Aihe: Iron Maiden, Vol II
1 2 3 4 545 46 47 48 49175 176 177 178 179
Herrasmiekkoinen
15.11.2012 15:28:50 (muokattu 15.11.2012 15:29:53)
J.L: Iron Maiden Sonisphereen:
http://kaaoszine.fi/iron-maiden-sonispheren-paaesiintyjaksi/

Perseen perse. Ois saanu tehä ihan oman keikan tai kaks, ja mieluimmin jäähallissa. Perrrr!

"Asiasta odotellaan vielä virallista tiedotetta, mutta uutinen on kuultu henkilöltä, joka on radiossa töissä eli pitää 90% todennäköisyydellä paikkansa."

Radiossa töissä = puheet pitää paikkansa 90% :D:D

E: ja kerta ihan sivunaloituskin niin voisi pistää lainaukseen että mistä on kyse..
J.L
15.11.2012 17:29:32

Imperiumista poimittu:

Rautaneidossa tästä jo vinkattiinkin. Katsokaas näitä Sonispheren huoltosivuja
http://fi.sonisphere.eu/wp-content/plugins/maintenance-mode/eeee
Bannerit, videot ja kaikki jo paikoillaan.

Eli kyllä tuo jo pahalta näyttää... :(
timus
22.11.2012 15:18:35
Ihan vaan julkistusta odotellessa kevyttä spekuleeraamista.

Jos tuo mahdollinen Maiden-keikka on siis Sonisphere, niin oiskohan mahdollista, että se olis tuolla Hietsussa. En oikein hahmota sitä (ja sen kokoa) konserttikäytössä, mutta toisaalta kyllähän tuo Rock The Beach-keikan kattaus antaa ymmärtää, että ihan pienen yleisömäärän puistopicnic-keikasta ei siinäkään olisi kysymys. Enkä sitten tiedä onko Kalasatama vai ko. rantsu parempi/vähemmän huono paikka, kun en ole kummassakaan konserteissa käynyt.

Tai onko se keikka edes Helsingissä?

Vielä pitänee odotella myös mahdollisia muita pohjoismaiden keikkoja. Mälmön keikka varmaan poissulkee (tai mistäs sitä tietää) esim. Kööpenhaminan.
Tuomoo
22.11.2012 22:04:11
Pitäis joskus päästä näkemään Iron Maiden jäähallikeikalla, kaikki keikat mitä olen nähnyt, ovat olleet stadion/ulkokeikkoja. Ei oikein valoesitykset pääse oikeuksiinsa niissä, mutta toki tunnelma on aivan erilainen, jos paikalla on kolminkertainen ihmismäärä hallikeikkaan verrattuna.
Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista.
TheMusiikkmies
22.11.2012 22:24:16
Mun piti mennä kattomaan Maidenia Sonisphereen kun oli se myrsky keikka. Se jäi sitten rahanpuutteeseen. Olisi se minusta ihan jees jos tulisivat Sonispheren pääesintyjäksi, sillä Maiden lukeutuu lempibändeihini. Tosiaankin ihan omakeikka olisi varmaan parempi, mutta kyllähän festareistakin aina mukavan reissun saa.
Laiskaksi haukkuvat, vaikka mitään en ole tehnyt.
Metal God
23.11.2012 15:36:39
Voisi itsekin käydä katsomassa maidenia pitkästä aikaa. Edellisestä kerrasta alkaa olla jo vuosikymmen.
Mister Universe
Vekkuli1981
23.11.2012 16:13:51
Tuomoo: toki tunnelma on aivan erilainen, jos paikalla on kolminkertainen ihmismäärä hallikeikkaan verrattuna.

Kyllä, huonompi.

No makukysymyksiähän noi. Eihän Maideniltä klubikeikkaa ole realistista toivoa, mutta olen itse funtsinut että jos tulevalla kiertueella jaksaisi lähteä ulkomaille. Saisi edes hallikeikan. Sonisphere/stadion ei minua napostele.
http://www.caughtinthebetween.com/ www.disentertainment.com
The Rikza
10.01.2013 19:30:14
Vekkuli1981: Kyllä, huonompi.

