Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Klassinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rondo Classic -radiokanavan nykytila
1
sellisti
02.01.2013 14:44:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten ihmeessä voi aiemmin laadukkaan radiokanavan taso olla laskenut kuin lehmän häntä? Sen nyt vielä jotenkin ymmärtää että Kiina-ohjelmaa tulee jatkuvasti, myytiinhän kanava kiinalaisomistukseen taannoin. Kanavan voi aina vaihtaa kun alkaa kiina-lässytys. Mutta musiikkiohjelmien ja -numeroiden kuuluttaminen on jotain käsittämätöntä roskaa. Biisien ja säveltäjien nimet menevät väärin tai kuulutetaan kokonaan vääriä biisejä, kukaan ei tunnu osaavan lausua vähänkään ulkomaisempia nimiä ja juontajien ulosanti on muutenkin tökkivää ja epävarmaa; "kuulimme.. öö.. tsiuseppe verdin.. ööö.. oopperasta aarian.. öö..nessun dorma." Kadultako sinne napataan satunnaisia ohikulkijoita töihin? Ihmettelen suuresti ja harmittaa, koska aiemmin kanavaa on ollut tosi kiva kuunnella esim. automatkoilla. Nyt sekään ei ole erityisen nautinnollista, kun kaiken huipuksi tasaisin väliajoin ilmoille pärähtää voihkimisen säestämiä kaalimato.com-mainoksia, jotka synnyttävät perheen nuorimman suunnalta aika kiusallisia kysymyksiä. Lopettaisivat koko kanavan jos ei parempaan pystytä. Tulee ikävä vanhoja aikoja.
 
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami
damn u
02.01.2013 20:01:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sellisti: Miten ihmeessä voi aiemmin laadukkaan radiokanavan taso olla laskenut kuin lehmän häntä? Sen nyt vielä jotenkin ymmärtää että Kiina-ohjelmaa tulee jatkuvasti, myytiinhän kanava kiinalaisomistukseen taannoin. Kanavan voi aina vaihtaa kun alkaa kiina-lässytys. Mutta musiikkiohjelmien ja -numeroiden kuuluttaminen on jotain käsittämätöntä roskaa. Biisien ja säveltäjien nimet menevät väärin tai kuulutetaan kokonaan vääriä biisejä, kukaan ei tunnu osaavan lausua vähänkään ulkomaisempia nimiä ja juontajien ulosanti on muutenkin tökkivää ja epävarmaa; "kuulimme.. öö.. tsiuseppe verdin.. ööö.. oopperasta aarian.. öö..nessun dorma." Kadultako sinne napataan satunnaisia ohikulkijoita töihin? Ihmettelen suuresti ja harmittaa, koska aiemmin kanavaa on ollut tosi kiva kuunnella esim. automatkoilla. Nyt sekään ei ole erityisen nautinnollista, kun kaiken huipuksi tasaisin väliajoin ilmoille pärähtää voihkimisen säestämiä kaalimato.com-mainoksia, jotka synnyttävät perheen nuorimman suunnalta aika kiusallisia kysymyksiä. Lopettaisivat koko kanavan jos ei parempaan pystytä. Tulee ikävä vanhoja aikoja.
 
En voi minäkään enää kuunnella lainkaan, ohjelmistoprofiilikin on aika köpöä makuuni.
 
Sävis
05.01.2013 11:01:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun tietojen mukaan kaikki vanhat työntekijät saivat kenkää ja uusilta ei vaadita minkäänlaista taidemusiikintuntemusta. Hienosti menee.
 
LIP MY STOCKINGS! LIP TEM!!!
sellisti
17.01.2013 00:40:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sävis: Mun tietojen mukaan kaikki vanhat työntekijät saivat kenkää ja uusilta ei vaadita minkäänlaista taidemusiikintuntemusta. Hienosti menee.
 
Tänään ihan varmasti puhui kuuluttaja "Tampereen Filmharmonisesta Orkesterista". Ei voi kuin kunnioittaa.
 
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami
Nuages
22.01.2013 15:16:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.spotify.com
 
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi
Hauler
22.01.2013 17:40:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nuages: http://www.spotify.com
 
Painoin varoitusta.
 
sellisti
23.01.2013 01:00:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nuages: http://www.spotify.com
 
Toimii muuten hyvin paitsi autoradiossa.
 
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami
Nuages
26.01.2013 00:22:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sellisti: Toimii muuten hyvin paitsi autoradiossa.
 
Hommaa sellainen autoradio mihin saat älypuhelimen tahi tabletin kytkettyä.
 
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi
sellisti
28.01.2013 00:48:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nuages: Hommaa sellainen autoradio mihin saat älypuhelimen tahi tabletin kytkettyä.
 
On jo nykyään, muttei jaksa säätää piuhojen kanssa aina lähtiessä, talvella varsinkaan.
 
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami
damn u
28.01.2013 07:13:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nuages: Hommaa sellainen autoradio mihin saat älypuhelimen tahi tabletin kytkettyä.
 
Tuleeko sitten säveltäjien nimet juonnoissa oikein? Varmasti? Lupaatko?
 
Topi Nambur
15.02.2013 11:13:13 (muokattu 15.02.2013 13:15:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Classicilla on soitettu Tsiuseppe Verdin alkusoitto oopperasta Naamiohuivit ja Aram Hatsraraaturianin Sepelitanssi. Fulfgang Amadeus Motschartin teoksia kuullaan usein, Johan Helmik Romaanin häämusiikkia harvemmin. Esittäjinä ovat mm. Paijerin kaupunginorkesteri ja erilaiset filmharmooniset orkesterit.
 
Saan Sipeeliuksen Alla marssiia -teos sävähdyttää aina. Huh huh, hupia riittää.
 
Wo sagen die Füchse und Hasen "gute Nacht"?
Hauler
15.02.2013 13:49:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huomasin Rondo Classicin sivuilla tällaisen kommentin:
"Kiitos kommentista! Tätä asiaa käsiteltiin jo edellisessä keskustelussa. Mutta se ei enää kuulu meille, uudella Classic-nimisellä radiolla EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ entisen, siis lopetetun Rondo Classic -RADION kanssa. Nimi ja paikka vaihtuivat, samoin koko toimitushenkilöstö, kun yhtiä vaihtoi omistajaa. Ota siis yhteys Tampereelle!
 
Tero-Pekka Henell
Ent. Rondo Classicin ent. Senior Producer ja toimittaja"
 
cokekola
09.03.2013 09:18:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eteläisimmällä rannikolla on onneksi vaihtoehtona 106,6 MHz. Valitettavasti ei kuulu yhtään sisämaahan päin mentäessä, ainakaan auton vastaanotinkalustolla.
 
Keskustele kulttuurista! http://www.kulttuurisivut.fi Huilunsoiton opiskelua ja muuta musiikkiakin sivuavaa: http://www.flautissimo.org
sellisti
10.03.2013 13:15:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Topi Nambur: Classicilla on soitettu Tsiuseppe Verdin alkusoitto oopperasta Naamiohuivit ja Aram Hatsraraaturianin Sepelitanssi. Fulfgang Amadeus Motschartin teoksia kuullaan usein, Johan Helmik Romaanin häämusiikkia harvemmin. Esittäjinä ovat mm. Paijerin kaupunginorkesteri ja erilaiset filmharmooniset orkesterit.
 
Saan Sipeeliuksen Alla marssiia -teos sävähdyttää aina. Huh huh, hupia riittää.

 
Näitähän riittää... viimeksi kuuntelin Klaude Debussiin musiikkia.
 
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «