Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Modtone Vintage Wah
1
Thimann
27.12.2012 00:51:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katselin tässä uutta wahia ja törmäsin uraltonen sivuilla tämmöiseen. Speksit näyttävät loistavilta ja kuulostaa videoklippien perusteella ihan hyvältä. Onko kellään täällä kyseistä vaakkua? Arvon tässä tuon Zakk Wylden wahin ja tämän modtonen wahin välillä.. Wylden vaakkua olenkin jo testannut se oli oikein hyvä kyllä, mutta tuossa modtonessa kiinnostaisi: halpa hinta (n.80€), true bypass, ja tuo ledimodi. Ois kiva kun ois kaikki valmiina :) kokemuksia?
 
"It was success that screwed us up" Slash
Laulava Kylätohtori
27.12.2012 07:14:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä kiinnostaisi itseäkin suuresti. Sanovat, ettei tämä boostaisi soundia niin kuin tavallinen Crybaby, mutta miten mahtaa olla...?
 
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Thimann
27.12.2012 15:40:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulava Kylätohtori: Tämä kiinnostaisi itseäkin suuresti. Sanovat, ettei tämä boostaisi soundia niin kuin tavallinen Crybaby, mutta miten mahtaa olla...?
 
Jep.. Harmi kun ei pääse missään testaamaan. Tarvii varmaan kyllä tilailla on sen verran mielenkiitoinen tapaus :)
 
"It was success that screwed us up" Slash
phiit
28.12.2012 06:24:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei kannata, täysin hengetön laitos vs paremmat wahit
Hynkel
28.12.2012 07:56:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

phiit: ei kannata, täysin hengetön laitos vs paremmat wahit
 
Joo, turhan oloinen kapine kyllä. En nyt siitä Wyldestä osaa sanoa, mutta jos testasit ja tuntui hyvältä niin osta pois.
 
Fender, Bluetone, Bogner.
Tami
28.12.2012 10:33:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla tuo on ollut jo pari vuotta laudassa. Soundillisesti tai toiminnallisesti ei mun mielestä mitään häiritsevää. Tietysti hinta on halpa ja sen takia ei pärjää vertailussa....se on halpis.
Itse tein valinnan soundin perusteella ja mun käytössä en huomannut rinnan vertaillessa mitään ratkaisevaa eroa muihin omistamiini waheihin. Aiemmin poljeskelin rmc:llä ja sen lisäksi varastossa oli muinainen budda ja voxin 847. Mä myin nuo muut pois ja modtonella mennään.
Kaikki riippuu tietysti makuasioista ja muusta setupista. Ite olen ollut tyytyväinen ja ostin tuommoisen toiseenkin lautaan. Testaamaan vaan ja sitten valintoja.
 
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
McLeach
28.12.2012 10:42:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielestäni varsin hyvä vehje. Saundikirjo paljon syvempi kuin esim perus crybabyssa. Tbp myös tosi hyvä lisä. Ei tää varmaan kahenjapuolensadan buddille pärjää mutta omassa sarjassa varmasti pärjää
 
Laulava Kylätohtori
28.12.2012 13:08:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tami: Mulla tuo on ollut jo pari vuotta laudassa. Soundillisesti tai toiminnallisesti ei mun mielestä mitään häiritsevää. Tietysti hinta on halpa ja sen takia ei pärjää vertailussa....se on halpis.
Itse tein valinnan soundin perusteella ja mun käytössä en huomannut rinnan vertaillessa mitään ratkaisevaa eroa muihin omistamiini waheihin. Aiemmin poljeskelin rmc:llä ja sen lisäksi varastossa oli muinainen budda ja voxin 847. Mä myin nuo muut pois ja modtonella mennään.
Kaikki riippuu tietysti makuasioista ja muusta setupista. Ite olen ollut tyytyväinen ja ostin tuommoisen toiseenkin lautaan. Testaamaan vaan ja sitten valintoja.

 
Boostako tuo Vintage Wah puhdasta soundia kuten esim. Crybaby?
 
Toinen vaihtoehto itselle on juuri tuo Voxin 847. Osaatko sanoa, mitä perustavanlaatuisia eroja Voxissa ja Modtonessa on?
 