No makukysymyksiähän noi. Eihän Maideniltä klubikeikkaa ole realistista toivoa, mutta olen itse funtsinut että jos tulevalla kiertueella jaksaisi lähteä ulkomaille. Saisi edes hallikeikan. Sonisphere/stadion ei minua napostele.

Ei ihan Maidenin klubikeikka, mutta Harrisin soolo tulee The Circusiin.

http://www.radiorock.fi/ajankohtais … teve-harrisin-sooloprojekti-suomeen
"Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä
mrk
23.01.2013 11:13:31
"Short On Long Term Goals"
J.L
23.01.2013 16:02:02

Mahtava homma että tulikin oma keikka, eikä Sonisphere. Tosin jäähalli ois ollut vielä parempi.
Regalis Apertura
23.01.2013 20:56:15
Jaa-a Hartwall-keikka olisi napannut paremmin noin tunnelman ja lavarakennelmien kannalta... No ehkä seuraavalla kiertueella sitten? Viime Stadikan keikka oli aika väsynyttä menoa.
phiit
24.01.2013 10:32:15
Jää väliin, viimeks ihan paska ja stadikka ei enää innosta vaikka tulis sinne kuka tahansa
joku muu sikko
24.01.2013 10:44:56
Viimeinen levykin niin tyhjänpäiväistä vanhan jänkkäämistä että jos sen olisi tehnyt joku muu kuin Iron Maiden niin sitä tuskin olisi mikään lafka edes julkaissut. Niillä on nykyään suuria vaikeuksia saada edes yksi hyvä biisi levylle.
Minä ostelen soittokamoja. Joskus jopa myyn niitä.
Morri
25.01.2013 14:04:00
Liput hoidettu keikalle, sitten vaan kesää odottelemaan :)
Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it. André Gide
bfoc
27.01.2013 23:56:57
Ennen oli kaikki paremmin. Voikun tulisivat klubikeikalle ja vetäisivät Ganglandia ja Sun & Steeliä 2,5 tuntia, eikä aina sitä uutta/monta kertaa soitettua. Nassun nassun.

Minun mielestä on hyvä, että viitisvät tulla tännekin, eivätkä kierrä vain jenkkilää. Muutoinkin hyvä että Suomeen saadaan useempi hyvä keikka vuodessa, sillä kun nuo veijarit jää eläkkeelle, alkaa muutkin siedettävät yhtyeet olla telakka-iässä.

Sinänsä sisäkeikka olisi hieno, mutta rupesi vissiin kiertueet venymään jos Jaffalassakin joutuisi hinkkaamaan 4 iltaa putkeen. Ei kait olisi ihan siistiä, jos fanclubin ennakkomyyntiin menisi kaikki liput? Siispä katettua stadionia tai muuta 40-50000 hengen sisäareenaa raksaamaan vaan, Hjallis.

Yleisesti ärsyttää se, että aina kun Maidenleiristä kuuluu jotain, täällä menee valtaosalla menee heti karvat esinahan väliin. Toivotaan vaan että ylläoleva 75% ketjuun kirjoittavista rockpoliiseista älyää pysyä poissa stadikalta. Oikeastaan voisitte koko ketjusta kadota. Sedät vanhenee, musiikki muuttuu - deal with it.

Huomenna ostan liput. Ja todennäköisesti kesällä yleistä Muusipäiden.netin mielipidettä vastaan totetan, että hyvä keikka ja kivaa oli - ja ihan selvin päin.
sutiojrikellA
Tuomoo
28.01.2013 00:15:08
bfoc: Ennen oli kaikki paremmin. Voikun tulisivat klubikeikalle ja vetäisivät Ganglandia ja Sun & Steeliä 2,5 tuntia, eikä aina sitä uutta/monta kertaa soitettua. Nassun nassun.

Minun mielestä on hyvä, että viitisvät tulla tännekin, eivätkä kierrä vain jenkkilää. Muutoinkin hyvä että Suomeen saadaan useempi hyvä keikka vuodessa, sillä kun nuo veijarit jää eläkkeelle, alkaa muutkin siedettävät yhtyeet olla telakka-iässä.

