Aihe: Omistan Gibsonin ja kaikki on hyvin
1 2 3 4 576 77 78 79 80300 301 302 303 304
FensonGibder
02.02.2013 15:28:53
Ihme meininkiä..

Luuleeko ne saavansa laajankin ostajapohjan tällaisilla, vai onko tämä Ozzyn Shot In the Dark?
Riffi, nyt.
Hynkel
02.02.2013 15:31:00
Kyllä minä voisin tuollaisen ostaa. Hieno on!
Varmista aina että nakissa on kaksi päätä. Jos näin ei ole, kyseessä on rinkeli.
fox
02.02.2013 16:09:58

Hynkel Belzepop: Kyllä minä voisin tuollaisen ostaa. Hieno on!

http://en.wikipedia.org/wiki/Gibson_Corvus

No niin, no.. Onhan se...omintakeinen? Taitaa olla sillä tavalla ettei tuosta ole kukaan kopiotakaan tehnyt. Ei hyvää eikä huonoa.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Andy Six
02.02.2013 16:36:57
tracyjacks: Well laa-de-fucking-daa, ei ehkä kaikkien mielestä.

Eipä juu.....Ei vaan toimi mulle yhtään....
Hynkel
02.02.2013 17:06:18
fox: http://en.wikipedia.org/wiki/Gibson_Corvus

No niin, no.. Onhan se...omintakeinen? Taitaa olla sillä tavalla ettei tuosta ole kukaan kopiotakaan tehnyt. Ei hyvää eikä huonoa.

Haah... joo... en tarkoittanut Corvusta vaan tuota NAMM:issa esiteltyä...
Varmista aina että nakissa on kaksi päätä. Jos näin ei ole, kyseessä on rinkeli.
tourunen
04.02.2013 22:54:49
Mikä vitun keskustelu tämäkin on...Omistantanhan minäkin standartin ja en tuo sitä julki,voi ne bluesit soittaa Stratollakin...se on tavallaan siihen parempikin.No riippuu tietysti bluesista...
Thats it
balanced1
04.02.2013 23:07:16
tourunen: Mikä vitun keskustelu tämäkin on...Omistantanhan minäkin standartin ja en tuo sitä julki,voi ne bluesit soittaa Stratollakin...se on tavallaan siihen parempikin.No riippuu tietysti bluesista...

Toit juuri julki "Standartisi". Stantartilla soi kauniisti blues.. :D
Gabe
04.02.2013 23:51:17

Niin kuka se sanoikaan ettei Gibson kokeile mitään uusia runkomuotoja vaan puskee aina niitä vanhoja malleja? :D Ei voi tätä katsoessa merkkia ainakaan innovatiivisuuden puutteesta syyttää.
fox
05.02.2013 01:05:48

Gabe: Niin kuka se sanoikaan ettei Gibson kokeile mitään uusia runkomuotoja vaan puskee aina niitä vanhoja malleja? :D Ei voi tätä katsoessa merkkia ainakaan innovatiivisuuden puutteesta syyttää.

http://www.flyguitars.com/gibson/bass/20-20.php

Tuossa on Gibsonin yks bassokitara.. ;) No, totuuden nimessä täytyy kyllä sanoa etteivät nuo "vähän omaperäisemmät" mallit koskaan mitään myyntimenestyksiä olleet. Osa, niinkuin tuo 20-20 ja jossain määrin myös Victory-mallisarja kokonaisuudessaan, ovat aika lailla unohdettuja. US-1, U-2 ja M-III eivät myöskään kovin suurta ostoryntäystä aiheuttaneet. Että kyllä siellä mallikirjoa on ollut monenmoista..
Jucciz
05.02.2013 01:54:36
tourunen: Mikä vitun keskustelu tämäkin on...Omistantanhan minäkin standartin ja en tuo sitä julki,voi ne bluesit soittaa Stratollakin...se on tavallaan siihen parempikin.No riippuu tietysti bluesista...

