Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pro tools 8 m-powered
1
janneholo
07.01.2013 19:59:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi,
 
Mulla alkaa palamaan hermot kun lukee avid n sivuja.. eihän niistä ymmärrä mitään. Kertokaa mulle viisaammat, please!!
 
1. Pystyykö pro tools m-powered 8 päivittää pro tools 9 versioksi?
ja miten?
 
2. Onko kokemusta, toimiiko Focusrite saffire pro 40 äänikortti pro tools MP 8 softalla?
Vai pitääkö olla tuo 9 versio?
 
Olis nimittäin tarkoitus hankia enemmän mikkilinjoja äänikorttiin ja pohdin tuota Focusriten saffire pro 40. Mut tuo toimivuus Pro tools 8 kanssa epätietoisuus..
 
Kiitos vastauksista!!
 
Jaava
07.01.2013 20:04:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

janneholo: 1. Pystyykö pro tools m-powered 8 päivittää pro tools 9 versioksi?
ja miten?

 
En jaksa tarkistaa, mutta kun ysikin on jo vanhentunut, avid tuskin enää myy sitä.
 
2. Onko kokemusta, toimiiko Focusrite saffire pro 40 äänikortti pro tools MP 8 softalla?
Vai pitääkö olla tuo 9 versio?

 
Ei toimi kasin kanssa.
 
Silloin ymmärsin, että kansan suurin riemu on saada huutaa yhdessä eikä ole paljon väliä sillä, minkä vuoksi huudetaan, vaan huutaessaan muiden kanssa jokainen tuntee itsensä väkeväksi ja asian, jonka vuoksi huutaa, ainoaksi oikeaksi asiaksi. - M. Waltari
Danko
07.01.2013 20:45:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

janneholo: 1. Pystyykö pro tools m-powered 8 päivittää pro tools 9 versioksi?
ja miten?

 
Kymppi on nykyversio ja siihen pääsee esim. näin http://www.thomann.de/fi/avid_pro_tools_10_crossgrade_mp.htm
 
"No olet luultavasti ammattitaitoinen miksaaja ja sulla on laitteisto kohdillaan." -OPJ1974
kukkola
07.01.2013 21:23:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

janneholo: Moi,
 
Mulla alkaa palamaan hermot kun lukee avid n sivuja.. eihän niistä ymmärrä mitään. Kertokaa mulle viisaammat, please!!
 
1. Pystyykö pro tools m-powered 8 päivittää pro tools 9 versioksi?
ja miten?
 
2. Onko kokemusta, toimiiko Focusrite saffire pro 40 äänikortti pro tools MP 8 softalla?
Vai pitääkö olla tuo 9 versio?
 
Olis nimittäin tarkoitus hankia enemmän mikkilinjoja äänikorttiin ja pohdin tuota Focusriten saffire pro 40. Mut tuo toimivuus Pro tools 8 kanssa epätietoisuus..
 
Kiitos vastauksista!!

 
1. Ilman rahaa ei onnistu. 8-versiosta minä ainakin sain hyvitystä kun siirryin 10 versioon.
 
2. Ei toimi. M-Powerin kanssa toimii vain M-Audion rauta ja jokunen Mackie mikseri. Mackielta tulee driver, joka emuloi M-audion Profire2626:ta
 
Ei ku näin se menee...
miffe
09.01.2013 07:19:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaava: En jaksa tarkistaa, mutta kun ysikin on jo vanhentunut, avid tuskin enää myy sitä.
 
PT9 MP maksaa 109 euroa Into-Luthmanin hinnaston mukaan. Mutta ei siinäkään toimi muut kuin M-Audion purkit.
 
turkulainen
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «