Aihe: Lätkän taukomusa
1
Spiff
28.04.2004 18:06:57 (muokattu 28.04.2004 18:07:10)
Mistäs löytyis lätkämatsiurkurin nuotteja?
Ei vittu mitään.
mr.muzak
28.04.2004 22:41:04
Mistäs löytyis lätkämatsiurkurin nuotteja?

Ota oma urku syliin kun katsot pelii. Kuuntelet ja apinoit, paljon helpompaa. Niitä mm-kisojen "biisejäkään" ei taida 5-10 enempää olla... Tietty voishan niitä tässäkin luetella...

|C-C-E|G-E-C|h- -A|G- - |h-h-D|F-D-h|C- -A|G- - |
|C-C-E|G-E-C|h- -A|G- - |h-h-D|F-D-h|C- -G|C2- - |

joku muu saa jatkaa...
Xardan
29.04.2004 08:48:31
Ota oma urku syliin kun katsot pelii. Kuuntelet ja apinoit, paljon helpompaa. Niitä mm-kisojen "biisejäkään" ei taida 5-10 enempää olla... Tietty voishan niitä tässäkin luetella...

Joo ei todellakaan pitäis olla hankalaa on kuitenkin sen verran homofonista musiikkia..=)
Music is my life, if not, then hell with me!
Xardan
29.04.2004 08:50:46
On muuten aika repulsiivinen urkusoundi näissä peleissä. Ihan kuulostaa Casion kirkkourkusoundilta.

Mun CTK-631:ssä on ainakin maailman huonoimmat kirkkourkusoundit, ainakin mitä olen kuullut. Onneksi ei ole tarvinnut käyttää missään tilaisuudessa=)
Juho L
29.04.2004 10:13:30
Mun CTK-631:ssä on ainakin maailman huonoimmat kirkkourkusoundit, ainakin mitä olen kuullut. Onneksi ei ole tarvinnut käyttää missään tilaisuudessa=)

Veikkaisin, että tuossa CTK:ssa on muutakin maailman huonointa kuin pelkkä kirkkourku. Gähihi. Olikohan minunkin ensimmäinen kosketinsoitin juuri tuo saman mallin Casio.
Nord Modular, mikseri ja Kontakt torilla
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #2.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
skinkarde
29.04.2004 13:46:56
mulla on nuo ctk-731 -hänkkärät ja sanoisin kyllä, että hintaansa nähden siinä on yllättävän hyviäkin saundeja ja ominaisuuksia.
"Siitä puhe mistä puhutaan"
Xardan
29.04.2004 13:55:36
Veikkaisin, että tuossa CTK:ssa on muutakin maailman huonointa kuin pelkkä kirkkourku. Gähihi. Olikohan minunkin ensimmäinen kosketinsoitin juuri tuo saman mallin Casio.

No, no jousi soundit (2kpl) ovat varsin toimivia. Kaikki muu on kyllä suurinpiirtein täyttä pas***. Ihan hyvin voi käyttää kakkos synana vaikka keikallakin jousimattoja ajatellen, muuten kyllä kaikin puolin käyttökelvoton vehje.
Leikari
29.04.2004 14:45:32
On muuten aika repulsiivinen urkusoundi näissä peleissä. Ihan kuulostaa Casion kirkkourkusoundilta.

pitäisi käyttää semmoista "teatteriurkusoundia" - "ennenvanhaa" on ollut pilliurkujakin isoissa varietee yms. halleissa. Äänikerrat oli viritetty "maallisemmin" amerikkalalaiseen populaarimakuun sopiviksi vs. kirkkourut. Sähköuruista mahtavimmat konsolit on olleet kiinteäasennuksissa teatteriuruissa. Wurlizereilla yms. on vedetty paljon. yms. - - on kyllä omanlaisensa soundi, joka parhaiten toimii - en tiedä, että millä lätkämatseissa suomessa soitetaan - jollain casioilla tms. varmaan - - löytyisikö oneman-band -keyboardeista valmiit sounditkin ko. hommaan?

netistä löytyy tarinaa - voi aloittaa vaikka tästä http://theatreorgans.com/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)