Sinänsä sisäkeikka olisi hieno, mutta rupesi vissiin kiertueet venymään jos Jaffalassakin joutuisi hinkkaamaan 4 iltaa putkeen. Ei kait olisi ihan siistiä, jos fanclubin ennakkomyyntiin menisi kaikki liput? Siispä katettua stadionia tai muuta 40-50000 hengen sisäareenaa raksaamaan vaan, Hjallis.

Yleisesti ärsyttää se, että aina kun Maidenleiristä kuuluu jotain, täällä menee valtaosalla menee heti karvat esinahan väliin. Toivotaan vaan että ylläoleva 75% ketjuun kirjoittavista rockpoliiseista älyää pysyä poissa stadikalta. Oikeastaan voisitte koko ketjusta kadota. Sedät vanhenee, musiikki muuttuu - deal with it.

Samaa mieltä. Ainoa asia, minkä takia itse haluaisin hallikeikan, on se, että ulkoilmakeikat eivät tee oikeutta valoshowlle, joka kuitenkin on Maidenillakin isossa osassa lavastusta.

Huomenna ostan liput. Ja todennäköisesti kesällä yleistä Muusipäiden.netin mielipidettä vastaan totetan, että hyvä keikka ja kivaa oli - ja ihan selvin päin.

Kyllä kai itsekin tulee liput ostettua, mutta vasta 30. päivä, kun virallinen lipunmyynti alkaa.
reaper666
30.01.2013 08:45:26
on muuten varmaan kämäsin ja munattomin laulaja toi british lion-levyllä jodlaava tyyppi. jotkut biisit ovat tosi hyviä esim us againts the world mutta toi äijä pilaa kaikki biisit.
zeus_II
30.01.2013 12:38:37
Ainakin tällä sivulla on kritisoitu Final Frontieria. En tiedä, johtuuko se vain omista mieltymyksistä, mutta minä pidin kyseisestä levystä todella paljon. Sillä oli vieläpä useita edukseen erottuvia kipaleita, kuten kaksi aloitusraitaa, Starblind ja The Man Who Would Be King. El Doradosta täytyy sanoa, että kertosäe oli ensikuulemalla aika karmaiseva, ja mietin sinkun ilmestyttyä että mitäköhän vittua sieltä oikeen tulee. Stadikalla olleen keikan jälkeen suhtautuminen levyyn muuttui (niin kuin monessa tapauksessa aikaisemmin), ja moni biisi aukesi paremmin. Final Frontier ei ole siellä Brave New Worldin ja A Matter Of Life And Deathin kanssa, mutta silti vahva albumi.
Tuomoo
30.01.2013 12:58:15
zeus_II: Ainakin tällä sivulla on kritisoitu Final Frontieria. En tiedä, johtuuko se vain omista mieltymyksistä, mutta minä pidin kyseisestä levystä todella paljon. Sillä oli vieläpä useita edukseen erottuvia kipaleita, kuten kaksi aloitusraitaa, Starblind ja The Man Who Would Be King. El Doradosta täytyy sanoa, että kertosäe oli ensikuulemalla aika karmaiseva, ja mietin sinkun ilmestyttyä että mitäköhän vittua sieltä oikeen tulee. Stadikalla olleen keikan jälkeen suhtautuminen levyyn muuttui (niin kuin monessa tapauksessa aikaisemmin), ja moni biisi aukesi paremmin. Final Frontier ei ole siellä Brave New Worldin ja A Matter Of Life And Deathin kanssa, mutta silti vahva albumi.

Final Frontierilla biisejä on ehkä hieman venytetty liikaa, mutta itse ainakin pidin, ja edelleen pidän tuosta albumista paljon. Pitkään viihtyi omalla levylautasella tuo levy, ja voisipa tuon taas pitkästä aikaa ottaa kuunteluun. Levy on aika tasavahva suoritus, siinä on monta todella hyvää biisiä, eikä oikeastaan yhtään huonoa, mutta yksikään biiseistä ei ole täyttä timanttia. Veikkaanpa kuitenkin, että Brave New Worldin kaltaista levyä Iron Maiden ei enää ikinä pysty tekemään, niin kova levy kuitenkin oli kyseessä. BNW on omasta mielestäni kuitenkin yksi parhaimmista 2000-luvulla julkaistuista albumeista.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)