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
phiit
28.12.2012 13:32:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

McLeach: Mielestäni varsin hyvä vehje. Saundikirjo paljon syvempi kuin esim perus crybabyssa. Tbp myös tosi hyvä lisä. Ei tää varmaan kahenjapuolensadan buddille pärjää mutta omassa sarjassa varmasti pärjää
 
soundikirjo ehkä syvempi mutta myös paljon neutraalimpi eli wah efektinä on aika hento, ei oikeen irtoa sellasta funk "wank wank" soundia :) TBP kyllä plussa kun ei syö soundia poissaollessaan samalla tapaa kuin perus halpis Crybaby
Laulava Kylätohtori
28.12.2012 13:36:58 (muokattu 28.12.2012 13:38:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

phiit: soundikirjo ehkä syvempi mutta myös paljon neutraalimpi eli wah efektinä on aika hento, ei oikeen irtoa sellasta funk "wank wank" soundia :) TBP kyllä plussa kun ei syö soundia poissaollessaan samalla tapaa kuin perus halpis Crybaby
 
Mielenkiintoista, kun funkiin olen juuri wahia hakemassa... Olisikohan tuo Vox 847 parempi? Mutta eikös sekin ole ei-tbp? Mahtaako syödä soundia samalla tavalla kuin Crybaby? Ei täällä metsän siimeksessä oikein pääse testaamaan kuin ostamalla, eikä tuo Vintage wah nyt enää nin hirveästi houkuttele..
 
edit. tarkemmin kun muistelen, niin olisiko tuosta Vintage Wahin videosta muuten jäänyt joskus samanlainen maku, että oli vähän vaisu tuo "wank wank"...
 
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
phiit
28.12.2012 13:53:56 (muokattu 28.12.2012 13:55:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulava Kylätohtori: Mielenkiintoista, kun funkiin olen juuri wahia hakemassa... Olisikohan tuo Vox 847 parempi? Mutta eikös sekin ole ei-tbp? Mahtaako syödä soundia samalla tavalla kuin Crybaby? Ei täällä metsän siimeksessä oikein pääse testaamaan kuin ostamalla, eikä tuo Vintage wah nyt enää nin hirveästi houkuttele..
 
edit. tarkemmin kun muistelen, niin olisiko tuosta Vintage Wahin videosta muuten jäänyt joskus samanlainen maku, että oli vähän vaisu tuo "wank wank"...

 
ei tuota true bypassia nyt kannata aina pitää minään tienä onneen, orkkis GCB95 Crybaby on vaan paskasti suunniteltu jonka takia syö yläpäätä. eli jos funkiin meinaat niin kannattaa ehkä katse suunnata Voxeihin, ei omaan korvaan ihan niin "repiviä" kuin Crybabyt mutta tuo wank efekti on toimiva :)
Tami
28.12.2012 16:04:24 (muokattu 28.12.2012 16:05:56)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulava Kylätohtori: Mielenkiintoista, kun funkiin olen juuri wahia hakemassa... Olisikohan tuo Vox 847 parempi? Mutta eikös sekin ole ei-tbp? Mahtaako syödä soundia samalla tavalla kuin Crybaby? Ei täällä metsän siimeksessä oikein pääse testaamaan kuin ostamalla, eikä tuo Vintage wah nyt enää nin hirveästi houkuttele..
 
edit. tarkemmin kun muistelen, niin olisiko tuosta Vintage Wahin videosta muuten jäänyt joskus samanlainen maku, että oli vähän vaisu tuo "wank wank"...

 
Minusta se foxi on kömösempi/ kiltimpi/pliisumpi/ vaisumpi kuin modtone. Muistin varassa kuitenkin mennään ja edelleen makuasioitahan nämä.
 
Kaivoin reservi-modtoneni esiin kaapista ja ajattelin pistellä hiukkasen sounditsekkiä => kersat on kuitenkin eri mieltä joten tuossa pika wank-wank, pelkästään kitara - wah - pro junior.... kuvattu iphonella JES!! ==> painelen leikkimään muksujen kanssa...
http://www.youtube.com/watch?v=Ghvzv15ta8Q
 
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «