Aihe: Pro tools 8 m-powered
1
janneholo
07.01.2013 19:59:27
Moi,

Mulla alkaa palamaan hermot kun lukee avid n sivuja.. eihän niistä ymmärrä mitään. Kertokaa mulle viisaammat, please!!

1. Pystyykö pro tools m-powered 8 päivittää pro tools 9 versioksi?
ja miten?

2. Onko kokemusta, toimiiko Focusrite saffire pro 40 äänikortti pro tools MP 8 softalla?
Vai pitääkö olla tuo 9 versio?

Olis nimittäin tarkoitus hankia enemmän mikkilinjoja äänikorttiin ja pohdin tuota Focusriten saffire pro 40. Mut tuo toimivuus Pro tools 8 kanssa epätietoisuus..

Kiitos vastauksista!!
Danko
07.01.2013 20:45:07

janneholo: 1. Pystyykö pro tools m-powered 8 päivittää pro tools 9 versioksi?
ja miten?

Kymppi on nykyversio ja siihen pääsee esim. näin http://www.thomann.de/fi/avid_pro_tools_10_crossgrade_mp.htm
"No olet luultavasti ammattitaitoinen miksaaja ja sulla on laitteisto kohdillaan." -OPJ1974
kukkola
07.01.2013 21:23:28
janneholo: Moi,

Mulla alkaa palamaan hermot kun lukee avid n sivuja.. eihän niistä ymmärrä mitään. Kertokaa mulle viisaammat, please!!

1. Pystyykö pro tools m-powered 8 päivittää pro tools 9 versioksi?
ja miten?

2. Onko kokemusta, toimiiko Focusrite saffire pro 40 äänikortti pro tools MP 8 softalla?
Vai pitääkö olla tuo 9 versio?

Olis nimittäin tarkoitus hankia enemmän mikkilinjoja äänikorttiin ja pohdin tuota Focusriten saffire pro 40. Mut tuo toimivuus Pro tools 8 kanssa epätietoisuus..

Kiitos vastauksista!!

1. Ilman rahaa ei onnistu. 8-versiosta minä ainakin sain hyvitystä kun siirryin 10 versioon.

2. Ei toimi. M-Powerin kanssa toimii vain M-Audion rauta ja jokunen Mackie mikseri. Mackielta tulee driver, joka emuloi M-audion Profire2626:ta
Ei ku näin se menee...
miffe
09.01.2013 07:19:17
Jaava: En jaksa tarkistaa, mutta kun ysikin on jo vanhentunut, avid tuskin enää myy sitä.

PT9 MP maksaa 109 euroa Into-Luthmanin hinnaston mukaan. Mutta ei siinäkään toimi muut kuin M-Audion purkit.
turkulainen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)