Aihe: Lätkän taukomusa
1
Spiff
28.04.2004 18:06:57 (muokattu 28.04.2004 18:07:10)
Mistäs löytyis lätkämatsiurkurin nuotteja?
Ei vittu mitään.
mr.muzak
28.04.2004 22:41:04
Mistäs löytyis lätkämatsiurkurin nuotteja?

Ota oma urku syliin kun katsot pelii. Kuuntelet ja apinoit, paljon helpompaa. Niitä mm-kisojen "biisejäkään" ei taida 5-10 enempää olla... Tietty voishan niitä tässäkin luetella...

|C-C-E|G-E-C|h- -A|G- - |h-h-D|F-D-h|C- -A|G- - |
|C-C-E|G-E-C|h- -A|G- - |h-h-D|F-D-h|C- -G|C2- - |

joku muu saa jatkaa...
Juho L
28.04.2004 23:04:10
On muuten aika repulsiivinen urkusoundi näissä peleissä. Ihan kuulostaa Casion kirkkourkusoundilta.
Nord Modular, mikseri ja Kontakt torilla
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #2.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Xardan
29.04.2004 08:48:31
Ota oma urku syliin kun katsot pelii. Kuuntelet ja apinoit, paljon helpompaa. Niitä mm-kisojen "biisejäkään" ei taida 5-10 enempää olla... Tietty voishan niitä tässäkin luetella...

Joo ei todellakaan pitäis olla hankalaa on kuitenkin sen verran homofonista musiikkia..=)
Music is my life, if not, then hell with me!
Xardan
29.04.2004 08:50:46
On muuten aika repulsiivinen urkusoundi näissä peleissä. Ihan kuulostaa Casion kirkkourkusoundilta.

Mun CTK-631:ssä on ainakin maailman huonoimmat kirkkourkusoundit, ainakin mitä olen kuullut. Onneksi ei ole tarvinnut käyttää missään tilaisuudessa=)
Music is my life, if not, then hell with me!
Juho L
29.04.2004 10:13:30
Mun CTK-631:ssä on ainakin maailman huonoimmat kirkkourkusoundit, ainakin mitä olen kuullut. Onneksi ei ole tarvinnut käyttää missään tilaisuudessa=)

Veikkaisin, että tuossa CTK:ssa on muutakin maailman huonointa kuin pelkkä kirkkourku. Gähihi. Olikohan minunkin ensimmäinen kosketinsoitin juuri tuo saman mallin Casio.
Nord Modular, mikseri ja Kontakt torilla
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #2.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
skinkarde
29.04.2004 13:46:56
mulla on nuo ctk-731 -hänkkärät ja sanoisin kyllä, että hintaansa nähden siinä on yllättävän hyviäkin saundeja ja ominaisuuksia.
"Siitä puhe mistä puhutaan"
Leikari
29.04.2004 14:45:32

pitäisi käyttää semmoista "teatteriurkusoundia" - "ennenvanhaa" on ollut pilliurkujakin isoissa varietee yms. halleissa. Äänikerrat oli viritetty "maallisemmin" amerikkalalaiseen populaarimakuun sopiviksi vs. kirkkourut. Sähköuruista mahtavimmat konsolit on olleet kiinteäasennuksissa teatteriuruissa. Wurlizereilla yms. on vedetty paljon. yms. - - on kyllä omanlaisensa soundi, joka parhaiten toimii - en tiedä, että millä lätkämatseissa suomessa soitetaan - jollain casioilla tms. varmaan - - löytyisikö oneman-band -keyboardeista valmiit sounditkin ko. hommaan?

netistä löytyy tarinaa - voi aloittaa vaikka tästä http://theatreorgans.com/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)