskusteluketjuun tämä huomioni. "Näitä laulan joita tiiän..." |
PapaGomez 28.02.2013 11:38:33 (muokattu 28.02.2013 13:15:13) | |
---|
Tulipa haettua Jyväskylän Musikantista Mesan uusi Flux-Drive -pedaali. Jumankekka, että soundaa hyvälle! EDIT: Enpäs malttanut olla äänittämättä pientä pätkää tällä. Ja kyllä, olen pelannut vähän liikaa Skyrimiä tässä viime päivinä. :D https://dl.dropbox.com/u/12746897/SkyrimPremiumEdition666.mp3 Signaaliketju on tämmöinen: Ibanez RG1527 -> Mesa Flux-Drive -> Interface -> Lepou HyBrit puhtaalla soundilla -> Impulssi -> EQ. Lead-soundissa on pikkuisen buustatti middlejä sekä heitetty vähän delaytä mausteeksi. |
Vladi 28.02.2013 13:42:50 | |
---|
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
AngieRainbow 28.02.2013 15:00:23 | |
---|
Vladi: Poistin juuri torilta Mooerin Pure Boost-purnukan. Tälle tulee kyllä käyttöä. http://www.mooeraudio.com/en/ProductInfo.asp?id=45 Mä olen harkinnut sellaista punaista Mooerin paholaista, jollanen Jukkiksella oli, mutta jonka nimeä en nyt muista. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Vladi 28.02.2013 15:01:51 | |
---|
AngieRainbow: Mä olen harkinnut sellaista punaista Mooerin paholaista, jollanen Jukkiksella oli, mutta jonka nimeä en nyt muista. Viime perjantaisen soittelun jälkeen se on mulla kans toivelistalla. Pitänee aina tarkistaa kukkaron tilanne ennen jameja... Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
AngieRainbow 28.02.2013 15:04:28 (muokattu 28.02.2013 15:04:44) | |
---|
Vladi: Viime perjantaisen soittelun jälkeen se on mulla kans toivelistalla. Pitänee aina tarkistaa kukkaron tilanne ennen jameja... Jep :) Jamit tulee välillä aika kalliiksi... Mulla on postissa tulossa Barberin Direct Drive. Katsellaan ensin, onko siitä pitopeliksi ja harkitaan sen jälkeen uusia seikkailuja. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
JuSu 01.03.2013 09:07:49 | |
---|
Eilen postitoimistosta kipaisin Squier CV Telecaster Customin: http://muusikoiden.net/dyn/users/109466.jpg Vehkeeseen on asennettu Texas Specialsit... Mutta ne kyllä taitaa mennä vaihtoon. Muuten vaikuttaisi olevan hinta/laatusuhde kohdillaan kyllä. JuSu |
Vladi 01.03.2013 09:40:08 | |
---|
JuSu: Eilen postitoimistosta kipaisin Squier CV Telecaster Customin: http://muusikoiden.net/dyn/users/109466.jpg Vehkeeseen on asennettu Texas Specialsit... Mutta ne kyllä taitaa mennä vaihtoon. Muuten vaikuttaisi olevan hinta/laatusuhde kohdillaan kyllä. JuSu Mulla on ollut tuommoinen, ei ole pahaa sanottavaa. Ostin omani uutena ja mielestäni jo ne alkuperäisetkin mikit oli aika passelit. Kitara päätyi torille vain siitä syystä, että piti tuo kitaranrakennuskurssi rahoitta, jossa tottakai tele tulossa... :) Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
JuSu 01.03.2013 10:19:14 | |
---|
Vladi: Mulla on ollut tuommoinen, ei ole pahaa sanottavaa. Ostin omani uutena ja mielestäni jo ne alkuperäisetkin mikit oli aika passelit. Kitara päätyi torille vain siitä syystä, että piti tuo kitaranrakennuskurssi rahoitta, jossa tottakai tele tulossa... :) Mä sain ne alkuperäiset mikitkin mukana, pitäisiköhän koittaa niitä ja Texas Specialit torille. Vähän noi sinkulapörinätkin häiritsee, hurinattomiin tottuneena. JuSu |
Wespa 01.03.2013 10:26:33 | |
---|
Lepaan Switchcraftin mikkiswitchi hapettuneen Switchcraftin tilalle, taas toimaa kaulamikkikin. "Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |
Muovinen 01.03.2013 13:57:26 | |
---|
Nahkahihna, nylonhihna ja parit kielisatsit. Jeejee. -General Petrovsky |
Gabe 01.03.2013 15:05:07 | |
---|
Vladi: jossa tottakai tele tulossa... :) Vai että teleä tulossa. :) Tuleeko ihan perinteiseen tyyliin tehty? |
Vladi 01.03.2013 15:08:17 | |
---|
Gabe: Vai että teleä tulossa. :) Tuleeko ihan perinteiseen tyyliin tehty? Eipä noista meikän spekseitä paljoa perinteisemmäks taideta mennä, amerikanleppärunko, vaahterakaula ja ruusupuinen otelauta. Toki väriksi olin miettinyt jotain kirkkaanvalkoista väriä, mikä ei ehkä ole ihan se perinteisin... :) Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
|
JaaGeRMaisTeR 01.03.2013 16:40:41 | |
---|
Nahkahihna, hihnalukot ja kamoja pedali laudan rakennukseen :) oli niin pirun pehmeä remmi että oli pakko viedä pois :) Näin on! |
Gabe 01.03.2013 19:38:29 (muokattu 01.03.2013 19:39:20) | |
---|
Vladi: Eipä noista meikän spekseitä paljoa perinteisemmäks taideta mennä, amerikanleppärunko, vaahterakaula ja ruusupuinen otelauta. Toki väriksi olin miettinyt jotain kirkkaanvalkoista väriä, mikä ei ehkä ole ihan se perinteisin... :) Kuulostaa oikein hyvältä. :) Hyviksi havaittuihin perinteisiin on ihan hyvä nojata. Koska pitäis olla valmista? JaaGeRMaisTeR: kamoja pedali laudan rakennukseen :) oli niin pirun pehmeä remmi että oli pakko viedä pois :) Ajattelitko isonkin laudan väkertää? :) |
Morri 01.03.2013 21:45:57 | |
---|
Ebaystä huusin Fenderin MIJ straton isolla lavalla ja vaahteraotelaudalla "ynkkäväreissä", sopivasti postista hain tänään töiden jälkeen, että pääsee viikonloppuna testailemaan kunnolla, ensivaikutelma kovinkin positiivinen. Viikko sitten Musamaailmasta Blackstarin ID:60 TVP combo myös. Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
jkourula 01.03.2013 22:03:29 | |
---|
Tänään tuli postissa Epiphone Les Paul Tribute Plus Faded Cherrynä. Sen verran hyvät speksit ettei voinut ohittaa, on puut kohdillaan, kova laukku, hyvät sähköt ja raudat, lukkovirittimet ja 57 Classicit. Viimeistely ja kannen bookmatching ois voinu olla parempi, mutta hienosti tämä soi. Ulkonäköseikat on onneksi mulle toissijaisia. |