Yleensä ne henkilöt, jotka kirjoittavat "standart", kirjoittavat myös "stratogaster", "enään", "kuullostaa" ja "erillainen".
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Funkånaut
05.02.2013 02:02:07

Toi on musta pervolla tavalla rohea, kuten toi myöhemmin linkittämäs basso.
"Itse vosin opettaa naisille rumpujen soittoa, jos saisin itse vastalahjaksi ala-majavaa." - heikkijarvinen Kuuntelen tämmöistä
Jucciz
05.02.2013 03:15:58
Toi Corvus on hieno.

Mutta Reverse Flying V se vasta hieno olisikin. Semmoisen voisin ihan hyvin ostaa jos tarvitsisi yhden lisäkitaran.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Numb
05.02.2013 09:11:27

Jucciz: Toi Corvus on hieno.

Mä tykkään kans näistä Corvuksista ja Moderneista. Reverse V:stä en sit niinkään.
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head
fox
05.02.2013 09:46:01

Numb: Mä tykkään kans näistä Corvuksista ja Moderneista. Reverse V:stä en sit niinkään.

Kyllähän ne teki ihan piruuttaan tuon Reverse-V:n, noista "läpällä tehdyistä" Flying V -muunnelmista on kyllä se "Lightning Bolt" reverseä parempi. Eli siin on vaan liimattu ne rungon palikat eri suuntiin, tuossa Lightning Bolt-versiossa. ;)
Numb
05.02.2013 09:53:09

fox: Kyllähän ne teki ihan piruuttaan tuon Reverse-V:n

Tähän johtopäätökseen päädyin saman tien kun moisen näin :D

Siinä on jotain härskillä tavalla híenoa kyllä, vaikken tykkääkään.
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head
Joees
05.02.2013 12:08:02
fox: No joo.. Eikä se oikein mun mielestä ole soittimenakaan mitenkään runkomuodoltaan toimiva. Se on yhtä möö kuin ne "väärinpäin" tehdyt Stratotkin. Vitsinä menee. Ei hyvä tosin?

Väärinpäin tehdyt stratot on todella jees.

Mitä tulee noihin kahteen uuteen ES-malliin niin kelpuuttaisin itselleni kummatkin ihan mielelläni. Toisesta vaan bigsby pois niin toimisi varmasti. Harmi ettei ole tarvetta tähän hätään moisille.
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
fox
05.02.2013 12:23:12

Methis: Väärinpäin tehdyt stratot on todella jees.

Saattaa hyvinkin olla, vaikka minä en niistä isommin perusta, niin kaipa niist joku??? No, eipä mulla kovin kattavaa kokemusta noista kyllä ole, mitä nyt kerran kaupassa kokeilin, ja sitte ajattelin, että ehkä tämä nyt ei kuitenkaan ole oikein..

Toisesta vaan bigsby pois niin toimisi varmasti. Harmi ettei ole tarvetta tähän hätään moisille.

Onhan se Bigsby irrotettavissa, onhan!
Gabe
05.02.2013 13:11:36
fox: http://www.flyguitars.com/gibson/bass/20-20.php

Tuossa on Gibsonin yks bassokitara.. ;) No, totuuden nimessä täytyy kyllä sanoa etteivät nuo "vähän omaperäisemmät" mallit koskaan mitään myyntimenestyksiä olleet. Osa, niinkuin tuo 20-20 ja jossain määrin myös Victory-mallisarja kokonaisuudessaan, ovat aika lailla unohdettuja. US-1, U-2 ja M-III eivät myöskään kovin suurta ostoryntäystä aiheuttaneet. Että kyllä siellä mallikirjoa on ollut monenmoista..

Aikamoinen epeli hänkin. :D Eivät ehkä minunkaan ykkösvalintani olisi, mutta jollain tavalla viehättää silti.
fox
05.02.2013 13:15:06

Gabe: Aikamoinen epeli hänkin. :D Eivät ehkä minunkaan ykkösvalintani olisi, mutta jollain tavalla viehättää silti.

Niin joo, laittelin noita ihan sen takia että kyllähän ne on todella moninaisia malleja markkinoille pukanneet.Vähän muutakin kuin ne muutama, jotka on "kaikille tuttuja". Eikä täällä ole vielä mainittu yhtikäs mitään tuon vapriikin niistä "lippulaivoista" eli jatsilootista, jotka oli hyvin pitkään juuri se "päätuotantoalue". =)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)